Når jeg blir lærer, skal jeg bli engelsklærer i Kina

De får virkelig sagt det, det skal de ha disse Kineserne. Men måten de får sagt det, får meg til å lure på at nå må jeg trå til og utdanne meg som engelsklærer i Kina. For de trenger virkelig å få pusset på engelsk-kunnskapene sine.

08-funny-chinese-sign

19-funny-chinese-sign

21-funny-chinese-sign

22-funny-chinese-sign

draft_lens4645462module33666512photo_1242366896funny_chinese_signs_2

draft_lens4645462module33676852photo_1242376698funny_chinese_signs_1

draft_lens4645462module34385462photo_124266470517

draft_lens4645462module34952572photo_1242885080funny-chinese-signs-6

Jeg håper du ler nå, for det gjør jeg. Og jeg som trodde Nordmenn sugde i engelsk?
Så, burde jeg ta turen til Kina og hjelpe, eller la være?

Husk konkurransen nedenfor. Vinneren trekkes i morgen!

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

68 kommentar to “Når jeg blir lærer, skal jeg bli engelsklærer i Kina”

  1. Joakim Radiomann Says:

    HAHAHA! Det værste er at dette her er sånn typisk Joakim-engelsk!

  2. Guro Says:

    Hahahahah, genialt!

    Sv: Javel, som du sier. Jeg leser :p

  3. Helene Moe Says:

    Haahha:p

    Da jeg var i syden, på en restaurant, var menyen bl.a Tosk, killing, urret, osv;p
    Da de liksom skulle ha en norsk meny;P

    Men engelsk er jo et språk alle burde kunne!

  4. Amalie Says:

    Hahaha xD

  5. thea Says:

    hah 😛

  6. Marte Says:

    HAHAHAHAHAH!!! konge !! 😀

  7. Elise-Marie Says:

    SV: Så deilig!:D

    Haha, nå måtte jeg le ja!=P

  8. Sandra Says:

    haha! ka villt 😀

  9. Laila Says:

    Hahah x’D

  10. Helene Says:

    haha, bli engelsk lærer i kina du ; )

  11. benedicte Says:

    huhu, komisk :-p

    Sv; ja, jeg hadde lett vært til hjelp med å dytte de utfor :-D!

  12. AnnaDale Says:

    Sv: Decode er jo mye bedre da! 🙂

  13. Nadda/Marykeds Says:

    Stalin med alle sine koner is CRAZY 😀

  14. H A N N A Says:

    hahahahhahah 😀

  15. EVANETICA Says:

    Hahaha! Tror jeg blir med deg, jeg xD

  16. Guro Says:

    Hahah, jeg ler! Er det mulig, sier bare jeg? : )

  17. Jeanette Says:

    Det hadde kanskje vært en idé.

  18. Line Says:

    hahaha! xD

  19. trine Says:

    hahah:P
    «please don’t touch yourself » haha

  20. Torunn Says:

    Sv: tusen takk! 🙂

  21. Martine Says:

    Haha, *jump of the cliff* haha !

  22. Sonia Says:

    Haha, du får lov å dra til Kina men BARE om du lover å fortsette å blogge! 😀

  23. Trine E Says:

    sv; Takk for kommentar.
    Hehe, det trenger dem. Når jeg var i Kina for 2 år siden så var det fåtallet som kunne engelsk. Værste var egentlig at på skiltene sto det på kinesisk, så veldig vanskelig å forstå hvor vi skulle gå. Fin blogg.

  24. Ingrid Fredriksen Says:

    hahaha XD

  25. miraa Says:

    hahah!

  26. Stine Says:

    sv ; nei , har ikke noe familien oppi der .. : p
    have no clue om kor fetsund e .. kor e d ? : p
    haha ,, stineb *

  27. elihatlehol Says:

    hehe! kom deg til kina atle! 😛

  28. Torbjørg Says:

    Takk for det, Atle 🙂
    Si ifra hvis jeg skal lage til deg da :p
    Åssen går det med deg?

  29. Synnøve Berg Says:

    HaHa xD
    Ta nest efly til Kina og hjelp dem! :]

  30. Tiril Says:

    SV: Takk skal du ha, og i lige måde. 🙂

  31. idaekortvedt Says:

    Hahaha! Det er bra noen er verre enn nordmenn, da!

  32. AnnaDale Says:

    Haha, du kunne nok ha hjelp de en gooood del 🙂

  33. Angelaa. Says:

    HaHaHa X D

  34. Terese Says:

    Ei venninne av en av mine stesøsken jobber faktisk som engelsk lærar i Kina 😉 Dei er faktisk helt ekstremt dårlige i engelsk der. Men søte og små er dei no .. eller nei, alle ser jo faen meg prikk like ut!

  35. Marcus & Victoria Says:

    SV: Jobbet på Obs denne helgen! Men nå er det helg for meg å pilspils-CHILL

  36. Ida Marie Says:

    Ja, bli det! Men dersom du skal lære kinesere engelsk må du jo også kunne litt kinesisk. Og det er nok ikke bare, bare tror jeg 🙂 Hihi! Lykke til!

  37. Laktose Otto Says:

    Hehe, Engrish er konge.

  38. Marianne Says:

    Regner med at neste blogginnlegg blir på Kinesisk;)

  39. katrine almås Says:

    Haha :- D Nå føler jeg meg god i engelsk, for en gangs skyld ;- )

  40. Vilde Says:

    hahahaha! Veldig veldig bra:D

  41. Lovise Says:

    Sv : Takk Atle ! FY søren hvor flaut ! Det var helt latterlig !haha ! Lo jeg? JAAA !

  42. Siri Says:

    Haha 😀 Keep table cleaned after dying 🙂 Fin blogg du har Atle!

  43. kari Says:

    SV: Ja det har vært en HERLIG dag:D
    Hva har du gjort?

  44. Benedicte Says:

    Kina trenger deg!

  45. Marte Says:

    Så sykt bra! Tror du må hjelpe de..=P Eg skulle likt å visst ka noe av det faktisk betydde, for noe av det «made noooo sense»:P

  46. bobtissfniz Says:

    SV: Enig der ass ;P

  47. Rebina Says:

    Hehe 😉 Morsomt
    ;P takk du også Atle! Du har samme nevn som min bror forresten ;P
    Kos Rebina

  48. Candy-forest Says:

    Takk for kommentar!=)
    Hehe, alltid morsomt med sånn språkmissforståelser!=D

  49. Sandra Says:

    Kineserne kunne virkelig trengt engelskkurs, noen av dem i allefall 🙂

  50. Kai Says:

    Haha, kan ikke gjøre annet enn å le;P

  51. Linn Marit Says:

    hahaha, genialt:D

    SV: takk takk:) Gleder meg til å få kjøpt et bedre kamera, så blir forhåpentligvis bildene ennå bedre:D

  52. Iselin Says:

    takk for det 🙂

  53. Tonje Says:

    Fantastisk!=P Midt i blinken for min humor=P

    Jeg merker du er veldig glad i musikk, så jeg tenkte jeg skulle tipse deg om en fantastisk komponist. Gå inn på siden min og hør på sangene i de to siste postene. Det er kanskje ikke sånt folk hører på til vanlig, jeg gjør ikek det i hvertfall, men fatastisk er det:) Gi meg gjerne en tilbakemelding på hva du synes:)

  54. Hilde Risholm Aasen Says:

    hahahahah genialt, engelsklærer ja:-D

  55. Dina Says:

    haha, de trenger deg virkelig 😛

  56. Marthe Says:

    hahahha, er det mulig…. tydeligvis, hehe! Kjekt med kommentarer fra deg på bloggen min forresten, blir alltid satt pris på 🙂

    M :9

  57. Susanne Vedvik Says:

    HAHA! Jo du bør absolutt reise til Kina og bli engelsklærer, HAHA, nå måtte jeg virkelig le.

    SV:
    Tusen takk:) Kjempehyggelig å høre at du likte bildene!

  58. chriistine Says:

    Jeg ler så mye at jeg har vondt i magen! Tror Kina trenger at du reiser dit og blir engelsk lærer… hehe 😀

  59. Jenny Says:

    Haha, dritbra! :p

  60. Evy Says:

    haha, jeg ler! morsomt! tror kina har bruk for en engelsklærer! hehe

  61. Theri Says:

    Hahahahahaha! Å herregud! Stakkars mennesker! Please dont touch yourself? Jump of the cliff! xD Hahahaha…

  62. Rikke W Says:

    Hahaha, genialt. Her i Trondheim klarte en restaurant å skrive på menyet: Sweat and Sour sauce. Ikke akkurat sursøt saus der nei. Usj.

    Sv: Jøss, du får imponere med litt fakta da? ;-))

  63. Silje Says:

    Ha ha! 😀

  64. Heidi Merethe Says:

    De slår ikke far’mi.. Vi var i england og han fikk dårlig kjøtt på en resturang, det han sier er: Let the cock teist(smake, jeg kanke engelsk) on it xD

  65. Maria Says:

    Hahaha, fantastisk!:p

    sv: Konfirmasjoner er koslig til et vist pungt, som jeg allerede hadde fått med de to konfirmasjonene jeg allerede har vert i!:p

  66. Pernille Says:

    haha sykt bra.

  67. Emilie Says:

    Haha, altfor bra!

  68. ida Says:

    ta turen til kina du! :p eide skilt, jeg ler helt sinnsykt! :L

Legg igjen en kommentar

