Yoga & Blogging er neimen ikke for pyser!

Utrolig hyggelig at så mange så meg i avisen i går. Mange jeg ikke kjenner en gang, kom bort til meg og sa at det var et bra intervju og at håret mitt så litt mørkt ut. Og trodde folk ærlig talt jeg var eldre enn 16 år? Jeg ser jo ut som det småbarnet! Men tar det som et kompliment. Ble ihvertfall veldig glad for å se meg selv i avisen!
DSC_0143
DSC_0144
I`m a celebrity

Så er det på sin plass å ønske Alexander lykke til. Her blir det MGP fest for alle penga! Og for dere som tviler på om Alexander kan gjøre det bra i kveld, sjekk fakta før dere utaler dere om noe dere ikke kan en dritt om! Beklager, men blir irritert. Han er nr 1 på itunes nedlastingssiden i Hellas, nr 1 i Sverige, nr 10 i Nederland og det er bare for å nevne noen. Nei, LYKKE LYKKE TIL ALEXANDER! Gjør oss stolte.

Det er verdt å bemerke seg at blogg.no har blitt hacket. Eller, Lars Tangen & Ulrikke Lund sine blogger har blitt hacket, men hele blogg.no har blitt lagt ned. Hvordan går egentlig det ann? Jeg trodde blogg.no sin hovedportal var skjult inne i et mørkt hvelv som er voktet av 4 høyreiste livvakter. Rundt dette hvelvet, som btw finnes i jungelen i Brasil, er det en vollgrav med pirajaer og krokodiller. For å komme til denne jungelen må du gå i 4 dager, og det er viktig å ta med seg gode sko! Så nå er det faktisk noen som har tatt seg bryet, bare for å hacke Lars Tangen og Ulrikke sine blogger. Nei, blogging er farlig.

En annen ting som er farlig er Yoga. Så nå kan dere machoguttene som pumper jern dagen lang, propper seg med proteiner og andre ulovlige midler bare legge dere. Yoga er harde greier.Jeg er no longer yogajomfru, og det er jo litt av en bragd å gå rundt og skryte av. Min favorittdel av Yogaen var når vi lå på gulvet og forestillte oss at vi var i ett lyst rom, helt naken (eller var det bare jeg som gjorde det) Det å klare de forskjellige stillingene er ikke piece of kake. «Hund» stillingen klarte jeg etterhvert, «Månehilsningen» tok jeg med 1 lillefinger lissom, mens «krigerstillingen og «ta beina opp i taket og føl at du flyr» ble ikke noen «åh, jeg flyr» opplevelse for meg.  Yoga var hardt, men kjempegøy! Og jeg beklager til deg som var bak meg for at du fikk rompa mi rett i fjeset itt, og for at du måtte holde ut med de ikke så veldig godt luktende sokkene mine.

Har dere prøvd Yoga?
Trodde dere også blogg.no sin hovedportal lå i Brasil?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

26 kommentar to “Yoga & Blogging er neimen ikke for pyser!”

  1. ♥ amalie Says:

    ÅÅÅÅ we, atle jeg er så stolt av deg 😀 kjendis! uansett om du blir bestevenn med perez eller om du blir sendt verden rundt, ikke glem meg a 🙂 jeg er så glad i deg!

  2. karolineee Says:

    Takk for det 🙂
    Det hadde jeg! Og så kult at du var i avisen 😀

  3. Line Says:

    Så moro intervju 😉
    Jeg er glad for at jeg blogger på wordpress og ikke blogg.no!

  4. Kristina Says:

    Jeg har prøvd yoga .. men ikke seriøst.. det var mer «venninne-humor-prøve-å-løfte-foten-og-to-hender-over-hodet»-greie… Det er gøy å komme i avisa! Vel, deres avis er sikkert større enn den søte lille lokalavisa vi har!

  5. Marianne Says:

    SV: Yes det er lurt 🙂

  6. Joakim Radiomann Says:

    Samme hvor serverne ligger da din tulling ^^

    Men nei, jeg har aldri prøvd Yoga. Syntes det ser så TEEEIT ut!! Virker så… meningsløst liksom.

    Forresten, jeg er i avisen IDAG 😀

  7. Guro Says:

    Yoga ser altfor komplisert ut til at jeg har dristet meg til å prøve det. Man må vel ha både balanse og smidighet, bare synd jeg ikke har noen av delene!

  8. Marit Says:

    Ja :p
    Takk 🙂

  9. Laila Says:

    SV: Takk for det (:

  10. Emma Says:

    Utrolig kult at du var i avisa : )
    Idag får vi heie Alexander til seier, vi som ikke kan stemme vettu!
    Må også si at du er utrolig flink til å blogge!

  11. EVANETICA Says:

    Så morsomt med intervju, da! Jeg trodde du var på alder med meg eller eldre, men jeg er vel ikke vant til at jeg er 18 selv enda. Føler meg iallfall ikke slik :p

    Er veeldig spent på ESC. Har aldri brydd meg om det før og jeg bryr meg egentlig ikke om Rybak vinner heller, men jeg synes sangene i år er bedre enn tidligere.

    Ble ganske overraska over at blogg.no er nede, men det er bra de prøver å ordne opp i problemene slik at ikke flere blir rammet. 🙂

  12. Linn Marie Says:

    hehe jeg har aldri prøvd yoga 😛

  13. Karoline Says:

    Jeg trodde faktisk at du er 18!

  14. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    Spansk ja – syntes nesten den var bedre på spansk 🙂

  15. Martine Says:

    Yoga er seriøst vanskelig når man er *ikke myk* ^^ det har jeg erfart.. 😛
    Var du der med Helene? 🙂

  16. Linda Says:

    åh, stilig!

  17. KAYSO Says:

    Hehe, hva er det med at alle er i avisene for tiden da! hihi, artig 🙂 Heier på rybakk i kveld 🙂

  18. marte Says:

    Takk takkk 😀

  19. irene Says:

    olala! gratulerer med egen artikkel 😉

  20. Julie Amundsen Says:

    Du ser ut som du er over 16 ja:P hvis det er noen som ser ut som småbarn her, så er det meg. Ikke lenge siden jeg ble spurt på bussen av en fremmed om jeg gikk på barne-eller ungdomsskolen, jeg går liksom på vg2:p

  21. Sara Says:

    Sitter å leser det i avisa nå 😀 Leste ikke avisa i går, men jeg henta den nå når jeg så dette innlegget ^^ Stort bilde og greier 🙂

  22. Anne Says:

    Haha! Jeg prøvde yoga for første gang her om dagen- men fikk ikke tatt (dårlig) bilde av det :p Det vanskeligste var når man skulle stå på et ben, og holde den andre foten inntil låret. Balance er ikke min greie! Hehe 🙂

    Artige kommetarer på bloggen min, føler de var litt sarkastiske? Hehe!

  23. Linn Says:

    så gøy med det intervjuet 🙂 ganske imponert over at du har prøvd yoga må jeg si 😉 aldri prøvd det selv, men lysten er veldig stor.

  24. Vanja Says:

    Oioioi, har du vært avis-kjendis? Det har jeg ikke fått med meg. Stilig!

  25. ingeborg Says:

    Yoga er kjempe gøy, og ganske hardt ja ! Lenge siden jeg har gjort det nå, men nå minnet du meg på at det fantes, så da må jeg nok gjøre det snart:)

  26. Lovise Says:

    Utrolig kult !

    Aldri prøvd YOGA nei ! =)

Legg igjen en kommentar

