Verdens mest freaky reklame

Hva i all verden har øyebrynheving med sjokolade å gjøre?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

60 kommentar to “Verdens mest freaky reklame”

  1. Line Says:

    haha jeg har sett den et par ganger før. Litt creepy!

  2. Kristina Says:

    hahah 😛 freky!

  3. Joakim Radiomann Says:

    HAHA! Den var faktisk bare dårlig. Jeg hadde blitt så oppgitt om jeg hadde sett den på norske tv-skjermer!

  4. Karoline R. Says:

    Haha, creepy!:S

  5. Marte Says:

    HAHHAHAH!! Sitter her i norsk timen og dør på meg av latter xD Den var DÅRLIG!:P

  6. Grace Says:

    Sykt dårlig reklame.

  7. katrinekatrine Says:

    Frech! Hvis du gir bara dine den sjokoladen blir de sinnsykt god på «øyebryndansen» Med andre ord; løp og kjøp!

  8. Vilde Says:

    hahaha.. xD
    nei si det, kan ikke si at jeg etter å ha sett denne reklamen har tenkt: oi, den sjokoladen fikk jeg lyst til å smake.. Sa meg ikke så mye:P

  9. ashilda Says:

    haha, morsom reklame;D elsker bloggen din, spesielt videobloggene:)

  10. Svein Says:

    Hahaha… Jeg ler en uke! Den der var bare forferdelig latterlig… Må jo le! 😛
    Syke bevegelser på ungene ass 😛

  11. LJ Says:

    sv: Hø? hvem norsk jente? ^^

  12. Ida Susanne Says:

    Hahah,creeeepy. Hadde vært kult å fått det til da, bra partytriks!;)

  13. Andreas Says:

    Haha, så.. Rart! Og morsomt.

  14. Åshild Says:

    Haha, løyen video!

    btw; Nå er det sol her også:)

  15. EVANETICA Says:

    Øøøh.. Den der skjønte jeg virkelig ikke! Men gud, det så dumt ut xD

  16. Sara Says:

    eh ………ja. DE er virkelig noen gode selgere de som har laget/produsert den sjokoladen/reklamen. Fikk utrolig lyst på den nå.

  17. Kristine Says:

    hehe, takk! 🙂

  18. Kristin ü Says:

    Tusen takk (:

  19. Malin Says:

    Sv: Tusen takk for det 🙂 Er veldig fornøyd:)

  20. Susanne Says:

    Uh…. hæ? .. ? Hva.. Er det meningen jeg skal springe rundt og hyle av sjokk? For jeg tror det er det jeg gjør… o__O»

  21. Kristine AGA Says:

    jeg lo no uansett om det har med øyenbryn eller ikke 😛 haha!:D jeg lo!:D
    sv: tusen takk for kommentaren!:) liker når gutter er innom, det er sjeldent =(

  22. Marthe Says:

    Freaky med stor F! det har jo ingen sammenheng!! :p

  23. katrine Says:

    Ja jeg elsker den:-D Hehe.

  24. ashilda Says:

    Takk:) Men du, en ting, hvorfor har du ikke bilde av deg i headeren?

  25. maikena Says:

    haha, synes den var ganske så morsom jeg da : p ikke det at det hadde noe med sjokolade å gjøre da men : p

  26. maikena Says:

    sv. haha : p da spør jeg ; hvem er IKKE skolelei : p ?!

  27. Hilde Says:

    Syk reklame. Men husker den ihvertfall 😛

  28. Karoline Says:

    LORD, SYKESTE!

  29. Linda Says:

    okeeeeeey :s

  30. Anita Says:

    Sv: Så hyggelig da,tusen takk:)

  31. Kristine Says:

    Haha, det ha jo ingenting med hverandre å gjøre da!

  32. Theri Says:

    Hahahahahahaha! Det har ingenting med hverandre å gjøre, men jeg syntes da den var sykt fengende likevel jeg da. 😛 Ingen som klarer å ta øynene bort fra den reklamefilmen der ihvertfall, det er helt sikkert. 😛

  33. INGRID ANKERSEN Says:

    HAHA, den var seriøst rar og dårlig. Så dårlig at den nesten ble bra! 🙂 harry! takk for kommentar foresten 🙂

  34. Christoffer - Retardert Says:

    sv: Hahhaa… jeg gjør det selv… har sunget på den i hele dag..

    og, du, sjekk bloggen min nå så er det en link til en fantastisk parodi på Cadbury reklamen… *ELSK!*

  35. Anne Mari Says:

    Hehe, synes den er sjarmerende jeg… Fikk i hvert fall meg til å løfte litt på brynene 😛 Jeg har den sangen i techno versjon, den er det fart i skjønner du!

  36. Hilde Risholm Aasen Says:

    Okei, den var bare syyyk -.-

  37. Marcus & Victoria Says:

    Deler av arbeidene er på vei inn i dette øyeblikk!

  38. bjørg kristin Says:

    hahahah, så braa 😀

  39. Markus Says:

    Hei og hopp! Takk for kommentaren på min blogg! 🙂 Veldig koselig x)

    Jeg skjønte ikke helt reklamen! 😮 :s

  40. Zero size 0 Says:

    HAha, syke saker det der. Underholdene da, det skal den ha, men ville ikke ha tenkt sjokolade før den kom avbildet på slutten :O

  41. Kaja Nyland Says:

    Haha, Gud, for en merkelig reklame ;p !

  42. Camilla Says:

    Sv. Godt å høre at jeg ikke er den eneste som blir gal av alle disse blogg problemene! hehe

  43. Maria Says:

    Hahaha, kooonge.

  44. Cecilia Says:

    Thank you!
    Og ja… fraky!

  45. sofielouise Says:

    sv; det skjønner jeg godt! 🙂 noe av det mest praktiske verktøyet en har innen foto

  46. Kineanita Says:

    OMG:P det var bare creepy :/

  47. chriistine Says:

    Ingen verdens ting! De var bare rare…

  48. Kari Bryge Says:

    sv: så bra og høre, nå ble jeg nesten ENDA gladere (som om det er mulig)!

    Haha, sykt kul reklame da, men passe sær. Finner ikke helt connection mellom sjokkis og øyebrynsheving jeg heller : p

  49. lisa :-) Says:

    SV: Haha ja. Det er nok en mann! 🙂

  50. Amanda Says:

    Reklamen = freaky

    sv: frister ikke 100 % for meg heller. (det ligger på 98%) fordi jeg vil ha noen å reise med og kunne møte bloggere jeg synes er flinke, som på en måte vet hvem jeg er. :/

  51. Anne Says:

    SV: Gjerne det, sender den i posten 🙂

  52. Sara Says:

    haha, den var bare RAR!
    Men hvis det er den sjokoladen jeg tror det er, så er den kjempegod 😀

  53. sarah Says:

    faktisk ganske ekkkel. ble ikke særlig keen på den sjokoladen.

  54. SusanneVedvik Says:

    SV: Da har vi noe til felles!

    Jeg synes den reklamen var ganske morsom og gikk inn på youtube, der var det en utrolig teit men morsom parodi på denne reklamen 😛 haha verdt å sjekke ut!

  55. Karoline Says:

    Haha, sykt rar reklame! xD

  56. dougielee Says:

    Ingen av reklamene til Cadbury har noe som helst med sjokolade og gjoere.. Litt fasinerende

  57. hellaaa.blogg.no Says:

    haha ;p
    aner ikke hva det har med øyenbrunen å gjøre ;p
    men var litt komisk reklame ;p

  58. Benedikte Says:

    sjukt..

  59. Anders Says:

    HAHA!
    Der fikk jeg meg en god latter!

  60. Astrid Says:

    Jeg skjønner den jeg. De barna hyper fordi de har spist så mye skjokolade 😛
    Men øyen bryns løfting, vet jeg ikke helt …

Legg igjen en kommentar

