Spaniamøte 09

Hvis dere likte videobloggene med meg og Amalie, kommer dere til å være i ekstaaaaase akkurat nå. Hopper dere rundt i huset, opp på bordet, tatt frem partyhatten og sjampanjen? Okei, flott. For til sommer blir det flere filmer.mSelvfølgelig med min kjære Amalie, men denne gangen har vi noen «gjesteartister». Anna, Henrik & Karina skal være med meg til Spania i sommer, og jeg kan love dere fyll, fart og spenning.

Vi 4 tenkte at: «Denne spaniaturen, den må jo planlegges»! Så da kjørte vi i gang med planlegging. Det endte i noe helt annet….

Ikke hat oss…

4514_104290891712_547561712_2333018_5771700_n

4514_104290921712_547561712_2333023_3216505_n

4514_104291011712_547561712_2333039_1118335_n

n547561712_2333037_7232199

n547561712_2333032_2929644

Har dere like kule planer til sommeren?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

65 kommentar to “Spaniamøte 09”

  1. Johannes Says:

    Sv: Er jo herlig med engasjement, ja! 🙂 Dessuten kan det gi en kick off-start på dagen! 🙂

  2. Anna Says:

    Vi tar helt av jaa xD
    GLEDER MEG !! 😀 ❤

  3. Stine Marita Says:

    Tæhæ, nesten litt slemt å si, men godt det ikke bare er min! 😀

  4. Marcus & Victoria Says:

    Si fra om du trenger statister:P

  5. Sabina Francine Says:

    tusen takk! ^^ . det hjelper på humøret med søte lykkeønskninger! Ha en super dag du også !

  6. victoria jansen Says:

    Sv; ja, det synes jeg og egentlig. døden er ikke akkurat så bra tema :L men takk 😀

    jeg skal til spania og frankrike til sommeren 🙂

  7. Mira Says:

    Gøy 😉 Jeg skal til Göteborg en del ganger og så skal jeg også til Kroatia ;D

  8. Marthe Says:

    Å, så koslig det så ut da 😀

  9. Kristine Slyngstad Says:

    hehe 😀

  10. Linn Says:

    hahah, noe sier meg at dere får en morsom spania-tur 😉

  11. Maiken Says:

    sv.
    hot på lady gaga ja ! skal nok teste det ut selv en gang og legge ut bilde : p skal bli hot på meg å : p

  12. Marthe Says:

    håper dere får en super tur ;D

  13. Joakim Radiomann Says:

    OK!

    Ja, jeg har bedre planer faktisk. Jobbe i P3 😀

  14. Heida Says:

    Håper det blir en bra tur da ;d
    Skal til syden med kjæresten, og til paris med mamma 😀

  15. Tonje Says:

    Skal til Kreta med to venninner 🙂 Gleder meg sinnssykt masse!

  16. Stine Mariel Says:

    Jeg har veldig lyst men da er det sånn, skal jeg ha premie?, hva skal konkurransen være om? osv. Noen tips?

  17. Gry Says:

    Skal til Hellas, nærmere Antiparos 🙂 Gleder meg veldig, to uker med bare sol og skyfri himmel. 😀

  18. Karoline Says:

    Gjett hva jeg skal i sommer..SPANIA!

  19. Karoline Says:

    GJETT hva jeg skal i sommer! Spania<3

  20. Marius Says:

    Haha det var vell litt mer enn bare hyperaktivitet inne i bildet her 😉 Menne har Henrik begynt å røyke ?! :O
    Uansett , morsom film 😀

  21. Bjørn-Kristian Says:

    Sv: Haha, jo det vil jeg tro, det var driitkult da! photofunia:D

  22. kari Says:

    SV: Takk for det! Jeg tror nok vi har Norges beste utsikt:) Herlig!

  23. Stine Says:

    jeg digger bloggen,din!

  24. Birgitte Møgster Says:

    Du e flinke å besøke bloggen min Atle 🙂

  25. Carina Bach Says:

    takk for komentarm ja det var for det beste;p super blogg forsten 😀

  26. Julie Says:

    SV: thanks 😉

  27. Andreas Says:

    Haha, så ut som om du koste deg!

  28. Veronika Hansen Says:

    atle: takk ;*

    dere er herlige 😀

  29. Veronika Hansen Says:

    atle: du hadde helt korekt;p

  30. Kineanita Says:

    Jeg skal til magaluf !! hvor skal dere. kunne ikke se vidoebloggen :/ dårlig lyd på pc’n min og bråk i leiligheten 😛
    hvor i spania skal dere ?

    Super blogg ! 😀

  31. Siri Says:

    Haha, jeg gråt som bare det! Riktig nok gråter jeg av alle filmer da.. Liksom «Tvillingbytte» osv…

  32. Marie Says:

    Hahha, så gøy 😀 Jeg gleder meg også til sommerferien 😀 Skal riktignok ikke til sydenland, men med bestevenninnen på en hytte vi leier 🙂
    Sv: Jaaa, æsj ! Tenk om jeg kommer opp i naturfag på muntlig eksamen .. :O

  33. Terese Says:

    Såg ut som om dåke hadde det veldig gøy!

  34. maikena Says:

    vet du hvordan jeg skal gjøre dette ; http://maikena.ipublish.no/news/show/91712

  35. maikena Says:

    sv. men da kommer øverste del : p
    ikke nederste : p

  36. Torbjørg Says:

    Du får kjøpe en da =) Koster bare 10 – 12 000 kr gjennomsnittlig for en valp =) Vet du åssen rase det er da? De er ikke så søte når de er eldre og voksne :p

  37. Julie Amundsen Says:

    sv: Takktakk^^

  38. helenne Says:

    sv; Takk! 🙂

  39. ANNISA Says:

    Lykke til:D Ikke noe å være redd det!
    SVAR: Takk. null hull 😉

  40. amanda kristin Says:

    haha, ja den er sinnsykt bra! 😀

  41. Marte Says:

    Hahah, morsomt!!:P Skal til London jeg!!:)

  42. Sandra Says:

    Sv. Det er det! 🙂

  43. camilla Lien Says:

    sv. Åh, takk for oppmuntringen! Det hjalp litt 🙂 Har faktisk klart å komme lenger. Satte meg ned og skrev ned punktvis hva presentasjonen burde inneholde, også begynte jeg helt fra nytt av. Får bare håpe på det beste! Heldig du som skal til Spania, jeg skal bare loke rundt i Norge :p

  44. idaekortvedt Says:

    Hahaha! Ja, gjett om jeg har! Skal til Nordnorge med forloveden min, og så skal jeg til Mallorca med mamma, pappa, og søsknene mine + en uke på blindeleir i Hurdal!

  45. Jolie Says:

    Nå kommer jeg aldri til å få den sangen ut av hodet. Takk for den 😛

  46. Veronika Hansen Says:

    atle: hihi, takk 😀 vi kan ta bilder til helgen om du vil ? 😀

  47. Tiril Says:

    SV: Tusen takk skal du ha! 🙂

  48. Thale Says:

    Så morro!:)
    dere må ha en kjempefin tur til Spania da:D

  49. TinaSand Says:

    I sommer skal jeg til hjembyen Oslo og kose meg med familie og venner. Festivaler rundtom hører jo med også 😀
    – Kos dere i Spania!! 🙂

  50. Jeanette Says:

    sv: ja, helt enig. Har funnet en god del kule sanger!

  51. victoriamadeleine Says:

    Hehe, så flinke dere er til å danse og synge 😀

  52. Ida-Marie Says:

    SV; Tusentakk for det 🙂

  53. selma. Says:

    sv; Haha, ja han hadde visst det 🙂
    Men det liker vi !

  54. Camilla Says:

    Takker, bukker og nikker:D

  55. isabell melvik Says:

    VS: takk for det:D..

    liker bloggen din:D

  56. karoline louise Says:

    SV: Jo, takk! 😀

  57. Joakim Radiomann Says:

    Sv: Seff! Jeg går i trangt for deg… eller ikke 😛 Utstyret kan folk se om de vil, ikke når de IKKE vil 😛 haha…

  58. EVANETICA Says:

    Haha, herlig! Hva jeg alltid har sagt – Man har det like morsomt uten alkohol! (Eller?)

  59. Andrine Olsen Says:

    Hhaahah dere er syke !:)
    I sommer skal jeg til Frankerike, Rethymnon og Namsos :)!

  60. Sandra Marie Says:

    Haha, det va jo bare tull;p skreiv ner alt de andre snakkte om ;p haha

  61. Ingeborg Says:

    Hahaha, genialt xD *fliiiiiiir*

  62. Tomers Says:

    morsom blogg 🙂

  63. idathire Says:

    haha digge bilder !

  64. Tina Strømsvik Says:

    Haha, heftig planlegging 😉

  65. Sandra Says:

    Jeg tror sommeren min blir like spontan som denne kvelden deres…En plan blir til en helt annen. Så i august kommer jeg sikkert til å se tilbake på minner jeg den dag i dag ikke vet hva kommer til å bli. Jobbing og en Alanyatur er veld kun det som er «planlagt»

Legg igjen en kommentar

