Botanisk hage er interessant, punktum.

I dag ble vi jaget ut av skolen fordi mange skulle ha eksamen. Det liker vi.
I dag dro vi til Oslo. Det liker vi.
I dag dro vi til Botanisk Hage for å lære å skille forskjellige blader fra forskjellige trær. Det liker vi ikke.

Men hallo. Det var faktisk ikke så «jeg vil gå og henge meg» kjedelig. Vi endte forsåvidt opp med en real photoshoot av hverandre, men når man er i så vakre omgivelser kan man nesten ikke la være. En naturfagslærer for en annen klasse (og takk gud for at hun er det) var helt i hundre over denne ekskursjonen, og hun fortalte oss gladelig om hvorfor hassel-bladene er så tynne og hvordan akkurat dette treet kom seg til Norge. Tusen takk Sunniva (vår naturfagslærer) for at du gir skiten i om trær. Da sitter jeg heller og lærer om biologi.
Vi tok også turen innom geologisk museum, der vi alle stakk hodet vårt inn i en dinosaur sitt hode, og tok bilder. Ikke kom her og si at norske elever ikke bryr seg om geologi.

DSC_0145
random funksjonshemmede barn

DSC_0146
random sexy barn

DSC_0147
«Åh så sure!!»

DSC_0148
Vi oppfatter lukter forskjellig. Her er det en som virkelig gjør det.

DSC_0149
Strike en ubehagelig pose

DSC_0150
velger å kalle bildet : sex i naturen med publikum

DSC_0151
mongobarn leker best

DSC_0152
nice blomster

DSC_0154
her skal vi gifte oss

DSC_0155
–men vi gikk opp trappen allikevel. ingen døde, så 1-0 til oss Botanisk Hage Oslo!

I morgen er det konkurranse! Selvom du ikke liker premien, bli med fordet! Å vinne noe er ikke hverdagskost, så sett deg ned med leksikon og pugg pugg pugg. Ja, for det blir et spørsmål eller flere.

Har dere noen gang kost dere like mye som meg på Botanisk Hage?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

36 kommentar to “Botanisk hage er interessant, punktum.”

  1. Sara Says:

    Jet vet ikke hva botanisk hage er, men tviler på det : )

  2. Teiting Says:

    Botanisk hage er ikke interessant! De får meg til å nyse! Sådetså.

  3. anette marlen Says:

    Overhodet ikke !: P

  4. Line Says:

    Jeg har vært i en botanisk hage før. Men kan ikke huske at det var særlig gøy!

  5. Helene Moe Says:

    Har faktisk aldri vært på en botanisk hage:p

    Sv; Haha, vet:p

  6. Silje Says:

    SV: Ja -det blir fantastisk! Håper det blir snart! 🙂 Botanisk hage rocker villt! 😛 Herlige bilder!

  7. Christina Says:

    Sv: Ikke sant! 🙂
    Det så skikkelig koselig ut.

  8. kristin Says:

    Har vært i mange botaniske hager, ikke frivillig akkurat;) Men er glad jeg har opplevd det og;) =D

  9. Veronika Hansen Says:

    atle: hahaha, jeg er ikke så god på slik markedsføring, så tror nok det kommer til å realtivt fårlig. 😀

    så søte dere er!

  10. Andrea www.heianna.blogg.no Says:

    hehe:)
    hvor i oslo er det egentlig? hehe:)

  11. Pernille Says:

    Ja, Betty er ganske bra.
    Likte det aldri før, men har blitt litt hekta nå!

  12. Sara Says:

    Fine bilder 😀

  13. Heida Says:

    Så bra dere fikk gjort det beste ut av det da, er jo ikke alltid like enkelt 😛 men om jeg har kost meg like mye som dere gjorde da.. hmm.. vanskelig å svare på altså ;o

  14. Sandra Says:

    Jeg liker bloggen din!:-)

  15. ANNISA Says:

    Ser ut som du har hatt en fin 17 mai 😀
    SVAR: Ja, den var ikke så verst 😀 Hadde du en fin 17. mai??

  16. Hilde Risholm Aasen Says:

    ey, der har jeg hvert. Kanksje fordi jeg bor i oslo, i dunno. virket kjent der :-p
    kødda, jeg er der hele tiden med klassen. Digg at du er i oslooo
    love your blogg, you know 😀 ❤

  17. KAYSO Says:

    Jeg var nærmeste nabo til den botaniske hagen for noen år siden, hehe! Bodde nede på tøyen første året mitt i oslo, kjerneplass 😛

  18. Eva Says:

    Botanisk hage er kjedelig! Punktum! 😉

  19. Anabelle Says:

    Sv: Takk for det! (:
    Må si du har en veldig fin blogg, og du skriver veldig bra!
    Jeg har foresten også vært på botanisk hage 😛

  20. ranamelissa Says:

    SV: Det er ganske lett hvis du har Iphone 🙂 Da trenger du bare å sende en epost til blogg@ipublish.no så skriver du overskriften der det står emne og innlegget der du skal skrive resre. Men du har jo ikke blogg via ipublish så det funker kanskje ikke? :p hih

  21. Ulrikke Says:

    Hehe, så gøy ! morsomt med sånne naturfagslærere som elsker naturen og blader f.eks. Ikke vært i en sånn hage.. 🙂

  22. lene Says:

    såg no ut som dikka hadde det kjekt likevel =)
    sv: koser meg allti med superonsdag =)

  23. Christoffer - Retardert Says:

    Maaaw! Pene blomstene som gav dødsfint gjenskinn…! ❤
    Jeg vil også i botanisk hage… må dit neste gang jeg er hjemme… ^_^

  24. Silje Penelope Rokstad Says:

    Fine bilder , og fin blogg 🙂
    og takk for kommentarene på min blogg ;D

  25. Ina Bennedicte Says:

    Haha, evigt bra Atle ! 🙂

  26. Evy Says:

    herlige bilder! så ut som om dere hadde det koselig! hehe 🙂

  27. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    SV: Tusen takk 🙂

  28. cissi Says:

    gillar bilderna 🙂

  29. Charl8e Says:

    Haha, morsomme bilder !! 🙂

    Jeg har ikke vært i den hagen, men jeg tror faktisk jeg hadde overlevd !! 😀 Blomster er fint, hager er fint og med gode venner blir alt kjempe bra! 🙂

    Håper du har en fin dag, og god helg!

  30. Charlotte Says:

    Kjempe fin blogg 🙂

  31. T Says:

    sv: men det er lov å ønske 🙂

  32. A. Caroline J. Says:

    Atle, min kjære 🙂 så nydelige bilder! Du er så heit atså 😉 Jeg elsker denne bloggen forresten ;D

  33. synne924 Says:

    Skikkelig kule solbriller 😀

Legg igjen en kommentar

