Dancing Lasha Tumbai

Dette er min favorittsang gjennom hele mitt Eurovision-hekta liv! Jeg har tre stikkord for denne sangen:
Fengende, Discokule og mann-som-klerseg-ut-som-en-dame-men-hey-hvor-ble-det-av-håret-da? Enjoy!

Er det ikke herlig?
For dere som følger med på Eurovision, hvilken sang er deres favoritt gjennom tidene?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

23 kommentar to “Dancing Lasha Tumbai”

  1. Line Says:

    Jeg har ikke noen store favoritter. Men en sang jeg huskert godt er Jostein Hasselgård med i’m not afraid to move on. Husker jeg elsket den sangen, og selvfølgelig Jostein!

  2. Marte Says:

    Lattis! Så sykt bra:P Lett å bli hektet på den der, det skjønner eg!
    Har ikkje fulgt så mye med på Eurovision, er så kjedelig når det er «balladeår» innimellom. Men i år skal eg følge med!:D Må jo se kor langt opp Norge kommer:)
    SV:Tusen takk=)

  3. Henrik Says:

    SV: Aldri besøkt bloggen din nei:) Skal få prøvd å gjort det litt fram over, men skrive kommentar her og så jeg ikke glemmer det:) hehe, hvordan fant du siden min?

  4. annierud Says:

    Ha ha, den sangen der husker jeg. Jeg er vell ikke noe eurivison fan, men ender nå opp med å se på det hvert år. Kjenner en dame som er medlem av den klubben, hun er bare helt sjuk. Kan alle datoer å sånn. Forøvrig tror jeg faktisk at vi vinner i år! Vi tror jo det hvert år, men denne gangen tror jeg det også. Å det må jo utgjøre en stor forskjell eller hva?! 😛

  5. Lill Says:

    Sv ;Takk ^^

  6. EVANETICA Says:

    Hvorfor minner de der meg om Playmomen? :p Haha!

  7. sissa Says:

    ha en fin dag du også ! : )

  8. Kristin Says:

    he he, takk.. jeg ser nesten gravid ut da men=P

    men tanteungene mine er jo herlig da=) he he

  9. KAYSO Says:

    jeg liker ikke de sangene den konkurransen produserer, haha, må være årets nummer to fra norge, tone d aaberge sin 😛 knis

  10. Charlotte Says:

    Haha, syk sang 😀

  11. Tonje Lenore Says:

    sv: tusen takk 😀

  12. June Says:

    SV; Jeg gjør jo på en måte det ;-p Men jeg føler det blir så dumt. Virker så selvopptatt om jeg bare skal skrive om meg selv og det jeg liker. Men takk for forslaget allikevell 🙂

  13. Madeleine Says:

    SV: Takk, det skal vi nok:) Kos deg du også =)

  14. Sandra Sundet Says:

    SV; Takker så mye for det!

  15. hedda Says:

    haha, nice!

  16. Sunniva Says:

    Nå er konkurransen min avsluttet, og du er en av vinnerne! sjekk ut blogganmeldelsen (som forresten er på bloggshout as we speak) : sunnivak.blogg.no/1241804409_blogganbefaling_konku.html#comment

  17. Joakim Radiomann Says:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHA. *le seg skakk* Noen er jo bare helt… skadeskutt altså 😛

  18. Rebekka-Jennie Says:

    Den er bedre en Norge sin sang da 😉

  19. Sigurd JL Says:

    sykt fet:D
    sv; ja, i bh’n til farmor, haha:P

  20. Teiting Says:

    Teite danske dudene – fly on the wings of love.. or sumthi’n. Eneste brukbare den konkurransen har harka opp i mine øyne.
    Morsomste blir vell den rare i fjord som sang det samme om og om igjen,

  21. Kristine Says:

    HAha, nice!

  22. dinamarie Says:

    heh : p

  23. Katrine Says:

    Du var mer opptatt av ESC enn jeg hadde trodd, BRA!
    Jeg må innrømme at jeg til stadighet får La det Swinge på hjernen.

    Jeg var tross alt med i UKM for 10 år siden eller noe, og sang nettopp sangen som vi ESC-fan med hånden på hjertet kan kalle, Norges stolhet.

Legg igjen en kommentar

