Russisk spam, kjendis look-alike og «Nei takk Ellen DeGeneres»!

Dette blir et altmuliginnlegg, for jeg er en altmuligmann.

Hva er spam? Jeg får masse spam om dagen, og så nysjerrig som jeg er har jeg veldig lyst til å godta disse spammene og se hva som skjer! Men hva skjer da? Får jeg en melding på pcen om at jeg har 10 sekunder på å løpe, for snart sprenger hele dritten opp, blir pcen min hacket eller fucker bloggen seg opp?
Jeg har ihvertfall motatt masse russisk spam. Jeg håper dette betyr at jeg har lesere i russland (haha), men det må da være grenser på hvor mye russisk spam jeg skal tåle. Og hva er det som står der?

Får dere også russisk spam?
spacer

For en stund siden, da man var så ung at man trodde på disse «Og du kan late som du ser alle nakne» og «test om kjæresten din er trofast» reklamene som så ofte gikk på Mtv. Jeg hadde så lyst til å se hvilken kjendis jeg liknet på, så jeg tok et fresht bilde, sendte det og ventet på svar. Jeg husker at det svaret ble jeg ikke så glad for.

Hvis dere klarer å gjette hvem det er, får dere en krone av meg. Nei, jeg skal si det. Fant ikke noe nærbilde av henne (ja, det er en kvinne)  En kvinne med rødt hår, mørkeblå kjole og står ved siden av to gutter jeg kunne sagt meg fornøyd med å likne på, men neida! Jeg skal ligne på hun rødhårete, feite sykepleieren i Gode & Onde Dager. Selvtilitten min bare fyker opp i været skal jeg si deg!

Har dere også prøvd slik kjendis look-alike? I så fall, hva ble resultatet?

For noen dager siden så jeg at vår alles «kjære» Alexander Rybak takket NEI til talkshow giganten Ellen DeGeneres. Manageren forklarte dette med at: «Vi prøver bare å konsentrere oss om de landene han gir ut plate». Men for faen da! Ellen DeGeneres har 3 millioner seere hver dag, og sendes i 20 ulike land. Man skulle tro at i 1 av de landene slippes Alexander Rybak`s cd. Dessuten, all Pr er god Pr, og å bli innvitert til å komme på Ellen er gigantisk! Man takker ikke nei til det, uannsett hvor sliten man er ! Jeg blir så utrolig irritert. Så arrogant går det jo faen meg ikke ann å være. Ja, applaus – du klarer å spille fele & synge samtidig.                                                  obj

Takker man nei til Ellen DeGeneres?

Da har jeg fått sagt det jeg vil. I dag skal jeg til Oslo med Caroline og bare kose meg. Nå forsvat solen her. fææn!
Ha en super duper dag fantastiske lesere!

Atle s.

66 kommentar to “Russisk spam, kjendis look-alike og «Nei takk Ellen DeGeneres»!”

  1. ThorHenrik Says:

    ja man kan takke nei til det, han var med på oprah da bedre en ikke noe.. Hehe men du ligner jo på hun sykepleieren med rødt hår det stemmer jo.. hehe neida Ja jeg tok test og jeg fikk Angelina Jolie.

  2. Vilde Says:

    Oi, herregud! Nei det hadde jeg ikke takket nei til for å si det sånn:P

  3. Silje Says:

    Ha ha! Å! Nå lo jeg godt! For what it’s worth, så likner du ikke i det hele tatt! Jeg husker at Pål og jeg gjorde det samme, og Pål ble en eller annen kvinne, han og!
    Og nei – man sier faktisk ikke nei til Ellen!!! :O

  4. Joakim Radiomann Says:

    NEI! Man sier faen ikke nei til Ellen… Ellen er RÅ! Jeg kunne egentlig gjort mye for å få kommet meg ditt.

    ELLEN!!! Se her!! jeg vil på showet ditt!!!

  5. Torbjørg Says:

    Du skal være glad du ikke går i denna klassen, lille venn. Tror faktisk dette er det beste, men samtidig det værste skoleåret jeg har hatt, og jeg har aldri hatt så stort fravær som i år, eller, denne våren. Er bare så synd at jenter på nesten 18 år ikke kan la vær å slenge dritt, baksnakke, trakkassere osv.. Følte jeg måtte skrive om det, for jeg sitter nå i klasserommet med hele klassen, og kjenner jeg føler meg så utrolig liten her jeg sitter.

  6. Susanne Says:

    Oyoyoy, tabbe Alex ;’O

  7. Toyni Says:

    tusen takk 😉

  8. Kine Anett Says:

    sv; haha, takk 🙂

  9. Tatjana Says:

    har ingenting imot tannleger, i det hele tatt.
    har bare noe imot å betale når jeg egentlig er blakk og i gjeld.

  10. Marita Says:

    SV: Tusen takk for det!

    Ellen DeGeneres er kjempebra! Ellen er utrolig flink til å innteressere seerne sine med masse konkuranse osv. Men hadde jeg blitt spurt om å komme dit, hadde jeg aldri svart nei!

  11. Kirby Says:

    Så bra:) Jeg var litt skeptisk til den, men det er godt å høre at den falt i smak hos deg

  12. Vilde Says:

    neei, hvem sier nei til Ellen? Hun er genial ❤

  13. Oda Says:

    Hva er det han tenker med, stor tabbe av han å takke nei!

  14. Bent Erlend Says:

    Herregud, så dum han er! Ellen er utrolig bra! Jeg elsker henne 🙂 Rybak har gjort en STOR STOR tabbe der.. Men for min del kan han råtne ett visst sted anyways 🙂

  15. Ida Susanne Says:

    sv: tusen takk for koselig kommentar! 😀

    Har lest bloggen din en del ganger før, og liker den veldig godt 🙂

  16. Pauline Says:

    Hehe elska litt sarkastisk tone. Er bra vi har en blogg der vi kan sleppe ut frustrasjonen vår:P

    Keep up the good work;)

  17. Marthe Says:

    hehe off, jeg får også mye syk spam. men vet ikke om det er russisk da :p å man takker jo ikke nei til ellen! 😮

  18. Tina Gorine Says:

    takk 😀
    Jeg liker iPublish, men der er vanskelig å forstå 😛

  19. Juni Wendela Says:

    sv; liker du ikke sirkus ? ;o Haha, spørs hvilke klovner da, e med rød nese og hvitt ansikt er skumle! D:

  20. Jeanette Says:

    For en tulling! Ellen er jo mega tøff, det hadde jo vært en big deal for mange flere enn bare han dersom han hadde blitt med på hennes program!
    (synd med look-aliken btw:))

  21. katrinekatrine Says:

    Hehe, stilig blogg, og takk for «svar» eller lettere sagt forklaring på innlegget mitt 🙂

  22. AnnaDale Says:

    Man takker ikke nei til Ellen! Hun er råkul 😀

  23. Veronika Hansen Says:

    atle: undskyld, vennen 😦

    russisk spam er drit kult 😀

  24. Karoline Says:

    DET GÅR JO IKKE AN Å SI NEI TIL ELLEN ! Da er man bare syk

  25. EVANETICA Says:

    Jeg får ikke russisk spam, men bloggspam. Altså.. Sånne kommentarer med rare koder eller setninger på andre språk. Heldigvis gitt seg nå i det siste, da!

    Rybak er jo heelt hjernedød. «Møt meg på Gardermoen». Arrogant – JA.

  26. Terese Says:

    Nei, man takker ikkje nei til Ellen! Alexander er oppskrytt og eg trur ikkje han tålte å vinne.

  27. karoline Says:

    SV: Tusen takk for det! Det må du også ha!:)

  28. Lill-Helén Says:

    Sv; Helt sykt ja;)

    Og nei, man takker ikke nei til Ellen DeGeneres!
    Og jeg må si at jeg virkelig likte avslutningsreplikken din der, han kan spille fele og synge samtidig. Jeg er ikke imponert over ham;)

  29. Frøken Pudding Says:

    Kan du spille fele?

  30. marthe Says:

    tusen takk 🙂

  31. Maria Rem Says:

    Great, i gode og onde dager hahahaha 😀 og for en kjendis da! hehe.. Rybak klarer ikke å synge samtidig som han spiller fele da..han spiller jo bare når han ikke synger, og så kan han egentlig ikke synge engang! stygt.. Og hvis man takker nei til Ellen DeGeneres da er man vel ikke særlig smart..

  32. Roger Hansen Says:

    Svar: Konge at du digger det! Det gjør jeg og, veldig veldig mye bedre enn originalen!

    Angående Mr. Rybak.. Gutten er ikke så god at han kan takke nei til Ellen, han bør ikke takke nei til noe som helst. Da ender han opp som en av de altfor mange «Hvem er han da?» i 2010-2011!

  33. Martine kristine Says:

    Lord! Hvem takker nei til noe slikt?!
    hvor dum kan man bli xD

  34. Karoline Helgesen Says:

    Jeg hadde hvertfall ikke takket nei!
    Men du, kan du forklare meg på en enkel måte hvordan jeg får en header? 😀

  35. Dani Says:

    Re: Føler med deg! Egentlig alle krypdyr er ekle.

    Men ja, jeg er helt enig. Selvsagt skulle han takket ja til Ellen. I love her!! Hvem sier nei til Ellen DeGeneres??

  36. anja Says:

    Det var faktisk ikke planlagt, men det er ikke sikkert at jeg kommer tilbake. Får se om jeg får nok motivasjon ;o

  37. Maria Says:

    sv: Jeg kan si de siste bøkene hun har skrevet, men de har engelsk tittel siden jeg må bruke wikipedia som et hjelpemiddel her!:p

    Two Little Girls in Blue (2006), I Heard That Song Before (2007), Where Are You Now? (2008), Just Take My Heart (2009). Det er jo bare noen av bøkene hennes, siden hun har skrevet over 40 stk. Boken fra 07 og 08 er de to bøkene jeg nettopp har lest, og jeg anbefaler de på det sterkeste sammen med “den siste dansen” (:

  38. elihatlehol Says:

    INGEN MED VETT I HUE TAKKER NEI TIL ELLEN DEGENERES!!

  39. elise e.s. Says:

    Elsker bloggen din Atle. 😀
    Sitter og smiler og ler. [‘: ❤

    – og nei, ingen kan si nei til Ellen. ._. Seriøst .

  40. Tor-Arne Says:

    sv; Serr? xD Hmm… jeg så deg ikke! Var helt i mine egne tanker 😛

  41. Frøken Pudding Says:

    Nei, det kan jeg ikke. Men det hadde ikke vært feil å lært seg 😉

  42. Malin Says:

    SV: Wow, tenker ganske likt vi då :O Bare at jeg vil jobbe for tv2 nyhetene og lede et tv program 😛

  43. Fanny Says:

    Skikkelig bra blogg,
    – Og nei, ingen sier nei til Ellen :’ ))

  44. Bettina Isabelle Says:

    Tusen takk! 😀

  45. Åshild Says:

    Takker 😀

    1. Russisk spam får jeg lite av.. Men er noen damer som sender mail til meg og leter etter en kjæreste (kan ikke akkurat si jeg er rett person til det)

    2. Tror jeg gjorde det for lenge siden, men husker ikke hva som kom opp, må vell få tatt en sånn test igjen 😛

    3. Nei herregud, slikt gjør en ikke 😛 Hadde sakt ja med en gang jeg! 😀

  46. Marie Says:

    NEI, man sier ikke neitakk til Ellen DeGeneres, æsj, han er teit og dum. Er så bæsjelei av han nå, den spilles OVER HØYTTALERNE PÅ SKOLEN HVER ENESTE DAG ! Hvertfall sånn rundt finaletider ..

  47. Linda Says:

    HAH jaja, viser IQen på gutten. Si nei til de intervjuene han faktisk kan tjene noe på. Han skal vel samle fansen sin på favorittresturanten sin eller noe denne gangen da. Eller en stadion kanskje. Liker du meg, kom og hils! Oi, bare 5000000 mennesker på gardermoen? wtf

  48. Tor-Arne Says:

    Sv; Hehe 😛 Åh, tusen takk! Jeg klarte å herpe det i dag X)

  49. Iselin Says:

    Hahaha, du ligner på hun du ja! 😛 Tror faktisk jeg og har gjort det en gang, men husker ikke hva det ble.

    For å være ærlig har jeg ikke engang hørt om programmet. Men når jeg ser hva du skriver, skjønner jeg ikke helt hvorfor han takket nei!

  50. idaekortvedt Says:

    Er det mulig å være så arrogant? DETTE hadde jeg absolutt ikke ventet av Rybak

  51. Therese Says:

    Man takker ikke nei til Ellen. Det er forresten ikke Rybak som har takket nei, det er manageren hans.. Og HUN virker som en arrogant ****
    🙂

  52. Tor-Arne Says:

    sv: Jeg er faktisk veldig usikker. Skulle ta det på meg, og da var det plutselig ødelagt xD

  53. Marcus & Victoria Says:

    Jet takket ikke nei, men tror du ikke invitasjonen ble trukket tilbake?

  54. A. Caroline J. Says:

    Pusepusepuus! Nå ligger bildene fra i dag ute på bloggen min! ;D

  55. jarl Says:

    Hahaha ;p Han fyren der er jo bare dum han! ;p

  56. Krympe Says:

    SV: Bløtkake er herrrlig ja! 😀 Takk for besøket!
    -Da fikk jeg gleden av å oppdage bloggen din. Ser veldig kul ut.

    Og nei, man takker bare ikke nei til Ellen! Hva tenker de med? Hmm..

  57. Jeanette S Says:

    Jeg fikk hakeslep når jeg leste om det. Tenk all den pr de hadde fått.. Tett i pappen vøtt!

  58. Camilla Marie Says:

    Så fin blogg Atle pus ❤ Vi m åvære sammen snart daa!

  59. Lill-Marte Says:

    Nei, hun er jo stemmen bak Dori i Finding Nemo 😀

  60. DeadBarbie Says:

    Hahaha, jeg og får masse russisk spam ! Har så lyst å bare klikke på de linkene av og til for og se hva som skjer, men jeg tørr ikke, huff, er redd for virus !

    Sv: Tusen takk! 😀 Det var bra, liker bloggen din og tenk 🙂

  61. helene Says:

    Ha en kjempe fin tur til Oslo:)

  62. Henriette Says:

    Hahahhahahahhahahahhahahahhaha ligna du på ho?!?!?!? Stakkar!

  63. ada Says:

    Hahahahah, det må ha vært kjipt !
    Ja, en gang da denne » Kjendis look-alike » – tingen gikk på MTV hvert minutt sendte jeg et bilde av meg, og fikk tilbake et bilde av Vanessa Hudgens. En annen gang sendte jeg et bilde av meg til » Hvilket dyr likner du på » og jeg fikk en løve. Neste uke fikk jeg en regning på 1287,70 ,- . Dette var forresten når jeg var veldig mye yngre, jeg kan jo sånt nå .
    Jeg liker ikke de greiene, de sluker penger fra folk . skamskam

  64. Ingvild Says:

    Eh, man takker ikke nei til et tv-program som er mer kjent enn seg selv x’D

  65. Elise Says:

    Haha Nancy !! Hvis det hjelper, så ser jeg ingen felles trekk 😛

Legg igjen en kommentar

