Videoblogg – Atle & Amalie in Spain: Dag 6

Husk konkurransen under. Og merk at jeg har laget en samleside for disse videobloggene Atle & Amalie in Spain, så dere som kanskje oppdaget disse videoene nå kan se alle og de som vil se dem om og om og om igjen. Kos dere.

Advarsel. For stort inntak av smeltet sjokolade kan føre til hyperaktivitet, nysjerrighet og dumhet. IKKE prøv dette hjemme!

Har dette noen gang skjedd dere?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

44 kommentar to “Videoblogg – Atle & Amalie in Spain: Dag 6”

  1. Jeanette Says:

    SV: Tusen takk 😉

    Liker bloggen din 🙂

  2. Line Says:

    Haha sykt morsomt!!

  3. Susanne Says:

    HAHAHA, jeg ler X»D

  4. Marcus & Victoria Says:

    LOL! Blir bare bedre oog bedre oog bedre

  5. Marte Says:

    HAAHHAHAAH!!!!!:P Jeg lo xD Huff, jordbær med sjokolaade! xD Er ikke det kvalmt?!:P

  6. EVANETICA Says:

    Hehehe! Har nok skjedd at jeg har fått noen rare utbrudd av høyt sjokoladeinntak, ja! Dere har det iallfall morsomt, det er sikkert og visst xD

  7. Torbjørg Says:

    Ja, du må slutte å være så lat og komme deg på trening :p Hehe.. Er sinnsykt godt når man først har trent og skal hjem å slappe av da :p Også får man jo noe positivt utav det også 🙂

    KOsa meg på trening jeg. Godt å komme hjem igjen å slappe av 🙂

  8. sofielouise Says:

    sv; takk 🙂

  9. Siiggg Says:

    sv; va har på Balcon De la Rosaldeda. Litt lenger ned enn Altos de la Bahia. Hvis du vet hvor det er..? Du da?

  10. Stine Says:

    takk for kommentar ,
    fin blogg : )
    kjenner jeg deg ?

  11. Helene Says:

    haha, litt forskjellige spisemåter : D

  12. Siiggg Says:

    sv; ah, okei. Det vet jeg hvor er 😉 Leiligheten vår ligger ikke så veldig langt unna habaneras. Man følger bare veien oppover forbi aqua polic, og så litt videre opp 🙂

  13. Hilde Says:

    Haha, herlig!

  14. Terese Says:

    No fekk eg lyst på jordbær og sjokolade!

  15. tonje Says:

    hahahaha, morsom video (-:

  16. Torbjørg Says:

    Sv: Det var driit fresht. Det var jo designet som fenget blikket mitt først, også når jeg fikk lest mer om selve kamera, falt jeg bare mer og mer pladask :p 1300 kr med frakt, og det er ikke ille.

    Hvis du går inn på cdon.no så finner du mange fine produkert som er å anbefale, men denne er vell den jeg vil anbefale mest. Hvis du følger denne linker (http://cdon.no/elektronikk/fujifilm_finepix_z20fd_kamera_blue-917327) så vil du kunne lese alt om kamera. Mest perfekte digital kamera jeg har vært borti før =)

  17. Cecilie Says:

    sv: Fri helt til torsdag? :O Vi har to studiedager pr semester vi, hvorfor har dere så mange? 😛

  18. Susanne Vedvik Says:

    Haha morsom video! Gleder meg til det kommer flere av disse!

    SV: Veldig smart, jeg pleier somregel også å sitte inne når det regner. He he 🙂

  19. Cecilie Says:

    sv: Er jo ikke fri før neste mandag da? Det er i hvert fall da det er pinse 😛

  20. Cecilie Says:

    Veit du hvorfor? 😛

  21. Katarina Says:

    Det skal eg love deg at det er 😀

  22. Ida Says:

    Sv: Det er bra :D! Tusentakk 🙂 Kos deg masse du også i helga!! 🙂

  23. Kristine Says:

    sv : jeg og ! : – )

  24. Jeanette Says:

    sv: takk:) Du også!

  25. shæggs Says:

    hahahah…. for en latter hu Amalie hadde (:

    atle du er CraaaaaaaayZZzzZzZzzY ❤ 😛

  26. Sara Says:

    elzZzZzzker videoene dine!

  27. Sara Says:

    Hahaha! Digger de videoene !

  28. Mari Says:

    sv: Bare hyggelig! 😉

    Haha .. Digger videobloggene dine ;p

  29. Oda Says:

    SV; Tusen takk 😀

    Haha, hyper på sjokolade er gøyt. :3

  30. veronica Says:

    Hahah, jeg ler 🙂

  31. Joakim Radiomann Says:

    Hahahahaha. Dere ass! 😛

    Fantastisk truse og boxer der ALTSÅ!

  32. Marianne I Says:

    digger bloggen din 😀

    skal bynde å lese den framover nå!
    og jeg lurer på hvilken sang du brukte sist på filmen?

  33. elihatlehol Says:

    HAHAHA xD jeg har en extrem trusefetish, så nå ble jeg glad!

  34. Cecilie Says:

    Haha! 😀

  35. Amalie Qik Says:

    har enda ikke postet den på bloggen min jeg.. men spiller kanskje ikke så stor rolle.. men syns jeg skal få litt creds her da, atle-blogg-lesere, jeg har tross alt gjort editen på alle videoene vi har lagt ut!

    btw atle, jeg leeer meg i hjel når jeg ser dette! savner deg! ❤

  36. ANNISA Says:

    Får håpe du finner deg en real heit svenske da 😉
    SVAR: Haha, vet du hva!? Jeg fant noen! Eller.. ja..

  37. Linn Marie Says:

    haha så søte dere er, latteren smitter ihvertfall 😛

  38. Maria Says:

    ææ, jordbær med sjokolade er herlig! 🙂

  39. Evy Says:

    haha, morsom video! ler meg i hjæl av dere to jeg altså! :p

  40. Therese Marie Says:

    Haha, så søte!:D

  41. Linn Says:

    hahah! nå lo jeg godt, søte dere er 😉

  42. thho5 Says:

    Morsomt 😉

    Likte best slutten, når trusa er på hode til kisen 😉

  43. synnøve Says:

    veldig morsom video, fikk helt latterkrampe 😀

Legg igjen en kommentar

