Musikktips

Denne sangen betyr mye for meg. Det er denne jeg har hørt på nå i flere år når jeg er trist, glad, trøtt, lei osv. Det er en av de vakreste sangene jeg vet om, og teksten synes jeg er utrolig fin. Håper dere også liker den.

February Song – Josh Groban (kjør på med fullt volum for er litt lav lyd)

Var ikke den fin? 🙂
Ha en flott dag!
Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

35 kommentar to “Musikktips”

  1. A n n e t t Says:

    Ha en flott dag du og! 🙂

  2. Joakim Radiomann Says:

    Den var fisefin!! Ha en gooooood dag du også!! 😀

  3. kari Says:

    SV: Da velger jeg å tro på deg denne gangen også. Ikke skuff meg nå, Atle:P

  4. Line Says:

    Den var nydelig ;D

  5. Joakim Radiomann Says:

    Sv: HAHAHA!! Nå måtte jeg le… Nei, vettu hva altså! nei… Nei… 😛

  6. elise Says:

    SV: ja, det er kjempe mye å lese 😮

  7. Ida Susanne Says:

    Kjempefin 😀 Ha en super dag 🙂

  8. margrete Says:

    hmm, kanskje ikke min musikksmak? 🙂

  9. anette marlen Says:

    nydelig!

  10. benedicte Says:

    SV; bra noen har vokst opp av barne oppførselen :-)!
    Kjempefin sang ja 🙂

  11. Silje Says:

    Den var kjempe fin!

  12. Mats «Gold» Danielsen Says:

    Den var fin ja.. fikk en liten tåre her..

  13. HANNE Says:

    Hei 🙂 Du er nå blitt tatt med på hlekvens Topp 10 liste 😉
    ha en fin dag! 😀

  14. T Says:

    sv: takk for det!

  15. ♥ amalie Says:

    Åå den er så fin ! har hørt på den leenge jeg også 🙂
    oslo en dag, atle!

  16. Mia Says:

    Kjempefin sang!

    sv; tusen takk. Elsker å ta bilder 🙂

  17. elihatlehol Says:

    Jeg elsker Josh Groban! 😀

  18. Julie Amundsen Says:

    Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg har aldri likt Josh Groban;o

  19. Ingunn Says:

    Ikke helt min type musikk, men bra sang og tekst ! 😀

  20. Andrea ;D Says:

    Hihi ^^ Tusen takk 🙂 Det har jeg fått for lenge siden, men det som er rklig er at vist de er sol en dag ha jeg sommerfølelse, men så om de reiner dagen etter så blir den sommerfølelsen HELT borte :p

  21. Emma Says:

    SV: Evig digg å ikke komme opp da! 🙂 å btw, sangen var nydelig! aldri hørt den før faktisk, men skal laste den ned nuu =)

  22. helene Says:

    Sinnsykt fin:) Og ja, Twilight er fantastisk:) hehe

  23. Simon Says:

    sv: takk men de er ikke mine, men rikke sine ;D

  24. Benjamin Says:

    SV: Takk for det, glad du liker den =) Så skal det sies at du har et knallfint krypinn her selv da! =)

    Sange er kjempefin, hørt den mange ganger før.

  25. Nina Says:

    Så fin sang! 🙂

  26. Ingrid Says:

    Tusentakk 😀
    den sangen er helt fantastisk! josh groban er igrunnen fantastisk i seg selv 😀

  27. Louise Says:

    sv: jaaa, det stemmer, det er dritekkelt!
    den sangen er kjempefin!

  28. Synne Says:

    ikke kjempefan av Josh Groban, men denne sangen var fin 🙂

  29. jeanett heistad Says:

    Sangen var fin 🙂 ikke helt min type musikk men.. :p

  30. Kristine Says:

    Kunne ikke vært mer enig ass! 🙂 den sangen er super!

  31. chriistine Says:

    FIN 😀

  32. Benedikte Says:

    @svar: ryddig fordi alt va tatt ned.:P hehe.. ska love dj at de ikkje alltid he sett så strøkent ut. pluss vi hadde nazi sjekk etterpå, lærerane letta på madrasse og drog fingeren over gulvliste og anna:p

  33. Sandra Marie Says:

    Herlig sang !

  34. Magnhild Says:

    Den var dritfin! 🙂

Legg igjen en kommentar

