– Zac Efron! Ok, det blir kanskje litt teit. Jeg spiller ikke basket og jeg synger ikke, men jeg føler at vi er like personmessige

Det var dette jeg svarte på spørsmålet om hvem som skulle spillt meg i en film. Hva tenker du med Atle? haha. Han kan jo ikke måle seg med sjarmen og utseendet mitt da!

Uannsett, nå er jeg i avisen. I dag er jeg i avisen. Sjekk avisen. Har du ikke RB avisen. Det gjør ikke noe, her er den. Det er utrolig hvor mye dumt man sier, men veldig moro for meg å lese.

 1241604439000_blogg2_2570279m
Tips til deg Atle, når det gjelder neste intervju: Ikke tull så mye. Kan love dere at jeg sa en god del godsaker til ja!

Kos dere i dag folkens, og gratuler meg som nydøpt kjendis. Hehe

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

18 kommentar to “– Zac Efron! Ok, det blir kanskje litt teit. Jeg spiller ikke basket og jeg synger ikke, men jeg føler at vi er like personmessige”

  1. Ceciliee Says:

    Haha, aww gratulerer som nydøpt kjendis!

  2. Joakim Radiomann Says:

    A-kjendiss deluxe!! Grætla!

  3. Martine Says:

    Stilig at de skriver om deg i avisen da ! :))
    Virker som blogging blir større og større egentlig !

  4. Julie Amundsen Says:

    Gratulerer^^ Trodde forresten ikke at du bare var 16:p

  5. Nina Cathrine Says:

    GRatulere som nydøpt kjendis. Hvis jeg bare visste hvor RB faktisk var? Nå har jeg da ikke trykket på linken, noe jeg skal gjøre når jeg har skrevet ferdig dette…

  6. Sara Says:

    Gratulerer, mann!
    Haha, tredje verdenskrig.

  7. Karoline Says:

    Ligner gjør dere også!

  8. Lisa Says:

    Gratulerer 😀 Du så eldre ut en 16 ja^^

  9. Silje Says:

    Gratulerer som nydøpt kjendis 😀

  10. Marcus & Victoria Says:

    Wuhuuu! Congrats! Det vr kjempe morro å lese!

  11. bjørg kristin Says:

    hehe, gøy da 😀 skal lese avisen 😀
    God helg, kos deg masse!:D

  12. Grace Says:

    Leste det i lunsjen på jobb i dag 😀

  13. bbbenedikte Says:

    Du er jo famous! 😀 Veldig godt intervju! 🙂 Er helt enig med deg når det gjelder og være seg selv. Man kan heller være en lite kjent blogger, og være seg selv, enn og være noen andre, mener jeg 🙂

  14. camilla Lien Says:

    sv. Huff! Glad jeg har sluppet unna jeg :p

  15. trine Says:

    Sorry for at jeg bare kasta meg over deg foran speilet i dag 😀 men jaa, han August jeg prøvde snakke om har ipublish. 🙂 haha.

    Finfint intervju! 🙂 og herlig bilde. Fint du viser fram Lillestrøm-pc’ne, kanskje noen høytstående personer der ute leser Zoom og forstår at de er altfor store og altfor tunge.. -.- gah.
    Og søtt at du er våt på knærne, btw. ❤

  16. Susanne Says:

    Grattis med æren da 😀
    Og dere ligner, spesielt på det bildet der. Hadde liksom ikke sett noen større forskjell om han hadde spilt i den filmen!

  17. Marte Says:

    Så kult!:D

  18. Julie Says:

    Du lignet på ham på det bildet! Kjempefin blogg:)!

Legg igjen en kommentar

