Nå vil jeg la dere være morsomme

Jeg elsker å engasjere leserene mine, og være interaktiv med de. (og nei, det betyr ikke det jeg trodde heller)
Det dere skal gjøre nå er å fortelle meg hva jeg kan forbedre på bloggen min og hvorfor dere leser bloggen min!
Men her er det ikke bare å skrive «du er et jævla hespetre så det er nok ingen muligheter for at bloggen din kan bli noe bedre» eller «jeg vet ikke». Her må dere være kreative. Skriv et dikt, lag en sang. Skriv på fransk. Skriv på Tysk. Skriv gjerne på Spansk. Vær vågale. Vær sexy.
Så er det forstått: Vær kreativ i måten dere forteller meg hvorfor dere leser bloggen min og hva jeg kan bli bedre på! atle_6
Hvis noen lurte – slik ser jeg ut når jeg tisser i det fri. daajlig

Den som er mest kreativ, får heder og ære her på bloggen.

 

Er ikke jeg bare en stor skål med masse moro toppet med sjokoladesaus på eller hva?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

48 kommentar to “Nå vil jeg la dere være morsomme”

  1. Susanne Says:

    du er et jævla hespetre så det er nok ingen muligheter for at bloggen din kan bli noe bedre

    fakta

  2. Marianne Says:

    Var noen bloggere som var så oppgitt over Topplisten…vi bestemte oss derfor for å legge ut ukens blogg hver fredag.
    Du ble altså min, da jeg fikk meg en god latter den dagen!
    Keep up the good work 🙂

  3. KAYSO Says:

    ich liebe deine blogg! er ist zu schôn! Haha, jeg husker nesten ikke et kvekk tysk, så det ble ikke så snexii akkurat 😛

  4. gunnstein Says:

    Begynn med «faste innlegg» som ukens sang .. Uken blogganbefaling etc..
    Kanskje ikke kreativt, men hadde forbedret bloggen ^^
    ELSKER blogganbefalinger 🙂

  5. Ronja Mari Says:

    Begynn me noe fast. Kanskje slikt som ukens sang elelr månedens sang. Slår altid ann skal jeg si deg 😉 Ellers så må jeg si at jeg leser deg fordi du underholder og jeg liker å lese hos deg. Jeg smiler og ler for det er så koselig og lese nettopp DIN blogg 🙂 Stå på videre Atle 🙂

  6. liselotte Says:

    SV: da tror jeg virkelig aldri at jeg og faren din vil komme godt overens. si han har godt tålmodighet! da elsker jeg han

  7. Jeanette Says:

    Jeg syntes du skriver underholdene, og vil egentlig ikke at du skal forandre på noe — for da er det ikke sikkert bloggen forblir like bra. Du skriver innholdsrike, men samtidig lettleste innlegg, og det er alltid like kjekt å lese. For min del trenger du ikke forandre noe, for bloggen er allerede bra – og hvorfor forandre på det da? På en annen side så kan du ha noe fast en dag eller noe, sånn som hun over foreslo 🙂

  8. Daniel Says:

    Vill sola med dej!!!!

  9. Janne Says:

    JAAA, det er det! 😀
    Me encanta tu blog. Es absolutamente precioso y super perfecta nunca se debe cambiar nunca! Te amo mi gatito ❤

  10. Janne Says:

    Haha OJ, jeg skulle sette over DIREKTE fra spansk… Ble vist en LITT annen betydning 😉 Hahaha…

  11. Magnus Says:

    Sangen er awesome.
    Bra det ikke synes, ser i det minste naturlig ut 🙂

  12. Karoline R. Says:

    Det eneste jeg komme på er videoblogger, men bloggen din er allerede fantastisk;) Jeg har ikke kreativiteten med meg i dag, så:P

  13. Marie Says:

    Hei, jeg syntes du skal annbefale andre blogger, slik at vis du gjør det, vi kansje flere folk lese bloggen din. først og fremst for å skjekke om egen blogg er annbefalt, og for det andre fordi det er gøy å snoke på blogger 🙂

  14. JULIE AIDA Says:

    faen! jeg skulle ha sagt knekkebrød og kniv eller noe

  15. Lana Says:

    jeg kunne oxo godt tenkt meg videoblogg,men synes den er knall bra sånn som den er nå. jeg har ikke fulgt bloggen din i mere enn noen få dager,så vet ikke helt hva du har gjort før. Men alltid gøy med videoblogg. fast en gang i uka. atle gjør ting han blir bedt om av leserene på videoblogg=) den var kansje litt stygg da..=)

  16. Karoline Says:

    Men jeg elsker jo bloggen din!

  17. MIMI_KAKE Says:

    ingenting burde bli forandret.

  18. Marte Says:

    Heiiihh, bloggen din r dritfèt azzah daeeh!!!!!!!!111111oneoneone *k9iiiizzzz* fniiiiiiiis fjortissgliiiissh !! 😀 HEHEHEHEeheheheh !1111 =) =P =D ;P;D ;DDD =););)

  19. Cecilie Says:

    Sv: Ja, det var en veldig fin tur! 🙂 Takk for kommentar, hyggelig! 🙂

  20. Ellisiv Says:

    Atle du Atle,
    du får meg til å skratt-LE
    Du har på qle klær,
    og skriver mye morsomt her,
    Jeg digger dine videoblogger,
    Jeg vil bare ha mer av dine morsomme logger.

    tjo og hei, virker som di fleste digger deg,
    vertfall MEG 😀

  21. ida Says:

    Sv. Ja xD haha. best av alt så er lærern gravid og klikker av den minste ting. Hun har sperret bloggen min av så jeg ikke kan blogge fra skolen! xD

    Jeg synes ikke no trenger å forandres : P du skriver jo bra, og har bra bilder. Kanskje en videoblogg?

  22. Terese Says:

    Eg liker bloggen din, eg 🙂 Du er flink å bruke avsnitt og å skrive.

    Skal vurdere Noah om du kjem på bloggcamp 😀 TIIIHIII!

  23. Linda Says:

    Vær litt mer vågal! 😉
    Du vet vel hva akkurat JEG mener med det! (A)

  24. Linn Christensen Says:

    sv: åh, takk 😀

  25. MonicaBeach Says:

    me llamo Monica, Como estas? (Eneste spanske jeg kan skrive.. men jeg kan faktisk snakke)

    Ikke begynn med faste innlegg,
    det gjør bærre bloggen kjedelegg.
    Legg ut bilder av ting du gjør,
    pass på å ikke vise bilder der du blør. (Det kan bli sterkt for mange)
    Lag en videoblogg mer eller to.
    Men ingen der du sitter på do. (Det er oppbrukt)
    Smil og hver glad for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får:D

    Dessuten lønner det seg ALLTID å dra på bloggdater med alle bloggerne der ute, da får du tusen mer lesere og mæd bloggcredz.

  26. Marie Says:

    Videoblogger, jeg elsker videoblogger, du er morsom, du får meg til å le 😀 Hmm .. Du er mer som en stor skål med masse moro toppet med karamellsaus 🙂

  27. Kristina Says:

    Har ikke lest bloggen din før nå, men vet at jeg liker videoblogger og bilder. Humor er viktig, gjerne ironi, jeg er en av de få i Norge som faktisk forstår ironi :p
    Ellers er det fransken: Je ne comprend francais pas, mais j’adore les videoblogges.
    Den satt!

  28. Vilde Says:

    Nå skal jeg til Atle skrive
    et dikt om bloggen hans.
    Det blir ikke veldig bra,
    jeg burde heller lagd en dans.

    Jeg har blitt veldig glad i bloggen din,
    jeg leser den hver eneste dag.
    Leser fort og ivrig det som står,
    om jeg er hjemme eller i bursdaglag.

    Blogggen din kan ei bli bedre,
    så skriv det som du tenker på.
    Ta fine bilder av naturen,
    eller poser med en behå.

    Det var mitt bidrag for denne gang,
    kanskje en smule teit.
    Men å ikke få kommentar fra meg,
    det hadde jammen vært leit!

    : )

  29. Mia Says:

    SV;ja det skal jeg prøve..
    Lykke til med «bidragene» folkens 😉

  30. Veronika Hansen Says:

    atle: var kjempe morro. du skulle vært med 😀

    du kan filme pokerface dansen å legge den ut 😀

  31. Marte Says:

    SV: Tusen takk for det! (Synes eg skriver det mye til deg, takk for at du er så søt og kommenterer=))

    Keep up the good work, you don’t need to change anything!
    I like it!
    The only blogg I actually check out when I’ve got time!

  32. Malin Says:

    hehe, ja Oprah Winfrey er bare hot stuff lissåm:P

    vles ged va reggolboediv erelf egal nak ud

    kan også leses gjennom speilet=)

  33. Anette Says:

    Atle kjære Atle….ikke forandre bloggen din er du snill…du har en fantastisk evne til å engasjerer meg i bloggen din. Du er en stor inspirasjon! Begynte å lese bloggen din rett etter jeg begynte å skrive min og er daglig innom og leser innleggene dine! Digger deg Atle! (jeg kunne hatt skrevet dette på dansk men siden det er så likt norsk syns jeg ikke det var noen vits) sen harika bir çocuksun…om du vil vite hva det er som står her på tyrkisk så sjekk google translate 😉

  34. SusanneVedvik Says:

    SV:Tusen takk;D

    Jeg skulle gjerne blitt bedre kjent med deg, fortell oss hvem du er, hva du driver med, hvorfor du blogger, hvilke bloggere DU elsker, hvilke bloggere du ikke liker godt, hva du gjør i fritiden osv. Du skriver vanvittig bra, men jeg føler ikke jeg «kjenner» deg gjennom bloggen din enda.

  35. Magda-Lovise Says:

    jeg leser bloggen din fordi den er såpass random. og veldig morsom : D du virker som en morsom fyr, og det er sånne blogger jeg liker best. hva du kan forbedre deg på? vet ikke. du skriver råbra : D

  36. AnnaDale Says:

    Da tar vi det på fransk da: J’aime votre blog car il a du caractère. Ce n’est pas comme tous les autres blogs. Vous êtes créatif, aussi, vous avez toujours quelque chose à kommme, le blogueur ne pas blog.

  37. Johanna Says:

    SV: Ja Alte, du bør så absolutt begynne å lese twillight bøkene du og! 🙂 Alle har godt av ein god dose romantikk iblandt 😀

  38. Kari Says:

    prøv deg på lim
    prøv deg på rosin
    husk at kari liker RIM 🙂

    Atle du er toppen, hvorfor ikke skrive Atle over hele kroppen?
    Jeg elsker din blogg. Den gir meg en sogg.

    Keep on , good work man! 😀
    I love you!

  39. Anoma Says:

    sv ; takk 🙂

  40. Iris Says:

    SV: Jaa, den er fin 😀 Fint navn på sangen og, hehe.

  41. Nadia Says:

    Takk for respons på innlegget mitt! Veldig kul blogg du hadde da 🙂

  42. Martin W F Says:

    Nå er dette første gang jeg inne på bloggen din, og førsteintrykket var at bloggen virket veldig ryddig. Minuset må nok gå til reklamen etter hver blogg post, bedre å sette reklamen på siden, enn å ha den mellom hver post mener jeg.

  43. Røyndom Says:

    Sv: ja, de er bare irriterende. Man får ikke en dritt for de. MEN. De er på en måte litt nostalgi også.

  44. Martine Says:

    הבלוג שלך בסדר כמו שהוא,
    אם לא, היה לי לא עבר את זה מדי יום!
    / א במקביל את הכיתה

    Skal leses fra høyre. Det er hebraisk, hvis du lurte. ((:

  45. Sunniva Says:

    Så flott måte å engasjere leserne dine, utrolig fint påfunn! 🙂

    Tusen takk for kommentar på bloggen min, glad du likte bloggen, betyr en mye! Beklager så mye for sent svar «/

    I og med at dette er første gangen jeg er innpå bloggen din (beklageligvis) så har jeg ikke så mye kreaktivt å komme med, arg. for jeg liker nemlig kreaktivitet, og dette virker utrolig gøy.

    Så jeg får bare druse inn noen forslag å håpe på det beste, ( men vit at jeg faktisk HAR lest igjennom en del av innleggene dine)

    Du kan begynne med flere bilder f.eks, morsomme stilige bilder, eyecandy rett og slett. Du kan skrive mer om ting som opptar deg, ting du blir glad for, du setter pris på, og ting som irriterer vettet av deg, er alltid morsomt og lese hva som får en person til å tikke.

    Du kan jo også som allerede er sagt ( arg) ha en fast rymte i ting, en fast sak du oppdaterer eller på en måte kjenne tegn.

    Dikt ville du ha , dikt kan du få;

    Du kjære Alte mann
    Du fikk meg til å smile som få kan
    Gi meg mer å le av
    Da kommer nok bloggen din til å ta av.
    Det eneste man egentlig trenger for å nå topp
    Er å være ærlig og si stopp
    Si stopp til stygge kommentarer og useriøse folk
    Virker som de fleste ikke forstår humor, geni innlegg, de trenger vel en tolk.

    Led oss inn i latter og smil
    For da er du uten tvil
    en flott blogger.

    Haha, nerd. nei dette ble ikke bra, men kanskje jeg fikk deg til å smile bitte litt? 🙂

  46. synnøve Says:

    SV; Gleder meg sykt til filmen kommer, 🙂 Synes det er gøy at du leser bloggen min. Det er jo litt fordi jeg mener at du er nesten sånn proff blogger, dermed er det morsomt at du faktisk leser andre blogger, : )
    Btw synes bloggen din er kjempe bra ! : )

  47. Camilla Says:

    Du skriver sykt bra! Gleder meg jeg også til filmen kommer 🙂

  48. Marte isabella ;-* Says:

    Tusen takk for kommentar 🙂 du skriver veldig bra!

Legg igjen en kommentar

