Hvorfor se hele filmen, når du kan få med deg alt det viktige på kun 5 sekunder

Jeg kommer over mye rart på youtube om dagen. Det meste er noe jeg angrer på at jeg trykket play på, men det meste er veldig morsomt.

Vi lever i en travel hverdag hvor man kanskje ikke har tid til å sette seg ned og se på en 1-2 timers lang film. Jeg har kommet opp i eksamen nå, så har jo ikke tid til å gjøre noe annet enn å knytte et sterkt og ubrytelig vennskapsbånd til min Samfunnsfagbok. Så til dere som også har en travel hverdag, her kommer noen av de største og beste filmene – på 5 sekunder hver. Dette er noe dere absolutt må ta dere tid til å se.

Titanic

Ringenes Herre

Løvenes Konge

Borat

Og sist men ikke minst – den serien alle elsker, men som ingen forstår: Lost

Har jeg spart dere for mye tid, eller har jeg spart dere for mye tid?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

48 kommentar to “Hvorfor se hele filmen, når du kan få med deg alt det viktige på kun 5 sekunder”

  1. Terese Says:

    LOST var bra første sesong, men så drog dei det aaaaaaaaaalt for langt 🙂

  2. Heidu Says:

    Ta en titt på
    http://angryalien.com/

    😀

  3. Andreas Says:

    Haha, så morro! Sparte meg for en del tid ja..

  4. Anette Prestnes Says:

    sv: bra det er noen enige :)!

    Haha, di var jo geniale da, spesielt LOST, den har vart aalt for lenge nå, så 5 sekunder var ikke en dom ide! 😉

  5. connie Says:

    haha, så bra x)
    SV. Takk 🙂

  6. JULIE AIDA Says:

    hahah, det er de heeeeelt sikkert!

  7. Ole Hofsøy Says:

    Jess, nå slipper jeg å se Ringenes Herre og Borat igjen 😀

    Sv: Det fant jeg også ut, derfor gir jeg bloggen din er sjanse, ut i fra kommentarene virker det jo som jeg går glipp av en del om jeg ikke leser bloggen din:p

  8. Hedda Says:

    hahaha, genialt! LOST var aller best:D

  9. Hanne Says:

    HAHA! Sparte meg for mye tid i hvertfall. Ler like mye hver gang jeg ser Ringenes Herre på 5 minutter :p

    sv: Tusen takk, trenger det nå. Føler at jeg ikke har gjort noe annet enn å svelge smertestillende og c-vitaminer de siste dagene :p

  10. Susanne Says:

    HAHAHA, jeg ler så det spruter druer over hele MACen av den med LOST.

  11. Line Says:

    Løvenes konge var bare trist! ;(
    Og jeg må være enig med de fleste her. en med Lost var best!

  12. Sara Says:

    Haha, de var litt spesielle 😛

  13. CATHRINE Says:

    HAHAHAHHAAHHAHAHAH

  14. Viktoria Says:

    Haha, drit morsomt!
    Lost var bra første sesong ja, nå er det bare helt, vet ikke hva jeg skal si..

  15. Gunnstein Says:

    Hahaha jævla bra! x’D
    Losten var best :p

  16. Jeanette S Says:

    Hehe litt sært da 😛

    Sv: Hihi stemmer det 🙂

  17. Christine Says:

    Haha, så genialt, viste ikke at dette eksisterte .D
    Spesielt lost var bra, og er enig med deg i de at «alle elsker den, men ingen forstår den», den serien har vart for lenge ^^

  18. carropus Says:

    haha, jøss 🙂

  19. Silje Says:

    HA HA HA HAAAAA!!! 😀 Nå lo jeg faktisk så jeg visnet litt innvendig!

  20. Line =) Says:

    Hahaha xD Dæva xD

  21. Kari Says:

    utrolig bra! 😀

  22. Ida Says:

    Haha, likte spesielt Titanic:D

  23. A n n e t t Says:

    Haha, genialt! 🙂

  24. Aleksander Says:

    Hysterisk morsomme filmer.Titanic og Løvenes Konge er helt klart mine favoritter.

  25. Sandra Says:

    LØVENES KONGE (L)

  26. Karoline Says:

    Hahaha! Herlig er du. Takk for at du har spart meg for mye tid nå!

  27. Ronja Mari Says:

    Hahahaha, tror jeg dauver altså! Det var bra da ;P hahaha

  28. Malin Says:

    Sant nok 😛 Lost ble veldig bra oppsummert. Forstod like mye av den videosnutten som jeg forstod av sesong 2 og utover. 1ern var den eneste gode sesongen

  29. Thomas Says:

    Haha! Favorittene var Titanic, Lion King & Borat – Så vet du det 🙂

  30. irene Says:

    lolz, titanic og lost 😀

  31. Robert Says:

    SV: Hehe. Skal prøve å leve opp til forventningene 😉
    Og Titanic på fem sekunder, helt genialt xD Kjenner jeg savnet noe, men det viktigste var jo med, såe.. 😛

  32. Marte Says:

    Genialt.. Desverre har eg allerede sett alle de filmene.. Nå kunne eg jo spart så utrolig masse tid! Lost var definitivt best=P

  33. Marte Says:

    Haha! Likte spesielt Titanic klippet:)

  34. Anja Says:

    må si jeg lo litt av den titanic! haha

  35. victoriamadeleine Says:

    Haha, fantastisk 😀

  36. Ane Says:

    Haha, utrolig bra. Likte Titanic. haha

  37. trille Says:

    Hahaha, love it! Spart meg for mye tid, og søvn, faktisk. For jeg har nemlig prøvd å se Ringenes Herre et par ganger (nå er vel kanskje ikke denne den jeg har sett, men dog), og hver gang har jeg rett og slett sovna, og ikke skjønt styret. So now I know. «Hobbits».

  38. maariesu Says:

    GENIAAAALT!

  39. Randi Says:

    Har sett alle filmene fra før, men Borat vil jeg gjerne se en gang til xD

  40. Tonje Says:

    Hahaha, seriøst ler av LOST filmen! 😀

  41. Gry Tone Says:

    HAHAA!!! dritt genialt!!:)

  42. Marthe Says:

    hahaha, genialt!! 😛

  43. Signe Says:

    Lost er lett å skjønne, man må bare se ALLE episodene. eller så er det jeg som er klok? (H) hihih

  44. Iselin-den-kule Says:

    Digg, nå fikk jeg sett alle de filmene jeg digger mest sent på tirsdags kveld på 20sek i steden for å ha film maraton!:P haha.
    xoxo<3

  45. Marianne Says:

    :O

    Jeg putter løvenes konge på bloggen min.

    Takk 😀

    Likte Lord of The Rings på 5 sek, fikk med alt jo 😀

  46. EILEN Says:

    AHHHAHAH, de er så bra de der!! Spesielt Titanic 😀

  47. Tania Says:

    Haha, dritbra! 😉 Likte Titanic og Lost! =)

Legg igjen en kommentar

