Kari Kari

Første gang jeg hørte en Kari Kari vits, var i et voksenselskap for lenge siden. Jeg lo godt da, men skjønnte rett og slett ikke hva som var så morsomt. Da var jeg ung og naiv, nå er jeg eldre og, ja, naiv. La oss kose oss med Kari Kari vitser!

Kari-Kari sto i dusjen, plutselig kom det en fremmed mann inn. Men Kari-Kari bare lo, for ho visste at det ikke var nok shampo til begge to.

Kari-Kari husket og mora fortalte hun at hun ikke måtte huske så høyt. Folk kunne se trusen hennes. Men Kari-Kari bare lo, for hun visste at hun ikke hadde truse på seg.

Kari-Kari var på telttur. Midt på natta kom det en mann inn i teltet hennes. Men Kari-Kari bare lo, for hun visste at det ikke var et tomannstelt.

Kari-Kari gikk tur i skogen, så kom en ekkel mann og ba henne ta av seg alle klærne. Men Kari-Kari bare lo for hun visste at det ikke var leggetid ennå.

Kari-Kari var på kino og hadde kjøpt seg stor bøtte med popkorn. Denne satte hun på fanget. Ved siden av henne satt en stor og ekkel mann. Kari-Kari tenkte at han ville prøve å ta
pokorn under forestillingen, derfor satte Kari-Kari pokorn-bøtta på gulvet. Under forestillingen begynte mannen å ta grafse henne i skrittet, men det brydde Kari-Kari seg ikke noe om fordi det var ikke der pokornet var!

Kari-Kari var ute og gikk på en vei. Plutselig kom det en bil med en mann og dro henne inn i bilen. Men da lo bare Kari-Kari for hun hadde ikke haiket!

Kari-Kari var på tur i parken. Så kom en ekkel mann og rev av henne alle klærne med makt. Men da lo bare Kari-Kari fordi klærne hennes var altfor små for han.

Kari-Kari satt på do og bæsjet, så kom det en stor stygg mann inn til henne. Men da lo bare Kari-Kari for det var jo ikke nok dopapir til dem begge.

Dette ble veldig kleint og tørt, men det er meg og slik er det!
Har dere noen morsomme vitser til meg? Trenger å trekke litt på smilebåndet i dag 🙂

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

46 kommentar to “Kari Kari”

  1. Joakim Radiomann Says:

    HAHAHAHAHAHAHAHHAA!!! Takk for latterstart på dagen 😛 Ikke hørt om Kari-Kari før jeg.

    …og dessverre så er jeg fryktelig dårlig på vitser 😦

  2. Julie Amundsen Says:

    Det er kjempe gøy:D

  3. Line Says:

    Haha eid! 😀

  4. Ann Mari Says:

    HAHA, så patetisk at det er gøy.

  5. astrid Says:

    sv; veit! 😀

  6. cecilia Says:

    Har aldri hørt om disse kari-kari vitsene jeg, men har hørt denne:
    Mamma…nå er jeg 17. er det ikke på tide at jeg får bruke bh og sminke snart? – Et nei er et nei, gutten min.
    Kineserne Bu, Chu og Fu flyttet til Amerika, så de ville amerikanisere seg litt. Bu kallte seg for Buck, Chu kallte seg for Chuck. Og Fu flyttet tilbake til Kina….
    :p

  7. zuzanna Says:

    Det verste var at de var så dumme at de ble morsome:P

  8. jeanette Says:

    hahah, jævli brae 😀

  9. Anne Beate Says:

    ja det skal jeg 😀

    haha, råå morsomt!:D

  10. Sara Says:

    Herregud for noen vitser XD

  11. frida Says:

    kari kari vitsene er dritbra da, jeg ler av de uansett hvor mange ganger jeg har hørt dem før:D

  12. frida Says:

    Døtrene til svensken, dansken og nordmannen

    Svensken, dansken og nordmannen satt og snakket om tenåringsjentene sine.

    -Jeg ryddet rommet hennes her om dagen og da fant jeg en pakke sigaretter. Og jeg som ikke visste at hun røyket en gang, sa nordmannen.

    -Jeg fant en flaske vodka når jeg ryddet rommet hennes, sa dansken, – og jeg ble veldig sjokkert, jeg visste ikke at hun hadde begynt å drikke.

    -Dere har ingenting å være redde for, sa svensken.

    -Da jeg ryddet rommet til datteren min, fant jeg en pakke kondomer. Og jeg må si det var overraskende. Jeg som ikke engang visste at hun hadde pikk….

  13. Sara Says:

    kari-kari vitser er helt ville. ler meg skakk!

  14. hildeaasen Says:

    HAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAH
    Genialt 😀

  15. Therese Says:

    Jeg lo godt av den med popcorn! =D
    Er dessverre ganske dårlig på vitser, så av meg får du ingen.. :/

  16. EVANETICA Says:

    HAHA! Så genialt! Jeg har aldri hørt Kari-Kari-vitser før, men de var ikke dumme xD

  17. Karen Says:

    Sv; Norges største russetreff. Billettene ble lagt ut for en time siden og forsvinner fort! Er du russ i år? Eller har vært eller skal være, hehe ?

  18. agnethe Says:

    Jeg ELSKER de vitsene! Husker jeg fikk en bok med litt groteske vitser da jeg var mindre, for mor trodde det var vanlige vitser 😀

  19. Marie Says:

    Haha, så genialt ! 😀

  20. Maria Hegg Says:

    sv; takk 🙂

  21. Terese Says:

    Eg er så ekstremt dårlig på vitsa at det er tragisk. kan INGEN!

  22. Karoline Helgesen Says:

    haha, jeg trengte å le litt jeg også 😀

  23. elisegj Says:

    Hahaha.. liker det, jeg gjør det!

  24. Lina Li Says:

    Hahha 😀

  25. Rikke Says:

    HAHAHAHAH jeg dææævveer!

  26. Joakim Radiomann Says:

    Måtte søke på nettet etter flere Kari Kari vitser nå. De var SKOJ!! 😛

    sv: Ja, nei det er nok smart. Blir litt mye etterhvert. Har jeg forstått. Spesielt når jeg også følger så mange blogger og slikt, så går jo STOOOOOORE deler av dagen til å rett og slett være i bloggverden 😛

  27. Hanne Says:

    Sv: Takk for det du 🙂

  28. rebekahhalvorsen Says:

    hahahahahahahahahah! GENIALT!

  29. gjenspeilet Says:

    Haha, KariKari-vitser eier!
    – Og takk for søt kommentar 🙂

  30. vilde therese Says:

    Det var er homoseksuelt par som tok feil av tapetlimet og glidekremen. Hva skjedde?

    – Tapeten falt ned fra veggen.

  31. Vilde Says:

    Ja, jeg skrev forrige kommentar, og jeg glemte selvfølgelig å bytte ut den gamle bloggen og det gamle navnet. Jaja .. 🙂

  32. AnnaDale Says:

    sv. takk for det 🙂

  33. Ida Martine Says:

    kari-kari vitser er så gøyale! helt min humor! jeg kan le ganske høyt av johnny-johnny vitser også… 😀

  34. SILJE GUSFRE Says:

    I know, i know;-D

    Ha en superfin kveld 🙂

  35. Linda Says:

    priceless 😛

  36. Ak. Says:

    Haha, nå måtte jeg le både én og to ganger 😀 hoho:D

  37. Sonia Says:

    Haha, jeg har aldri hørt noen Kari-Kari vitser før, men de var morsomme! 😀

  38. Karoline Says:

    Jeg ler nesten så jeg dævver her nå!

  39. Vilde Says:

    Hahaha! «fordi klærne hennes var alt for små for han»
    Jeg lo godt:D

  40. Kristine Says:

    Haha! =P Supre vitser ja!! : D

  41. marthe Says:

    tok litt tid før jeg skjønte detta men herregud å genialt 😀 forresten man kan ikke bli lei av paradise hotel : D

  42. chri Says:

    haha, jeg husker kari-kari vitsene!

  43. Ida Says:

    Haha, nå elsker jeg også Kari-Kari vitser. Jeg har aldri hørt de før, tror jeg

  44. gutt123 Says:

    Kari Kari var på tur i skogen. Så møtte hun en stor ekkel mann med brødkniv! Men Kari Kari bare lo, for hun var jo ikke ett brød.

    Har du hørt om fiskeren som var lei sei?

    En pakistansk gravid dame romer til mannen sin: Mohammed!!! Jeg er på kjokken!!
    Mohammed: Ja, jeg er på stua..

  45. Marthe Charlotte Drageland Klausen Says:

    Hvis du vil se vitser og moro, sjekk ut kategorien min: http://martheklausen.blogg.no/vitser_.html

    Ha en fin kveld..

Legg igjen en kommentar

