Ønskereprise

Når jeg først får mitt nye kamera, kan jeg love dere at jeg skal ta bilder og videoblogge som en taper som ikke har noe annet å gjøre enn å sitte hjemme hele dagen og redigere videoer i windowsmoviemaker. (ja, jeg er så high-tech)
Videoblogger er noe jeg elsker. Elsker å se folk dumme seg ut. Elsker å se folk bare gi faen og kjøre på. Min drømmejobb er å leve av å gå rundt og dumme meg ut. Være en utegående reporter som intervjuer folk, finne på masse sprell og går undercover som en hore fra Serbia med navn «Marikja». (ojj, der fikk jeg jammen meg en idee til en videoblogg) Så hvis dere leser dette norsk rikskringkasting – ha meg i tankene når seertallene går nedover og de fleste av den norske befolkningen sitter og ser på Eli Hagen og hun som fikk sparken fra P3 prate om hårspray, gutter og prevensjonsmidler. La oss håpe det aldri skjer.

Men her kommer en liten ønskereprise av 2 videoblogger fra meg og Amalie i Spania. Men Atle, hvem er det som ønsker denne reprisen. Jo, det er meg det.

Vil dere se flere videoblogger?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

38 kommentar to “Ønskereprise”

  1. Karoline Says:

    OM man vil se flere videoblogger? Eh JA!

  2. Gunnstein Says:

    Haha lo sykt av den første videobloggen! xD
    Jævlig bra :p

  3. Susanne Says:

    JA til mer videoblogger!

  4. phanpy Says:

    SVAR: Jadda ;D

  5. Ole Hofsøy Says:

    Sv: Jeg rakker ikke ned på deg pga. kommentarene, det er jo bare fint at du har så flinke lesere 🙂 Og jeg elsker ikke bare blogger med bilder av kvister og vann, er ikke veldig mange blogger jeg følger som har det 😉
    Det kan godt hende at jeg ville satt en bedre karakter om jeg hadde fulgt bloggen din i noen dager først, for ut i fra det folk har sagt skriver du jo veldig bra, men da jeg skrev anmeldelsen var jeg bare helt ærlig 😉
    Men folk er forskjellige, noen liker din blogg, noen min 🙂

  6. Marte Says:

    go flere videoblogger!!!!!!

  7. Kari Bryge Says:

    sv: da er vi flere! : – D

  8. Kari Says:

    er enig med de fleste folka her, jeg!
    begynn med videoblogg OG vanlig blogg. stå på, moroklumpen 😀

  9. Tone Lovise Says:

    SV: Det kan lett skaffes vettu 😉 enten man betaler for det eller ikkje. Anbefales iallefall!

  10. Tonje Says:

    sv:Tusen takk Atle 😀
    JA! 🙂

  11. Ida Says:

    Med tanke på hvor artig du skriver, kan det ikke bli bedre med artige videoblogger! Så jajaja JA 😀

  12. Claus Says:

    Sv: Ja, er veldig enig i den! :p Ha en fin helg’a!

  13. silje gusfre Says:

    Ha en super kveld og en suuper helg ;-D

  14. synnøve Says:

    sv; tusen takk :- )

    Skjønner ikke hvordan du kommer på det du skriver, det er jo bare genialt ! Slike blogger er de som er morro og lese , ikke baare hvs du gjorde og skal :- )

  15. Røyndom Says:

    Haha. Vel. Den var veldig god, men også veldig stor. Jeg ble så altfor mett. Kelneren insiterte på at «neida, det blir altfor lite med en liten salat, du må ta stor». Right.

  16. Maria Says:

    Haha, fantastisk 😀 JA, jeg vil ha videoblogger 😀

  17. Kristin Says:

    takk, så koselig at du likte det jeg skrev!

  18. christina Says:

    bra blogg! gleder meg til flere videoblogger

  19. astridmerethe Says:

    sv; takk for tipset 🙂

  20. HildeAasen Says:

    skaff deg flere videoer!!

  21. Emma Says:

    Ja jeg vil se flere videoblogger! 🙂

  22. Sunniva Says:

    Takk det samme! 🙂

  23. Torbjørg Says:

    Sv: Da synes jeg det er dårlig gjort at du ikke kom altså :p Hadde trengt ett bedre publikum enn de som var der. var jo så daft at det halve hadde vært nok :p

  24. Tor-arne Says:

    Sv; Jeg håper virkelig det!.

  25. Albin Says:

    Sv: Shit vad glad jag blir tack så mycket. Kan bara säga detsamma om din, självklart vill vi ser fler videobloggar! =)

    ( Lägger din som favorit! )

  26. Sofie M Says:

    SV: Tusen takk 🙂

    Videoblogg er bra!

  27. Marte Says:

    SV: Takk, du og! 🙂

  28. Lars Rasmussen Says:

    SV: hehe, bare å kjøpe seg en det 😀 haha
    Nice blogg sjæl as 😀

  29. Mia Says:

    Tusen takk for kommentaren på bloggen min! Du får ha en fin helg du også 🙂

    Vil veldig gjerne se flere videoblogger, bare morsomt det 😉

  30. Ole Hofsøy Says:

    Beklager Atle! Burde kanskje lest bloggen din et par dager før anmeldelsen, men nå har jeg iallefall beklaget i et eget innlegg på bloggen, så håper du er litt mer fornøyd nå! 🙂 Så skal jeg legge deg til på bloglovin, så ser jeg vel fort om jeg fikk riktig inntrykk da jeg skrev den, eller om bloggen din fortjener en bedre karakter;)

  31. Henrik Says:

    Trevlig blogg =)

  32. Jorun Says:

    SV: Takk for det, ha en topp helg, Atle 🙂 Kjempemorsomt med videoblogger. Jeg simpelthen elsker folk som tør å dumme seg ut. Bring it on, kom med fler 😀

  33. Silje Says:

    Ler meg ihjel av dine videoblogger! Så gleder meg til det kommer fler! 🙂

  34. Lana Says:

    Hillerious!!! =) gleder meg til flere videoblogger Atle!

  35. ♥ amalie Says:

    åå elsker dette! så jævlig synd at dataen min er ødelagt. hadde den siste videobloggen (minnevideoen) kommet ut hadde den tatt det norske folk med stoorrm:) den var seriøst den morsomtste med klipp som aldri har blitt vist! men neida, pc’en min tok kvelden. 😥 vi tar igjen moroa i spania ætley! ❤ love på stump

  36. EVANETICA Says:

    *banker i bordet* FLERE VIDEOBLOGGER! FLERE VIDEOBLOGGER! 😀

  37. PowerTorsk Says:

    Svar;

    JAAAA.

  38. Siw- Veronica Says:

    Hahaha, den øverste videoen var morsom! Lo med hele meg tror jeg :p

Legg igjen en kommentar

