Vinner av konkurransen & Musikktips

Da var vinneren trukket, og gratulerer til dere alle. Dere klarte alle å svare riktig på det megavanskelige spørsmålet «Hva er Mira Craigs mellomnavn», og svaret er

Sherdin.

Vinner av førstepremien som består av Mira Craig cd, 3 singler og litt annet stæsj er :

  •  Helene sier:
    Mellomnavnet til Mira Craig er Sherdin : )Gratulerer til Helene. Send meg adressen din til denne mailen : atle_dum@hotmail.com  🙂

    Så var de tre trøstepremier, og her er premiene hemmelig. Jeg bare sier: Tror ikke dere kommer til å bli

    sure!

    Vinnerene er :

    Andrea sier:
    mellomnavnet er Sherdin ;)

    Magnus sier:
    Mira Sherdin Craig

    Liza sier:
    Mira Sherdin Craig :p

    Send meg adressen deres på mail, atle_dum@hotmail.com , og dere får en fin fin overraskelse i posten!

    Også mitt lille musikktips. I dag er jeg ikke i det morsomme hjørnet, i dag er jeg i det musikalske hjørnet. Jeg har to sanger jeg vil presentere for dere. Først er det en sang jeg synes er utrolig fin. Hvis dere har sett Appelsinpiken, kjenner dere kanskje denne igjen.

  • Shaun Bartlett – Secret Mission

    Var den ikke helt fantastisk?
    Så over til en sang jeg ikke skjønner hvorfor jeg ikke har oppdaget den før. Dere som liker Lady Gaga kommer til å elske den. Vet ikke om dere har hørt den før, men her er den:

    New Kids On The Block feat Lady Gaga – Big Girl Now

    Og var ikke denne bare maax kul?

    Atle s.
    Diamantia.com

    Seduce.no

    31 kommentar to “Vinner av konkurransen & Musikktips”

    1. myldra Says:

      Takk for tips… Lykke til i Kina! Fantastisk morsomme bilder …hahahahaha!!!

    2. Christoffer - Oh no, wait! Just me. Says:

      SV: Ja! Det burde vi nesten ha laget…!!

    3. Julie Amundsen Says:

      sv: takktakk:)

    4. idaekortvedt Says:

      Likte «Big Girl Now» best, men «Secret mission» var også bra! Tusen takk for tipset, Atle!

    5. Ingvild Says:

      Takk for tipsene 🙂

    6. Ceciliee Says:

      Lady Gaga sangen er skam-nam!

    7. ceciliek. Says:

      Så braaa, blir jo i festhumør – selv i skambakrus 😀 så joda, hadde en fin kveld, håper du hadde det og?
      Skal laste ned sangene jeg nå, takk for tips!

    8. Ingrid Fredriksen Says:

      gratulerer til vinnerne da 😛 Lady Gaga er best! 😀

    9. IdA Says:

      Digger Lady GaGa, hun er bare helt konge!!

    10. Therese Says:

      Sv: Ja, de er utrolig dyktige! Spesielt live! 🙂

    11. Kristin Says:

      Jeg elsker musikken hennes, vet ikke hvorfor.. det har bare blitt sånn xD

    12. Per9ll3 Says:

      Sv: Ja, den sangen er kjempe fin! 😀
      Anbefaler deg på det sterkeste å kjøpe MacBook. Finner ikke bedre pc!
      Likte sangene ^^

    13. Hilde Says:

      SV: Tusen takk 🙂

    14. Mette Says:

      Sv; Tusen takk! Du har en utrolig bra blogg 🙂

    15. nonstopida Says:

      sv: hehe, bra ikke jeg er den eneste! 😀

    16. idaekortvedt Says:

      Hei Atle! Du kjenner meg som Findus fra ipublish. Nå har jeg fått ny blogg her på wordpress! Besøk den hvis du vil! http://www.idaekortvedt.wordpress.com

    17. Carolineee Says:

      sv: Takk 🙂 Bra blogg!

    18. Joakim Radiomann Says:

      Max og max kul fru blom 😛

      Sv: HAHAHAHAHAAHHAAHAHAH!! GEnial engelskoversetting. Det forstod jeg var litt feil, og forstod humoren. Jeg skratter og ler..

    19. Hilde Says:

      Hei! funker ting greit på wordpress? vurderer å bytt skjønner du 🙂
      Fint om du kan svare på min blogg 🙂

    20. Helene Says:

      wow, jeg vant jo 😀
      Likte best Secret Mission, men bra musikktips : )

    21. Magnus Says:

      Wow! Så gøy at jeg vant.

    22. Oda Says:

      Jo, bra musikk:D.

    23. MonicaBeach Says:

      sv: eey cool:D Den er finere i virkeligheten, ganske sexy eegentlig. men det er bra, får se hva det blir til:D

    24. silje Says:

      joa, kjæresten min har hytte (det er hus) på flatanger + i spania , var der for en mnd siden 🙂 kan ikke klage nei !

    25. Camilla Says:

      Takk som ønsker meg lykke til på eksamen!:)

    26. Torbjørg Says:

      Er digg å bare slappe av å kose seg. Håper været blir supert i morra, slik at jeg kan slikke litt sol :p

    27. Kess Says:

      Tusen takk for det:D
      Kul blogg du har!:)

    28. Charlotte Aurora Says:

      sv: Takk 🙂 Og ja, solo er jummi:)

    29. Rune Says:

      sv; t-skjorten var kanskje hvit da? 😛

    30. heidiantonie. Says:

      sv; skal jeg gjøre. 🙂
      så fin blogg du har!

    31. annakleppe Says:

      Den første sangen var fin!:)

    Legg igjen en kommentar

