Årets solbrilletrend

Trodde dere at dere hadde solbrillene klare for sommeren. At dere har de mest moteriktige sunglææsses hengende på nesen. Da tar dere feil. Atle Sandhals (sand i halsen som jeg måtte si til en som intevjuet meg for noen år siden. er det virkelig et så rart navn?) Syversen & Caroline Kildebo Moen, also known as Norges svar på Carrie Bradshaw. (helt sant, bare les bloggen hennes) gir dere : Sunglasses – Summer 09332409-2-1243457624611-n600

 

Jeg kan tenkte meg dere ble glad da denne øl solbrilletrenden ble ut for noen år siden. Nå er den back, og mer dristigere enn noen gang. Selvom man ikke kan se en dritt med dette fantastiske paret med «beersunglasses» som jeg liker å kalle det. Kan kjøpes på alle harrysjapper i oslo. Skulle sagt løp og kjøp, men noe sier meg at det kanskje ikke er nødvendig?

332409-2-1243458776497-n500

Farger skal man aldri være redd for. Heller ikke glitter. For her har vi en flott kombinasjon av de to elementene. Perfekt for stranden. Perfekt for nattparty. Perfekt for sene kvelder i Nice og Trøgstad.

332409-2-1243458476280-n500

Dette er mine personlige favoritter. Ikke noe mer å si enn at de er dødskule. Blir du sett på gaten uten disse kan jeg garantere deg at du får bank. (Noe som kanskje også skjer hvis du blir sett på gaten med disse). Men vi lever da i 2009. Da må man være litt vågal, og til dere som fortsatt tviler: Ikke tvil, dette er 100% fett.

332409-2-1243458176789-n600

Men solbriller alene er ikke nok. Man må axsesooriize! Her ser vi Caroline med kule solbriller, men med Mette Marit hatten er hun en sikker vinner på dansegulvet. Ikke kom her å si at vær kjære kronprinsesse er som en død fisk – hun er et stilikon uten like. Og ser ikke fru Moen her helt fantastisk ut. Og gutter, great news. She`s singeel!

332409-2-1243458254582-n600

«Men Atle, hva med gutta?», tenker kanskje du nå. «Hvordan skal vi axsesseriiize oss?» Slapp helt av. For gutter har vi denne flotte kalle klovn hatten jeg så flott skjuler bak det store hodet mitt. Men dere skjønner konseptet – små hatter er inn! rawr

Hva synes vi om årets solbrilletrend? Kommer dere til å kaste dere over harrybutikkene i oslo, eller skal dere være ukule?

Jeg har bestillt meg nye solbriller, men jeg avslører ikke, åh no no no, hva slags. Men dere skal vite at i dag skal jeg få total makeover. Ja, her er det ikke bare botox og rumpeløft vi snakker. Jeg skal ha to piercing i hakelappen og litt øyenbrynsbarbering og faktisk psycho-pulesveis med homseflagg farger i håret. Jeg kan skrive under på at dette blir høstens store trend.

Atle s.

54 kommentar to “Årets solbrilletrend”

  1. ceciliek. Says:

    Så festlig innlegg! Bra skrevet og morsomme bilder – I LIKE!! Jeg for min del går for ølsolbriller. «hvem klina du med igår??» «Vell, hadde på ølsolbriller skjønner du…» «åjja.» Jeg kan se det for meg!

    Du får ta deg en tur i marka Atle, godt me litt friskluft!

  2. Susanne Says:

    Jeg kommer faktiskt til å køpe meg noen SYYYKE solbriller i USA. Det skal jeg. Takk for idé til å brenne pengene Atle. Supert innlegg!

  3. Line Says:

    Dette kan jo IKKE slå feil Atle!
    Jeg skal selvfølgelig være kul i år!

  4. lekrima Says:

    Mye morsomme solbriller!
    Fin blogg! 🙂

  5. Torbjørg Says:

    Passet med de brillene du jo 😀 Er ikke de peneste brillene jeg har sett må jeg si ^^,

  6. EVANETICA Says:

    Haha. De «maskeradebrillene» var jo råkule xD

  7. Vilde Says:

    haha, herlig innlegg! Bilde nr 2 var best, hjertee<3

  8. Kai Says:

    Jeg skal være kul i år:P må si at de solbrillene var spesielleXD

  9. ziara Says:

    haha, så kule solbriller !

  10. Evy Says:

    herlig innlegg! jeg vil ha de solbrillene! 😀

  11. Johnny H Fresh Says:

    sv: hehehe:D koselig at du er innom bloggen min ihvertfall da !! men hvorfor sponser de ik deg?

  12. Andreas Says:

    Så stilige briller! Fikk veldig lyst på de øverste!

  13. Johnny H Fresh Says:

    sv: hva faen!??? trodde du var 22 el noe jeg..

  14. Marte Says:

    HAHAH NR 3!! XD

  15. Marit Says:

    SV: ja,ikke sant! =) tøffe briller!!

  16. bjørg kristin Says:

    haha, utrolig kule solbriller, kledde deg atle 😀 haha

    sv: åja, så koslig da, jeg skulle egentlig dit, men tror ikke jeg rekker det :/

  17. ada Says:

    sv; herregud så digg ! :’D

  18. rakel0404 Says:

    hehe, kjempe kule briller,tror jeg må skaffe meg noen nye snart jeg 😀

    sv: tusen takk 🙂

  19. Andrea Desiree Says:

    SV: Skal prøve å ikke bry meg, men det er litt vanskelig når
    jeg vet at de som har spredt ryktene er noen av «vennene» mine.

  20. ashilda Says:

    Haha, morsomme briller, og igjen- et strålende innlegg fra Atle!:D

  21. Sara W. Says:

    Digge solbriller!; )

  22. Sivl Says:

    RÅ ! 😀

  23. christinajeanette Says:

    haha! så freshe solbriller 🙂 de øverste!

  24. Leana Says:

    sv: Tusen takk!

    Jeg digger morsomme solbriller 😀

  25. hilde Says:

    I like måte

  26. Ronja Mari Says:

    Må si at det var helt fantastiske briller altså ;p Du så nå bra morsom ut Atle, men det er da KOOS 😀

  27. Regine Says:

    haha masse dritkule briller og bilder!!
    holder meg til mine wayfarers eg 😉

  28. Ingrid Fredriksen Says:

    stilige solbriller da! 😀

  29. Veronica S Says:

    Elskbare solbriller;) Har et par superstilige selv, som jeg fikk i program-påsan på GREASE musikalen..de skal virkelig brukes i sommer!!

  30. Joakim Radiomann Says:

    hAHAHA. Lekkert lekkert lekkert 😛

    Næh, jeg holder meg til mine kjære fancy pilot-lignende-briller!

  31. maikena Says:

    haha, j*velig bra : p
    vurderer det, vurderer det : p

  32. Jeanette S Says:

    Hihi råe solbriller;D

  33. therese kristina Says:

    Konge! :p

  34. trille Says:

    Hahaha! Atle, dette var grominnlegg. Jeg lo hele veien. Skikkelig bra. Jeg elsker alle solbrillene, og når du sier at det er årets trend og at jeg kommer til å bli banka uten dem, så skal jeg jammen meg løpe og kjøpe heile bunten, altså. Og så skal jeg ha alle parene i veska, sånn at jeg kan skifte hvis jeg føler noen skjeve blikk fra noen som ikke følge akkurat den trenden. Greit å ha forsterkninger foran bankeglade moteløver. 🙂

    Takketakktakk. Ferdig nå, og det gikk supert!

  35. Karoline Says:

    Hahahaha. Dævver av deg! Herlig er du! Digge solbriller da

  36. Marit Says:

    Fantastisk

  37. Camilla Says:

    Sv: Ja, skjønner hva du mener..

    fancy solbriller 😀

  38. Malin Says:

    De solbrillene slo alt jeg har sett 🙂

  39. Gunnstein Says:

    Haha FANCY briller på bilde 3 :p

  40. chriistine Says:

    Fete solbriller, jeg skal henge meg på trenden!

  41. Katrine Says:

    ha en flott helg ja =D

  42. sarah Says:

    hahahahaha: D mææd ville jeg sagt da. Men litt skuffende at du ikek har sånne rosa gitarbriller. El-gitar briller. De er i stil med øl.brillene dine. Bror til ølbrillene ellerno:-) kanskje jeg skal sende deg et par eller vise deg et bilde:P haha

  43. Candy-forest Says:

    Haha, lo godt når jeg så disse bildene!=D Skikkelig kule briller!=D

  44. maren Says:

    hehe. morsomt innlegg. må si d blir litt av en mote! 😉

  45. anna Says:

    hahaha. så kule briller 😀

  46. Therese Helene Says:

    må si du er digg ass 🙂
    mye morsomt på bloggen, og for noen kule solbriller! ;D
    nice one! takk for alle komentarene fra deg, er sikkelig koselig 😀

  47. h og b Says:

    fin blogg 🙂

  48. CHARLOTTE H. Says:

    Har så tøffe solbriller nå, så trenger ikke noen andre 😀
    ..men den lille hatten på det nederste bilde var veldig tøff : D

  49. Renate Says:

    haha, fett!

  50. Amziii Says:

    OH stilige solbriller

  51. A. Caroline J. Says:

    Hahahahahaha! Herlig innlegg skatt 😉 JEG DIGGER DEG, DIGGEN!

  52. Anette og Helene Says:

    Haha.For en fantastisk solbrilletrend, vi hyver oss på bølgen med en eneste gang!

  53. Iselin Says:

    Hahaha, for et genialt innlegg! 😀 Herlige solbriller mann :p

  54. Ida maria Says:

    tæhæ, så freshe!
    kul blogg :-))

Legg igjen en kommentar

