På en solskinnsdag sitter alle bloggere inne og ser på morsomme youtube filmer

Neida, vi bloggere er sosiale mennesker. Men siden min timeplan er fullpakket med spennende oppdrag og mystikse møter, tenkte jeg å vise dere en fyr. En fyr som jeg tror var President i Usa. Ikke helt sikker, men han er ihvertfall en morsom fyr. Kanskje noen har hørt om han. Jeg vet ikke, men her er han – George W. Bush sine utspill

Nå tenker jeg du ligger på gulvet, vrir deg i all støven din mor skulle ha vasket opp sist torsdag og ler ler ler. For er det mulig sier jeg.

Morsomt?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

24 kommentar to “På en solskinnsdag sitter alle bloggere inne og ser på morsomme youtube filmer”

  1. Maria Says:

    Hahaha 😛

  2. Helene Says:

    hahaha, så sinnsykt bra! 😀
    Lo godt nå ja ;D

  3. karoline Says:

    sv: er ikke sikker på hvor det er, tror det begynnte på v, men er ikke sikker. hvor skal du? 🙂

  4. Siri Says:

    SV: ikke bare deg 🙂

  5. Marius Says:

    Sv: jah de elsker solen 🙂

  6. keno Says:

    siden du er en så god kristen: god pinse 😀

  7. camilla Lien Says:

    sv. takk! 🙂

    kjempemorsom film!

  8. Tonje Says:

    sv: Ja du får kose deg du og! 😀

  9. Karoline Says:

    Altså.. Youtube er jo livet!

  10. ashilda Says:

    Haha, sykt morsomt! Men har han virkelig gjort alle de tingene eller har de fikset på det og sånn? 😛

  11. camilla Lien Says:

    sv. Ja, det hadde vært noe! Tror jeg burde hatt en sentral plass i det styret jeg også :p

  12. Tina Says:

    Takk 🙂 Du får kose deg du også, da! 😀

  13. Fam karine Says:

    SV: Flott da er det ikke bare meg 😀

  14. trille Says:

    Oh, my god. *bookmarke* Har jo på høy musikk, så får ikke hørt den nå, men tipper den er bra. Han er så fantastisk. 🙂 🙂 Glede meg til å se. 🙂

    Wall-E er fab!! 🙂 Love him. 🙂 Så søt og snill og koselig og jeg er glad i han. 🙂

  15. SusanneVedvik Says:

    SV: Jeg hadde en super kveld 🙂

    Hahah! Morsomt? Ja 🙂

  16. EVANETICA Says:

    Hehe. DL er genial!

    SV: Takk-takk ;D Hadde det 😀

  17. Stian Says:

    fin blogg 🙂
    btw, vet du om noen bra filmer på youtube? 😉

  18. Chi Says:

    Sv: Prøver hver dag, men er lettere sagt enn gjort å forandre tankene…

  19. Hilde Risholm Aasen Says:

    jeg lo ikke engang, kanskje fordi jeg har sykt fucka humor…
    haha, jeg tror ikke jeg har 9% engang, siden jeg har mange lesere :L

  20. Mathilde Hagen Says:

    haha! 😀

  21. Ingrid Fredriksen Says:

    haha ,dritbra! XD det så jeg på tv tror jeg 😛 dødsgøy 😛

  22. Julie h Says:

    jeg ler 🙂

  23. Henriette Says:

    sv: TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKK! 😀

  24. Teresa O. L Says:

    http://teresal.blogg.no/1243197131_fotokonkurranse_nr_2.html#comment
    Bli med å delta, fristen er ikveld kl. 20 🙂

Legg igjen en kommentar

