KONKURRANSE

Da var det tid for konkurranse. Den første konkurransen på bloggen min, og jeg har blitt sponset av Family Tree Music med cden til, og hold dere fast, Mira Craig. Jeg elsker denne cden! Dessuten er det tre feeete singler som følger med. Jeg tror nok jeg legger med litt annet stæsj og. Det blir 3 trøstepremier, så her er det stor sjanse for å vinne.

 ghetto-fairytale-in-stores

Dette må du gjøre for å vinne:

1. Trykk på disse sponsorene.
Diamantia.com

Seduce.no

2. Svar på dette spørsmålet: Hva er mellomnavnet til Mira Craig?
skriv svaret i kommentarfeltet, og så er du med 🙂

Vinneren trekkes om ikke så lenge, så da er det bare å følge med på bloggen for å se om du har vunnet. Imorgen blir det videoblogg fra Spania igjen!
Delta i konkurransen davel!!

Atle s.

80 kommentar to “KONKURRANSE”

  1. Camilla Says:

    Sherdin

  2. Marcus & Victoria Says:

    Sherdin er mellomnavnet, og ellers er alt bra 😀

  3. Helena M. Sylejmani Says:

    Mellomnavnet til Mira Craig er Sherdin 🙂 !

  4. Mathilde Says:

    Sherdin 😀

  5. Marte Says:

    Eg gikk faktisk på nettet og fant utav det, selv om svaret allerede står her..=P
    Sherdin er selvsagt mellomnavnet hennes=) Hun er rå!:D

  6. Andrea Says:

    mellomnavnet er Sherdin 😉

  7. EVANETICA Says:

    Sherdin 😉

  8. Kristin Says:

    Sherdin er mellomnavnet 😉

  9. Kristoffer Says:

    Sherdin 🙂

  10. Maylinn Bjaaland Says:

    Sv: Bra 😉 Vi får håpe det hjelper!
    Miras mellom navn er Sherdin 🙂

  11. Jeanette Says:

    Sherdin 🙂

  12. Jeanette Says:

    Sherdin

  13. Linn Marie Says:

    sv. uff nei det kan jo være farlig, håper det går bra med vennen din som skadet seg nå da. Håper jeg slipper unna det, selv om jeg er ganske mørbanka nå hehe.

  14. miriam Says:

    Mellomnavnet hennes er Sherdin. 🙂

  15. Agnethe Says:

    Hun heter Sherdin til mellom navn 🙂

  16. Sandra Says:

    Sherdin 😀
    http://www.saandraja.blogg.no

  17. Sandra Says:

    sherdin er mellomnavnet til Mira Craig : )
    http://www.saandraja.blogg.no

  18. dagny Says:

    mira sherdin craig 😉

  19. Magnus Says:

    Så koselig at du likte bloggen min, da! 😀

  20. Terese Says:

    Sherdin 🙂 (Nåke eg visste fra før av)
    Siden eg ligger heime og har låge heime i tre daga sjuk synes eg at eg skal vinne! Får i morra vite om eg har kyssesjuka – nåke legen er helt sikker på at eg har! 😦

  21. Martine Says:

    trafikalt grunnkurs er bare sååå kjedelig , helt enig med deg xP

    men uansett.. mellomnavnet er Sherdin (:

  22. martine Says:

    Sherdin : – )

  23. Helene Says:

    Sherdin : )

  24. Susanne Vedvik Says:

    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen din 🙂
    SV:
    Det er ikke alltid lett å holde seg unna godteri, nei 🙂

    Mellomnavnet til Mira Craig er Sherdin! 🙂 Og jeg elsker den dama, hun er et godt forbilde for meg! 🙂

  25. anette marlen Says:

    mellomnavnet hennes er Sherdin : )

  26. Ole Says:

    SV: Ja, det er superdigg med fri idag. Sola skinner og «snøen» laver ned, haha.

  27. Nadda/Marykeds Says:

    I know, den er super vakker. Bloggen din er søøøøøøøøøøøt 🙂

  28. Henke Says:

    neeh, det blir så mye å rydde dagen derpå. kjipt!

  29. Joakim Radiomann Says:

    Sherdin!! 😀

  30. Monica Yvonne Says:

    Mellomnavnet er Scherdin 🙂

  31. Vic Says:

    Mellomnavnet hennes er Sherdin! 🙂

    Deg har jeg forresten sett før 😉 hihi!

  32. Therese Says:

    Sherdin heter Mira til mellomnavn 🙂
    Sv: Jeg har allerede lagt den ut en gang før. Hehe 😉 Men jeg kan prøve igjen i neste innlegg 😉

  33. Vic Says:

    Sv: Hehe:-) Ja, gjør det!

  34. Sandra Says:

    Mellomnavnet hennes er Sherdin 🙂
    Mye fint på de linkene du hadde, spessielt på Seduce!

    Jeg digger foresten Mira Craig, hun har den råeste personligheten, og skriver utrolig bra 🙂

  35. veronica Says:

    Mira Sherdin Craig 😉 Og ja, jeg har trykt på sponsorene :p

  36. Gunnar Says:

    Mira Sherdin Craig 😀

  37. Camilla Says:

    takk for kommentar, herlig blogg 🙂

  38. Kristina Says:

    Mia Sherdin Craig, troooor jeg :S

  39. Julie Aasen Says:

    Mellomnavnet hennes er Sherdin. Lykke til vidre med bloggen 🙂

  40. Maren Melstveit Says:

    Digger Mira =)

  41. Vilde Says:

    Sherdin (;

  42. frida Says:

    Mellom navnet hennes er Sherdin. 🙂

  43. niinaroen Says:

    Sherdin 🙂

  44. sarah Says:

    til konkurransen; Sherdin, som mange allerede har svart her 😉

    Ville også si takk for alle kommentarene du poster på bloggen min og sorry for at jeg har vært dårlig på å svare i det siste! Setter veldig pris på at du kommenterer og følger med bloggen din:-) u r good! congrats med avissaken også! Moro! 🙂

    stå på. jeg heier : D

  45. Magnus Says:

    Mira Sherdin Craig

  46. patricia Says:

    Mellomnavnet hennes er Sherdin! 😉

  47. Tanja :) Says:

    SV: joa, var okei 😉 men jeg stakk etter første sangen, så du får nok spørre noen andre ^^
    btw er sherdin mellomnavnet hennes. wuhu 🙂

  48. Kai Says:

    Scherdin

  49. Katinka Says:

    Sherdin 🙂

  50. Henriette Says:

    Hun heter Mira Sherdin Craig!
    Woho, gleder meg til en saftig vokal premie her! 😀 Haha!

    Sv: Thanks babe!

  51. Veronica S Says:

    Mira heter Mira Sherdin Craig;) og hun er et sinnsykt hyggelig og smilende menneske;)

    SV: Jaa.. og en sesong 7..

  52. Marianne I Says:

    Mira Sherdin Craig 🙂

    SV: takk for kommentaren 🙂

  53. Maria Says:

    Sherdin!:D

  54. Sigrun Says:

    mellomnavnet hennes er Sherdin 🙂

  55. RebekkaJennie Says:

    Sherdin 🙂

  56. Siiggg Says:

    Kan jeg bare spørre om noe? Da du var i Spania, var du i Torrevieja da? Ser dere var på bl.a. Habaneras. Vi har leilghet der skjønner du :p

    Og forresten:
    Mellomnavnet er Sherdin :))

  57. Christina Paulsen :) Says:

    Sherdin er navnet =)

  58. Tronds Says:

    Sherdin enkelt og greit 🙂

  59. Oda Says:

    Hørtes ut som du får chill helg:). Jeg slenger meg på og sier Sherdin:p.

  60. camilla Lien Says:

    sv. Så deilig! 🙂

  61. Torbjørg Says:

    Alltid godt å slappe av da, også blir det ekstra digg igjen nårf helga kommer og man kan ta seg en fest. Du får feste litt for meg også, som sitter igjen hjemme og ikke har alkohyler eller penger :p

  62. KAYSO Says:

    Linkene er besøkt og mellomnavnet er; Sherdin =) weee! =)

  63. Cecilie Says:

    Sherdin 🙂

  64. Sandra Says:

    Sherdin !

    Denne seieren ror jeg i land…

  65. kristinfaller Says:

    Mira Sherdin Craig er hennes fulle navn 🙂

  66. Sara Says:

    Mellomnavnet e Sherdin:D

  67. Adrian Says:

    Sherdin. Jeg sjekket også på egenhånd for ordens skyld, så man ikke fremstår som en annen juksepave pipelort 😛

  68. MARIA : D Says:

    Sherdin.

  69. Serine Says:

    Sherdin 😀

  70. Sofiesol Says:

    Mellomnavnet til Mira Craig er Sherdin 😀 KRYSS FINGRENE FOR AT JEG VINNER!

  71. Sara Says:

    Sherdin er mellomnavnet. Google 4 life (L)

  72. Anita Says:

    Mellomnavnet hennes er Sherdin.

    Ha en fortsatt fin fredagskveld du også! 😀

  73. Helene Says:

    Mellomnavnet til Mira Craig er Sherdin : )

  74. andrea :) Says:

    Sherdin er det 😉

  75. Liza Says:

    Mira Sherdin Craig :p

  76. Liza Says:

    Sherdin er etternavnet 🙂

  77. Vilde Says:

    Den har jeg lyst på!:D

    Sponsorene er trykket på, og mellomnavnet er Sherdin!

  78. jeennys Says:

    Sherdin

  79. anne randi Says:

    Jupp jupp:D da har jeg trykket på begge sponsorlinkene og er her for å avlegge svaret:D hihi… mitt svar blir Sherdin… Mira Sherdin Craig is the full name:D Ha en fin dag da Mr Atle:) ps;) ta gjerne turen innom bloggen min igjen:D er alltid så koselig det!

  80. Kim Andrè Skoglund Says:

    sherdin;)

Legg igjen en kommentar

