En blogger ved navn Atle

Når jeg startet å blogge, igjen, hadde jeg aldri forventet høye lesertall og kjendisstatus i aviser (not). Jeg trodde aldri at jeg skulle få kommentarene «digger bloggen din», «du er pen» og «wanna do me in the backseat?» (okei, den har jeg ikke fått, ennå…)

Men jeg merker at jeg mister lesere. Jeg setter utrolig pris på de faste leserene mine. De som alltid stikker innom, og slenger inn en kommentar eller to. (Elsker dere bff`s<3) Men hva med dere som bare stikker innom en gang? Hva skal til for at dere tar turen innom, en gang til?

Okei, så spiser jeg ikke like fancy ting som Toroborgen til frokost. Ikke fancy nok til å ta bilde av det. Jeg har ikke et kult kamera så jeg kan ta kule bilder av meg selv så jeg kan gå helt crazy bananas i photoshop og tegne på en liten six pack eller litt brunfarge. Da bruker jeg heller paint. Nei vent, jeg klarer ikke det heller.

Jeg er ikke bestevenn med kjærsten til Jan Thomas, og ikke blir jeg innvitert på kule fester eller bloggtreff. Å mingle med kjendisnorge er nesten umulig for en middelshøy, rar men koselig gutt. Eneste sjanse for at jeg skal få oppleve å være publikum på Gullruten eller Komiprisen  er hvis jeg sjekker opp en 50 år gammel polsk fyr som forlanger litt vel mye for at han skal snike meg inn bakveien.

Navnet mitt blir ikke det samme baklengs, jeg har aldri vært med i en realityserie (drep meg, jeg vil være med i neste paradise sesong). Jeg har ikke et brystparti som er like stor som magen min (selv når jeg ikke er gravid), og jeg har aldri vært på «Oprah» eller fått sparken av tvnorge.

Men, så hva kan du Atle? Jeg kan krølle tunga, stå på hodet mens jeg spiser peanøtter, drite meg ut på treningssenteret, lage bamseklokke på sløyden, få vekkerklokken min til å ringe 1 time før den egentlig skal, kjefte ned en random fyr fordi han stirret på meg og lage en killer god pølsestroganoff. Jeg kan masse.
Konklusjon: Selvom jeg ikke er verdens heiteste, kuleste og mest interresante person – så er jeg et menneske jeg og. Et menneske som også har noe å si. En som vil underholde. Ikke døm en blogg pga bildene og status. Døm etter innholdet.

atle_3

Takk for oppmerksomheten.

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

90 kommentar to “En blogger ved navn Atle”

  1. Martine Says:

    Jeg liker bloggen din akkurat som den er! 🙂

  2. Line Says:

    Ds skal du vite at jeg liker bloggen din bedre enn de du refererte til i teksten! 😉

  3. Tonje Says:

    God morgen Atle! 😀
    Enig me deg jeg, er ganske vanskelig å få lesere når folk på en måte har fått seg faste blogger å lese fordi de er mest kjent.
    Men jeg liker bloggen din kjempegodt og er ikke den som bare stikker innom én gang.

    Ha en ellers fin dag 🙂

  4. Marion Says:

    Spania ja:) Hørtes deilig ut:)
    Hvor i Spania skal du da? 🙂

  5. Linn Marie Says:

    Hehe enig med deg, synes du er flink jeg 🙂

  6. Ida Says:

    Dette var et bra innlegg!
    Jeg er ganske ofte innom her, selvom jeg er dårlig til å kommentere :/

  7. Vilde Says:

    Så bra innlegg!
    Digger alt det du kan da:D

  8. EVANETICA Says:

    Jeg har alltid likt bloggen din! Du skriver bra og om mye morsomt. 😀

  9. Anette Says:

    jamen atle da…hvorfor denne usikkerheten? 🙂 jeg er blitt en fast leser av bloggen din og er innom minst 2 ganger dagen her. Jeg vil og gjerne at folk begynner å lese bloggen min, ikke fordi de kjenner meg men fordi jeg kanskje skriver noe de syns er spennende eller moro…Men alt til sin tid. Stå på Atle og forsett som du alltid har gjort. 🙂

  10. Janne Says:

    wanna do me in the backseat? ;);)
    Digger bloggen din:D

  11. Torbjørg Says:

    Jeg har alltid vært en fast leser, siden dagen jeg begynte å blogge. Og jeg digger fortsatt bloggen din slik den er. Du har humor, tull og tøys, men også seriøse innlegg, med bilder som beskriver innholdet i teksten., Det er det jeg elsker ved bloggen din.

    Jeg opplever det samme som deg nå. Jeg hadde aldri ventet meg å få høye lesertall, men sånn gikk det, aldri fått omtale ellerno, men hatt mange lesere. Men di siste ukene nå så har over halvparten av leserne forsvunnet, og merker at det er utrolig kjedelig når man først har å høye tall, også mister man nesten alle.

    Men du skal vite lille venn, jeg vil alltid være en fast leser, og synes du skal fortsette slik du holder på med nå =)

  12. Vilde Says:

    Du er jo kjempeflink! Du har fler lesere én dag enn det jeg har hatt tilsammen i hele min blogghistorie.. Fortsett å blogg, jeg digger det du gjør! 🙂

  13. sarah Says:

    u r atle – the great:-) haha. jeg leser! også er du flink til å kommentere masse blogger og det betyr masse. du er flink 😀 heier på deg!:)

  14. Talkie Walkie Says:

    Atle!!! Do you wanna do me in the backseat?!! Grrr!

  15. Elise Says:

    Haha du er så morsom. sitter itimen og ler jeg .. hehe.. Stå på, jeg digger bloggen din!

  16. ashilda Says:

    Kjempebra innlegg Atle, du kan skrive! Men du har da fått en ganske stor blogg synes jeg? Du får ihverfall mange kommentarer;D Jeg liker faktisk bloggen din så godt, at jeg på forrige mandag kåret deg til ukens blogg! Check it out please!

  17. Sara Says:

    wanna do me in the backseat? <3333
    Herligfred, du er så bra. Du mister kanskje noen lesere, men de du har, er jo trofaste og kommenterer mye. (Nei, vet, er ikke det selv) Men bare stå på, for du har en bra blogg og selv om navnet ditt ikke er likt bakfrem, så er bloggen din like morsom opp-ned.

  18. Torbjørg Says:

    Sv: Vær glad for det. Utrolig kjipt asso.. Men heldigvis kom huseier’n hjem etter ca 40 minutter da :p

  19. Susanne Says:

    Jeg, Susanne, Digger deg, Atle. Jeg digger bloggen, innleggene, bildene og absolutt A to the L to the T!

  20. Christoffer - Retardert Says:

    Fantatisk innlegg Atle… *Applaus på høyt nivå*

    -og, ja, er enig med deg når det gjelder sangen…-

  21. Cecilie Says:

    Liker bloggen din, du skriver bra!

  22. Charlotte Says:

    sv: haha , vi og!
    Fin blogg btw.

  23. Bella<3 Says:

    hahaha I DIGGED IT! Og jeg kikker innom titt og ofte jeg da 🙂

  24. Ane Says:

    så bra skrevet 🙂

  25. Elise. Says:

    Sv; mine favorittbloggere er beaeks.blogg.no og annais.blogg.no 🙂 Leser også annejuice.blogg.no og juliefruity.blogg.no!

  26. victoriawo Says:

    svar: takk takk 😀

  27. Julianne Says:

    Takk for kommentar : D

  28. Stine Helene Says:

    Hehe, skal vel ikke klage, er bedre og slutte tidlig på skolen 😉

  29. Malin Angelica Says:

    sv: Takk for det!

    Har faktisk aldri vært innom Toroborgen før. Har vært innom deg et par ganger, og lover å titte innom mye oftere! Selv om du ikke er bestevenn med Kristoffer. Du skriver bedre og mer interessant enn de fleste kjente bloggere 🙂

  30. Dina Karlsen Says:

    du har en herlig blogg du Atle!
    Deilig med en «mennskelig» blogger som ikke er med på alt det kjedis maset 🙂

  31. ida Says:

    sv; thank you, i will 🙂
    jeg synes du skriver bra jeg! det er flere av de kjente bloggene jeg ikke gidder å lese fordi de skriver uinteressant og dårlig eller prøver alt for hardt.

  32. Camilla Says:

    Det skal jeg si satt på sin rette plass, det er godt å vite hva man kan by på som ikke alle andre kan! (-hvordan klarer du å stå på hodet og spise peanøtter!? Bra gjort!) Et av mange gode innlegg fra din imponerende blogg! Well spoken mr. Syversen!

  33. Marthe Says:

    elsker bloggen din jeg 🙂 får bare stukket innom i blant for tiden, jobber utrolig mye og er døds sliten når jeg kommer hjem :p syns bildene dine er kul, du skriver bra og har fremdeles beina på jorden! kjenner folk som ikke hadde på nær like mange lesere som du har, som ble helt «jeg er en kul blogger» blææ hater dem. stå på! du er konge 😉

  34. Bjørn-Kristian Says:

    Sv: Sant så sant! Den er ganske fin 🙂

  35. Silje Says:

    Siden jeg er innom her både titt og ofte, så har jeg ikke noen råd, gitt. Jeg syns du både er morsom, interessant, klok og søt. Dessuten er du så snill å komentere ofte tilbake igjen! Jeg syns det er mye mer interessant å gå inn hos deg, enn hos brunkrembefengte loffefjes som just happens to know kjærsten til Jan Thomas. BOOOOOOORING!!! Stå på du! Og ikke forandre på en shit! 🙂

  36. Marie Says:

    Bloggen din er mye bedre enn «hejjjaa». Du skriver mye bedre og ja, jeg liker bloggen din. So keep it up! 😀

  37. Minna Says:

    Takk !:D

  38. Sandra Says:

    Takk for det:) Kjempebra innlegg:) Stå på!

  39. Iselin den kule :) Says:

    Du har den kuleste bloggen jeg vet om!:D det er liksom Atle vs. Ida Wulff på pcen min ass!:D selv om jeg ikke kommenterer alle innleggene dine så er jeg her ofte:)
    og det nye bilde du har øverst på siden var driit fint!:)
    xoxo<3

  40. Sara Says:

    s: Tusen takk, selv!
    Og værsågod for verdens søteste kommentar, den var fortjent, for du er veldig flink 🙂

  41. Tone Elisabeth Says:

    Jeg digger bloggen din og er innom hver dag!:) Jeg bare er ikke flink nok til å kommentere -.- shame on me.. Du skriver bra, og jeg leser din bligg mye oftere enn de såkalt «store» bloggerne. Er mye mer koselig med en jordnær blogg spør du meg:) Keep up the good work!:D

  42. Line =) Says:

    Elsker bloggen din, og er innom her hver eneste dag + litt til ;D Og grunnen til at jeg elsker den er fordi du er en normal, men utrolig kul fyr! Du driter deg ut, og er ikke redd for å fortelle om det, noe som er hysterisk morsomt for alle oss andre! x) Sorry for at jeg aldri kommenterer, slemt av meg=/ men men, bare fortsett sånn som du gjør nå!=D Og btw trenger du ikke bra kamera til a ta bilder av deg, for du er så vanvittig sexy at du ser heit ut uansett hva ;P

  43. elihatlehol Says:

    Jeg liker bloggen din! Den er kul, du skriver mye kult, DU ER KUL! 😀
    Bra innlegg, skjønner hva du mener. 😉
    «Wanna do me in the FRONTseat?» oioi, den var vel ny kan jeg tenke meg! hehe.. 😛

    • atlesyversen Says:

      Atle: Tusen takk! haha, frontseat blir vel litt ubehagelig med girspaken og rattet og alt det der 😀 men det er da verdt et forsøk 😀

  44. lien duong Says:

    sv: skal hilse vet du! jeg skal bo like ved der han pleier å feire jul og høytider, så blir nok et par paparazzi-opplegg foran der, ja! haha, neida.

    jeg så først bloggen din nå, men bare etter å ha lest dette innlegget, så må jeg si at jeg skjønte at bloggen din var unik med en gang! skal følge med på den! 🙂 keep up the good wooork!

  45. Aina Says:

    Jeg liker planten min jeg også! :p Det er sant at innholdet er viktigst i en blogg.

  46. bjørg kristin Says:

    bloggen din er herlig atle, du skriver veldig bra, og alltid like gøy å lese innleggene dine 😀 Veldig bra skrevet det du skrev nå også!

  47. Karoline R. Says:

    Sv: Åh, den alderen tror jeg må være den beste!:) Småbarn er så søte!

    Dette tror jeg må være det beste/søteste blogginnlegget jeg har lest på lenge! Utrolig bra skrevet.

  48. Henriette Says:

    Sv: Hallo. Lysår er nok litt større enn nanokilometer! 😛
    tror jeg, nå ble jeg usikker! Nei det ble jeg ikke! HALLO

  49. JulieRebecca Says:

    sv: tusen takk 😀
    ble skikkelig overrasket over kommentar på bloggen min,. for jeg pleide å lese din før, så den ble jeg kjempeglad for 😀

  50. Caja Says:

    sv: flott! hehe:D

  51. Susanne Vedvik Says:

    SV: Tusen takk 🙂 Det er veldig hyggelig å få positive kommentarer og tilbakemeldinger på bildene mine!

    Jeg er helt enig med deg!

  52. Malin Says:

    Bloggen din er kjempe bra. Du skriver veldig godt. Noen blogger, som toros f.eks, består av mye tull. Det er ikke så interessant å se bilde av hva folk hadde på skiven til forkost! Bare fortsett slik du holder på 🙂

  53. Hedda Says:

    Din blogg er et godt eksempel på en blogg med innhold, Atle:) Og det liker jeg veldig godt! Jeg er glad for at du ikke har vært med i Oprah, eller blitt sparket av tvnorge – da hadde du ikke blogget sånn som du gjør nå! Da hadde du jo ikke vært den Atle som skriver så bra, og som har en jordnær og koselig blogg!:) Så ja – keep up the good work! 😀

  54. selin Says:

    Bloggen din er kjempe bra Atle ! Jeg er ikke så veldig flink til å komentere, men sånn er nå jeg 🙂 !! skal begynne å være aktiv å kommentere mer på din og alle andres blogg 🙂
    men du er flink, kjempe flink !

  55. MAREN ;D Says:

    Jeg hadde egenltig tenkt å ta den fin fine komenteren «wanna do me in the backseat?», men jeg ser at den er greit sagt brukt opp fra før av, så da slår jeg ann med en liten scatchy vri på den og sier heller
    «wanna do me in the FRONTseat?» 😛

  56. Synøve Says:

    Like æ at du e dæ sjøl! det e bra! 🙂 stå på videre 🙂

  57. Camilla Says:

    Sv: takk 😀 haha.

    bloggen din er veldig bra, bare folk som blir litt slappe med å gå inn å lese eller kommentere når det er sommer :).. ingenting galt med deg eller bloggen !

  58. Camilla Philipps Says:

    Jeg kommer til å lese bloggen din fremover. Den er kjempe bra ! Liker den veldig godt :)) Hilsen; Brynjar ! haha 😀

  59. Aurora Says:

    Jeg digget bloggen din fra første sekund, du skriver kjempe bra! Blogg-Norge trenger flere som deg 🙂

  60. Maria Says:

    Du skriver bedre enn de fleste du har ramset opp her!:p Jeg er generelt dårlig til å kommentere på blogger, men skal skjerpe meg! LOVER:D

    sv: Tusen takk 😀

  61. Elise Says:

    Hehe jeg vet.. og dette er bare noen få 😛 Jeg vet jammen ikke om det er flere igjen i klassen som ikke har blogg 😛

  62. Linn Marit Says:

    Jeg liker bloggen din jeg:) Leser den ofte, selv om jeg må innrømme at jeg er kjempe dårlig til å kommentere..:p
    Å jeg liker å lese bloggene til «den vanlige mannen i gata» liksom, om du skjønner hva jeg mener? Enkelte av de «store» bloggerne kan bli litt skyhøye innimellom.. Selv om jeg leser de alle, for de kommer tross alt med noe bra innimellom;)

    Sv:
    haha, så hærlig drøm!!:p
    Jeg drømmer vanligvis ikke sånne syke ting, eller jeg gjør sikkert det..:p Men jeg husker aldri slike drømmer til vanlig:p Som oftest når jeg husker drømmer, så er det slike virkelighetsnære ting jeg husker å ha drømt. Sånt som at jeg kanskje reiste å besøkte en venn eller noe random greier liksom:p

  63. Arman Says:

    sv – så bra at du likte det 😀

  64. Trine Says:

    Hei du! 😀 fytti rakkern så utrolig kul fyr du virker tilå være ;O holdte på å dauve av latter, når jeg leste dette innleggetog du har helt rett, det er vanskelig å bli som dem,men likevell er det mer intressant og lese om noe mer personlig enn hva man har til frokost og hvilke klær man bruker, jeg liker bogging om tanker, spørsmål og litt grubling osvosv.. 🙂 haha Lykke til videre og takk for kommentaren på bloggen min !:)

  65. Trine Says:

    Forresten kan du hjelpe meg med noe? bloggen min er almost finito, men får ikke bildet mitt opp som header vet ikke hvordan jeg gjør det..xD

  66. Omana Bender Says:

    du er herlig da ! 🙂
    – Ja, så the hills.. Sykt spennende episode! :O Måtte se den to ganger. haha

  67. Helene Says:

    Jeg liker bloggen din 🙂

  68. Andreas Says:

    Enig der må jeg si! Du har kjempe bra blogg og skriver bra 😉

  69. Frøken Pudding Says:

    Jeg syns bloggen er greit som den er jeg 🙂

  70. Martine Says:

    Bloggen din har mange lesere fordi du er flink til å skrive Atle : ), kanskje det ikke er så mange lesere som du ønsker fordi du ikke står på noe «toppliste» på startsiden til en mye brukt blogg-side ?

  71. Ronja Mari Says:

    En ting skal du vite Atle. Grunnen til at jeg leser nettopp din blogg og ikke Ida sin eller noe. Er fordi du faktisk underholder og jeg liker å lese en så jordnær blogg som din. Liker den slik som den er 🙂 Fortsett slik du 🙂

  72. Kineanita Says:

    Jeg digger bloggen din atle 😀

    Du har humor og skriver helt utrolig bra. liker at du er et «normalt» menneske og gjør ALT for å bli kjendisblogger ! tror du kommer langt med å bare være deg selv ! ps. SE HVA ALLE HA SKRIVD 😀 alle digger deg !

  73. Kineanita Says:

    ops skrive feil !!! og IKKE gjør alt for å bli kjendisblogger.

  74. Marius Says:

    Sv: hmm var det smisk, eller VAR det seriøst?:P hoho

  75. Marius Says:

    Sv: aaaah så koselig:D Kjempe søtt:)

  76. Lana Says:

    Du er utrolig flink til å skrive Atle,nå legger jeg deg under linker hos meg,og da får du en til fast leser hver dag! digget innlegget om BFF=)

  77. lekrima Says:

    Fin header! 🙂

  78. Synne Says:

    Liker bloggen din! 🙂
    Veldig fin header og sånn du har fått deg! Go Atle.

  79. katrine Says:

    så gøy da ^^

  80. Iselin Says:

    Synes du skriver fantastisk bra jeg! På en måte som gjør at man bare MÅ lese innlegget ferdig, og bare MÅ lese et til. Og sånn fortsetter det 😉

  81. Regine Says:

    Du skriver bra!! Første gang jeg er innom bloggen din, men jeg kommer garantert tilbake 🙂

  82. Johanna Says:

    Tusen takk for mange kommentara på bloggen min! 😀 Blir alltid så glad når nokon kommenterer, så må berre beklage at eg ikkje har fått kommentert på bloggen din før!
    Eg likar bloggen din – den er utenom det vanlige og du skriv på ein måte som gjer det morsomt og interessant å lese! Du er deg sjølv og det er slikt eg likar å lese, heller enn å sjå bilde av frukosten til toroborgen eller dagens outfit hos Ida Wulff.
    Ha ein fin-fin dag 🙂

  83. Espen Says:

    Det var flott innlegg. 🙂

  84. Vanja Says:

    Jeg liker bloggen din mye bedre enn visse andre, Atle. Bare så du vet det!
    Du er en jordnær fyr, som skriver utrolig bra, som får meg til å le, og smile fra øre til øre. Du er ikke overfladisk, og sier ikke; «Hei, se på meg! Jeg er verdens kuleste blogger, som får alt jeg peker på» – det er ikke gøy å høre på. Jeg blir oppgitt av slike mennesker – men ikke deg! : )

  85. Mette Albrigtsen Says:

    Wanna do me in the backseat?

  86. Maria Says:

    FET BLOGG! Jeg elsker måten du skriver på, du er kul:)

  87. Viktor Says:

    Meget meget enig med deg der:) du skriver vilt bra:D

  88. Ida Says:

    hehe.. tusen takk… fint bilde av deg… =)

Legg igjen en kommentar

