Treningssenteret – Stedet der alle stirrer på hverandre

Som dere vet har den spreke flotte meg meldt meg inn i Sats, og jeg er allerede i  full fart med å kaste av kiloene og ønske six packen velkommen! Men hva er det med folk på treningssentere? Folk stirrer og stirrer. Og når de er ferdige med å stirre, så stirrer de litt til. Ferdig? Nei, vi tar en titt til. Noen ganger har jeg lyst til å bare skrike ut: IKKE SE PÅ MEG!

Jaokei, jeg forstod kanskje ikke helt hvor jeg skulle putte beina mine på den store treningsmaskinen. Javel, jeg prøvde å skru på den ødelagte trappemaskinen i 3 minutter (det stod en stor lapp på den, og jeg siterer «I USTAND»). Og ja, jeg datt av tredemøllen. Men det gir dere ingen grunn til å stirre. Eller?

Uannsett, jeg merker ihvertfall at det er mye stirring på hverandre i treningsstudioer.Jeg innrømmer at jeg også titter litt ekstra på folk, men ikke SÅ overdrevet (tror jeg) Så er det kanskje ikke bare på treningssentere det er uforsvarlig mye stirring, men ute på gaten også. Stopp og stirr kampanje på face anybody?

DSC_0136
Stirr i vei, for jeg stirrer tilbake! Jeg stirrer tilbake enten morskt eller med et smil!

Hva tror dere? Stirrer vi for mye?
(Unnskyld for ingen blogging i går. WordPress klikka!)

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

45 kommentar to “Treningssenteret – Stedet der alle stirrer på hverandre”

  1. Joakim Radiomann Says:

    Haha! Det la jeg merke til også når jeg trente. Var stirring fra alle kanter. Ble litt gal jeg, men neida så…

    Jeg er med på anti-stirrekampanjen selv om jeg vet at jeg da går imot min mor som er usannsynelig nysgjerrig og derav stirrer mye.

  2. Nina Cathrine Says:

    Irriterer meg også!! Men jeg får lov å se på hvem jeg vil:P bare de ikke ser for lenge på meg..

  3. Heida Says:

    Jeg tror vi stirrer så mye, rett og slett fordi vi ikke har noe bedre å gjøre. Hva skal vi ellers se på liksom? Er jo mye mere interesangt å se på personene rundt deg, en å sitte og se på veggen. Men jeg tror også vi bare passer på så ingen stirrer på oss. og da ender det med at vi stirrer selv :p er super irriterende, men er da ikke noe vi får gjort med det, er da bare sånn vi er ;o

  4. Karoline Says:

    Tusen takk for det ;-D Kult å høre fra en gutt om klesstilen min 😉

  5. KAYSO Says:

    hehe, jeg stirrer igrunn veldig lite på folk på treningssenter. I såfall må de skille seg ut på spesielle måter, og det å falle av tredemølla er jo akkurat en sånn ting som får folk til å se, hehe 😛 Morsomt 😛 bare du ikke slo deg:P

  6. irene Says:

    du skulle heller meldt deg inn på elixia, der stirrer ingen 😉

    sv; takk takk takk! :))

  7. Tilla Says:

    sv: hehe, ja jeg også 😀
    Tusen takk for det 😀 Hyggelig å høre 🙂

  8. Marthe. Says:

    Nei håper ikke det!
    Både mamma og søstra mi har gjort det til han og de sier det ikke var noe problem, men enn om tanna mi er vrien og sitter skikkelig godt fast!
    wæææ ;o

    – marthi.

  9. Jan Erik Says:

    Haha, stirring hører til trening.. sorry, honey 😉

    Sv: Leserfrieri? ;p og hvilken av versjonene likte du best?

  10. Silje Says:

    SV: ja – jeg lo så jeg dævva! Lørdag blir fader meg knall! 🙂

  11. Hundrings Says:

    Nei – du er bifil hvis du forelsker deg i begge kjønn. Spørsmålet er: Hva er du hvis du kun forelsker deg i gutter, men aldri i verden kunne tenke deg sex med annet enn jenter..?

  12. EVANETICA Says:

    Jeg er så glad du skrev dette fordi jeg kan ikke si meg nok enig! Jeg blir rett og slett forbanna når jeg ser folk stirrer. Som f.eks i går da jeg var ute og gikk med bestekompisen min, så kjørte en bil forbi. Og tror du ikke vedkommende i passasjersetet snudde seg HELT rundt for å stirre? JODA! SÅ viktig var det å få med seg hvem som var ute og gikk en liten tur. Greit nok å legge merke til folk, det er naturlig. Men når man snur seg langt etter, DA blir det bare teit.

    Stirring er teit, unødvendig, ubehagelig, frustrerende og fornærmende!

  13. EVANETICA Says:

    Hehe! Hun er det. Rååkul dame! Men er ikke for ingenting hun kalles «Gale faen» :p

  14. Linn Marie Says:

    sv. hehe igjen, smaken er forskjellig 😛 Jeg må virkelig si at jeg ikke synes noe om noen av sangene på de landene du nevnte hehe 😛 Men smaken er jo forskjellig så man får bare se hvem som vinner 😛 Jeg tror ikke på Norge ihvertfall 😛

    Uff helt enig med deg på det innlegget her ja, folk glor litt for mye. På treningssentere føles det litt som at folk skal glo seg ut noen personer for å sjekke om de ser bedre ut eller noe sånt 😛

  15. Linn Marit Says:

    hehe, ja kjempe koselige bilder:) Å flere skal det bli:)

  16. Kai Says:

    Jeg er med på kampanjen;) Det er helt utrolig hvordan folk stirrer når jeg trener, er ikke så lett å bruke apparatene når de henger over deg;P

  17. patricia Says:

    SV: Takk! 😀
    Er vel på tide at je også begynner å trene!
    Jeg føler med deg, er så irriternde med folk som glaner så mye, jeg får bare lyst til å stikke en gaffel i øynene på dem.

  18. melissa Says:

    SV: aw, det er sykt kjipt! bare jeg kunne få han til å skjønne hva jeg føler. For noen ganger virker det som om han gir faen og andre ganger lar han meg ikke være…

  19. Martine Says:

    Vel , vi stirrer nok på folk når vi trener fordi det er ikke noe annet spennende som skjer, selv prøver jeg å ikke stirre i håp om at ingen skal stirre tilbake/på meg.. det er best å være der midt på dagen / morningen, for da er de lite mennesker der ;D Lykke til med treningen

  20. Kine Says:

    SV: Takk for det:D
    ..Åh, skulle ønske jeg tok meg i nakkeskinne og begynte å trene! det er jo så kjeeedelig.

  21. Henriette Says:

    Sv: HAHAHA, det er veldig sant!
    hva er greia liksom? 😛

  22. Iselin Pettersen Says:

    Derfor trener ikke jeg på offentlige steder! Hater at folk stirrer :p

  23. kari Says:

    SV: Atle, du tok feil..: Den kom ikke idag, og jeg som trodde du hadde rett:/ 😛
    Men den kommer veli morgen:D
    Eller hva tror du? 😛

  24. Ole Says:

    Så bra noen andre var enige, haha:p
    Tyrkia 2004 er den beste ESC/MGP sangen hittil mens jeg har levd, uten tvil, men de er mine favoritter i år og:D
    Finland var veldig uheldige i går, for sangen er jo dritbra, men de skuffa litt live:/

  25. Silje Anine Says:

    Må si meg helt enig i at folk stirrer på treningssentre. Er jo litt ekkelt at folk stirrer, tenkte at det kanskje bare var jeg som følte det slik.
    jeg stirrer jeg også avogtil, men ikke så himla intenst. Bare titter litt av og til, for å kanskje se åssen man gjør den og den øvelsen.

    men til alle som stirrer; SLUTT Å STIRR! 🙂

  26. Janne Says:

    SV: Jepp, slik kan det også skje… Så pass deg på bussen på vei til trening! :p

  27. Maria Johansen Says:

    Sv: Nei, jeg synger faktisk ikke i dusjen! Synger alltid ellers, men ikke der:) haha!

  28. keno Says:

    hehe takk. kjempespent på finaledelen jeg :S kunne trengt de pengene vet jeg 😀

  29. Nhu Says:

    SV: åh? trodde alle kom opp i eksamen denne uka jeg:p
    De fleste stirrer vel, men det gjør ikke noe, vis man ikke driter jeg ut på en eller annen måte på :p

  30. Rebina Says:

    😉 Takk takk
    Øy.. ja.. er enig med deg.. derfor jeg ikke trener!! Protest.. mye bedre å trene alene eller med noen hjemme eller i skog og mark ;P eller ta noen rompeknip på konoret eller pultenn haha 😉 😉

  31. Rebina Says:

    oi.. kontoret/ pulten (skriver så fort at tastaturet ikke klarer å følge etter.. ;P

  32. Vilde Says:

    Jeg virkelig hater stirring!
    Å hvorfor akkurat i treningssentere? Er ikke alle der av samme grunn? Komme i bedre fysisk form!?
    Jeg var noen ganger på treningsstudio i Sverige, men avskyr det nå… Ikke p.g.a stirring, men hele greia. Har funnet ut at jeg elsker naturen, og på gråe regnværsdager og lange vintere har vi en strålende god tredemølle i «treningsrommet» vårt ! ;D
    Men jeg får ønske deg lykke til med treningen ! 😉

  33. jhfresh Says:

    sv: Så kommer du inn med et skikkelig GOD-kommentar.. ble glad 🙂

  34. Marie Says:

    Ja, fy søren, som jeg hater at folk stirrer på deg .. Er det verste jeg vet ! :p

  35. Janne Says:

    Hehe! Gamlegubben vår er KONGEN selv 😀

  36. Helene Says:

    sv: Hehe, takk for det 😀
    Og ja, folk stirrer for mye!

  37. benedicte Says:

    SV: Fantastisk, da blir det ikke mer urge her i heimen! 😉 Og jeg skal klare å ta deg med å, i think.

    Jeg merker aldri at folk stirrer på meg når jeg er å trener, kanskje fordi jeg er så opptatt med å faktisk trene :-)?, haha..

  38. Silje Says:

    sv: da synes jeg du burde lære deg å lage sånn at du kan hjelpe meg, hehe!:p

    Ja, jeg synes nok kanskje at noen personer stirrer litt vel mye.. Sånn som et par i klassen min for eksempel – som sitter og nistirrer på deg selv om du ser rett på dem. Stirrer kanskje noen ganger jeg også, men da har jeg oftest en grunn – eller rett og lsett bare at jeg har stirrret meg fast uten vilje. Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan holde seg til sitt.

  39. Jay Says:

    Bra jeg fikk deg til å smile på innlegget mitt 🙂 haha. Jeg er ikke så glad i treningsentere jeg. Jeg går selv på ett og har ikke vært der på lenge. Det er veldig dumt egentlig, men jeg er slapp og jeg er bundet ett år! Og du har helt rett, de stirrer hele tiden!

  40. Suzanne Says:

    Bra skrevet 😀

  41. Vanja Says:

    Sv, kanskje du en gang kan det? ; )

    Vet du, jeg stirrer altfor mye, men legger ikke merke til det. Plutselig tar jeg meg selv i å glane på bestemte mennesker, eller om jeg bare har tankene et annet sted – stakkars de det går utover : p

  42. Antte&Hlnee Says:

    Pørver ikke å stirre så mye;) haha neida, stirrer ikke! Hater når folk gjør det:p

  43. Live Says:

    Jammen hvis man ikke stirrer, går man bare og ser på føttene sine hele tiden, og det er jo ikke så koselig det heller. Selv om folk kan spare seg sånne stygge blikk da, det er aldri koselig. Men å stirre litt på hverandre kan da ikke skade?

    Det jeg ikke liker er når man går forbi en person på gata, og så lurer man på om personen ser på deg, så ser man opp og finner ut at «Oi, han så på meg,» og så møter man blikket hans, og det hele blir litt pinlig, før man går forbi hverandre med blikkene på skoa sine. Så snur man seg og ser tilbake på personen, bare sånn for å se på ham, kun for å finne ut at han så tilbake på deg og, og det hele blir ganske pinlig enda en gang. Er det bare meg dette skjer med, eller skjer det ofte?

  44. anne randi Says:

    hahahhaa:D ja folk stirrer for mye på treningsentre:p de er derfor jeg sørger for å gå der når alle andre ikke er der.. er selv medlem på et lite macho senter for å si det mildt, hvor alle ser ut som kroppsbyggere og så kommer lille smålubbne meg inn:D liker d ikke ass:P mn man må jo i form til sommeren:D

  45. Sandra Says:

    Der sa du det! Jeg har bokstavelig talt komplekser for treningstudio. Kommer vuggende inn i den tre år gammle treningstightsen, som i dag er i det minste laget…Så er det stirrekonkurranse og alle hemmelighetene kommer godt frem. Fy fader!

Legg igjen en kommentar

