To all of you non-pollenallergikere

..jeg misunner dere! Pollen-tiden er helt forjævlig. Det føles ut som nesen min skal eksplodere og øyeballene mine virker som om de er på vei til å sprette ut og lande i den gode frokostblandingen min. Allergitablettene jeg har fått viste seg å ikke virke. Applaus til Fet-Legekontor alle sammen! Så nå får jeg jammen meg nye tabletter, nesespray og øyedråper. Hvis det er en mulighet for at jeg blir dopa ned, så er det nå!


Forresten! Ingen som lider av pollen allergi ser så bra ut!

pollensesong
De ser slik ut.

Denne fantastiske teksten fra Mira Craig`s sang «Put It On Me» (Ja, jeg har fått Mira Craig cden, og den er RÅÅ) beskriver akkurat hva jeg har lyst til å gjøre med legene på Fet-Legekontor:

«I got my ass in your face bitch/It smells so good won`t you taste it!»
50% kleint, 50 % herlig!

Noen av my homies out there? (Altså, noen som også har pollen allergi?)

Håper dere har det like fælt som meg ihvertfall.

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

65 kommentar to “To all of you non-pollenallergikere”

  1. Line Says:

    Jeg er så heldig at jeg ikke har pollenallergi.
    istedenfor er jeg allergisk mot støv og pels! D:

  2. anette marlen Says:

    hvorfor tar du ikke sånn allergi-sprøyte ting?

  3. zuzana Says:

    Pollenallergi her au. Problemet mitt er at støvallergien min og pollenallergian går hånd i hånd og derfor føler jeg ikke helt forskjell. Men har knall røde øyne som klør no i helvete og det ene øyet mitt har hovna opp til en størrelse på en valnøtt.
    Huff, pollenallergi : ( Føler med deg.

  4. Signe Says:

    Det kan godt hende. Eller s[ er det svineinfluensa. Akkurat naa ligner jeg veldig paa hun paa det nederste bildet, og alt bare renner. og nyser. Men, man overlever vel det og 😉

  5. Aurora Says:

    Pollen er ikke morsomt ! Vi ser verre ut enn det bildet nederst også da :p

  6. margrete Says:

    jeg tåler alt! såååå glad for det:)

  7. Julie Says:

    sv: Takk:)

    Tror jeg har litt pollenallergi;o

  8. Sara Says:

    Aw, du misunner meg. Eneste jeg ikke tåler er jordbær- nesten like ille som pollen alergi, seriøst!

  9. BenedikteS Says:

    Jeg er full av pollenalergi : / Så du er helt klart ikke den eneste! 😀 Det er et helvette! Men jeg bruker noen blå tabletter som heter; Aerius. Og jeg merker ikke noe til det 🙂

    SV; Takk, men er nok kopiert 🙂

  10. Martine Says:

    Ja, Pollen allergi, OG pels allergi .. uff ..
    Håper du ikke er allergisk mot alt som gror om sommeren da ^^,

  11. Susanne Says:

    Er ikke allergiker og er sykt psyco hemlings glad for det!
    Huff, misunner deg for all del ikke! Sorry.

  12. EVANETICA Says:

    Haha, genialt skrevet :p Men skjønner du er lei av å være allergisk! Jeg har aldri reagert på pollen før i fjor sommer og da var det jævlig. Jeg nøs hele tida! Håper du finner en allergimedisin som funker. Er så dumt at noe sånt skal gjøre en syk og hemmed ;o

  13. Jan Erik Says:

    Haha, selvfølgelig har jeg ikke pollenallergi 😉

    sv: haha, thanks ;p

  14. Emma Says:

    SV: Takk for det! Kjipt å være syk :s God bedring til deg også! 😀

  15. Katrine Isabell Says:

    Kjære søte snille deg,kan du ikke gi meg en av tingene fra bloggen min i bursdagsgave? hahah;D
    Pollen ja. HAAAAAAAAATE IT! Det blir jo bare værre og værre.. Halsen min er så tørr i dag at jeg knapt kan snakke uten og hoste,for ikke og snakke om øynene som renner over hvert 2.sekund

  16. Tonje Says:

    Jeg skulle ønske jeg kunne gleder meg over at du er misunnelig på meg, men pollenallergi unner jeg ingen. Huff, våren må virkelig være et herk.

  17. ingelinhansen Says:

    Jeg har ikke pollenallergi! x)

  18. Iris - Glade dager! Says:

    Pollenallergi kan umulig være noe deilig å ha, glad jeg ikke har det. uff!

    sv: hehe du høres ikke bortskjemt ut! Jeg får låne penger når eg spør om det (noen ganger), men har aldri fått etter at jeg blei 16. Syns alle skal få penger av foreldrene sine fram til de er 18 og bor hjemme jeg 🙂

  19. Kristine Says:

    Har pollenallergi. Men det er så lite at jeg merker egentlig ingenting. Men nå er det ikke blitt helt pollensesong her i nord, så vi får se når det begynner å bli vår for fullt : – p

  20. kari Says:

    SV: Nei jeg vet. Den er dritfet… Har du noen erfaring med den eller?

  21. Cecilie Amabel Says:

    Jeg er så allergisk at jeg vurderer nesten å begynne å røyke. Det skal visst funke slik at du ikke merker pollen 5 timer etter en røyk, og det er bedre enn sprøye spørr du meg!! Ellers har jeg ingen lyst å stå opp om morgenen, fordi jeg ser ut som jeg er død, og orker ingenting. Livet er jammen herlig! Men det er viktig å være positiv. Jeg har fått dobbelt så sterke piller nå, så er LITT bedre blitt!

  22. Yvonne Says:

    Pollenallergri er forferdelig! Men eg har ENDELIG fått riktig medisin, noke som tok noken år, og takk og lov for det!:)
    Sv: Tusen takk! 😀

  23. Victoria Madeleine Says:

    Jeg har pollenallergi av og til, varierer fra år til år, litt merkelig egentlig 😛 Tror ikke jeg har det i år da, enn så lenge i hvert fall 🙂

    Boksen er søt, men hele posen er så dårlig kopi aktig 😛

  24. Lisbeth Says:

    Hadde det da jeg var yngre, men trodde jeg vokste det fra meg. Jeg tror ikke det nå lengre, for å si det sånn! :p

  25. Amanda Isabell Says:

    JEG HATER POLLEN, pollen ødelegger sommeren min totalt 😦

  26. maddiiee Says:

    jeg er glad jeg ikke er allergisk mot noe som helst 😀

  27. Vilde Says:

    Jeg har også dersverre pollen allergi, men etter at jeg begynte på «loratadin» merker jeg ingenting ! Ta notis LORATADIN ! Dette er en vidunder tabellet som du bare trenger å ta en gang om dagen. Før brukte jeg øyendråper, nesespray osv. Men det trenges ikke lenger. Endelig kan jeg nyte sommeren for fullt uten å tenke på kløe, reaksjoner og lignende. Håper dette er noe alle pollen allergikere blir foreslått av lege, visst ikke spør om det og prøv det ;D

  28. Malin Says:

    Min allergi er heldigvis så svak at jeg klarer å holde den i sjakk med nesespray 🙂

  29. Jonas Says:

    Huff, jeg er allergisk jeg også, og så glemsk som jeg er husker jeg jo aldri å ta medisiner, og det er ikke helt optimalt til tider:oops:.

  30. AnnieRud Says:

    Jeg skal faktisk snart til legen for å sjekke om jeg har nettopp pollen allergi! Håper virkelig ikke jeg har det, men noe er det. Egenetlig tror jeg det er noe jeg er alergisk mot som er hele året, for jeg er forskjøla hele året.. hm…

    Koselig med komentarer fra deg i det siste. Du har en bra blogg, har begynt å følge med litt 😉

  31. Kai Says:

    Jeg er den eneste i familien min som ikke har pollen allergi, syns det er litt rart, men er glad jeg ikke har det)

  32. Linn Marie Says:

    Uff stakkars, jeg har bare en mild variant av pollenallergi som jeg nesten aldri merker noe til, så er veldig glad for det hehe 😛

  33. Elin Says:

    nei, jeg har ikke pollenallergi, heldigvis (:

    sv; takk 🙂

  34. BenedikteS Says:

    SV; Ja, helt super! 😀

  35. Rana Says:

    Bor du på fetsund?! 😀 haha

    SV:
    Takk 😀 Engelsk er lett så det skal nok funke fint. 🙂
    Hehe, du får ha lykke til når du kommer opp da:D<3

  36. Charlotte Says:

    Jeg er nok en av de heldige som ikke har! Skal tenke på deg i morgen når jeg går ute, sende varme tanker, kanskje du blir bedre 🙂 hihi

  37. NINARG Says:

    Okei, da skal jeg se det i reprise!
    Vet du når det går på Lørdager? 🙂

  38. Toyni : ) Says:

    ja ikke sant 😀

    hmm jeg og sliter med allergi om dagen. Utrolig slitsomt. Zyrtec er noen ganske bra allergitabletter, de jeg tar når ting er på det verste : )

  39. Terese Says:

    Eg må skaffe meg Mira sin cd. Digger ho!

  40. Purply Says:

    God bedring er vell egentlig alt jeg kan si. ;O
    ha en fin kveld du også. 😀

  41. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    høres bra ut!
    jeg er ikke allergisk mot pollen, men mye annet kjipt 365 dager av året….

  42. Julie Amundsen Says:

    Sv: Faen da, men det ordner seg vel etterhvert:) Tror ipublish er treig:p

  43. Andrea Desiree Says:

    SV: Ja, det kan jeg sikkert 🙂 Men akkurat nå er det en del andre jeg har
    lovt, så jeg vet ikke helt når det blir ^^

  44. Julianne Says:

    SV: Jaa det er kjipt:/ takk, får nuh se da:)

  45. Mia Says:

    Glad jeg ikke har pollen ass!

    sv; tusen hjertelig takk. Burde ikke du gjøre ditt litt mer… spenstig?

  46. Guro Says:

    Pollen ødelegger våren min hvert år : (

  47. Karoline K Says:

    awfh, jeg misunner deg ikke med poller allergien! Men får håpe det går bra med deg og alle andre som har det 😉

  48. Werner Kristensen Says:

    Ja allergi er noe dritt !! har det selv, noen ganger kan man jo ikke bevege seg utendørs ;S

  49. Maria Says:

    Misunner ikke allergien din ass! Høres ikke herlig ut akkurat. Får håpe de nye tablettene virker;)

  50. Rana Melissa Says:

    Sv: så tøft! 🙂 jeg bor på sørumsand nå for tiden, men jeg skal flytte til kollen igjen ;D

  51. Cecilie Says:

    Sv: Bildet er ganske kult ja. Eirik Bakken som tok det da han klatra opp i et tre ;D (www.eirikbakken.wordpress.com)

  52. Svein Says:

    Kjenner til det her.. Pollen er et evig slit.. Heldigvis er det ikke så ille så jeg har ikke merket noe enda. Men blir det mer nå, så sier det pang her og 😛

  53. NINARG Says:

    Sv: Okei 🙂

  54. Marte Says:

    Eg var sykt plaget med pollenallergi (gresspollen) før, så kjenner til det.. Ingen medisin funket, så eg måtte holde meg i byen ettersom eg bodde på et gårdsbruk før. Ganske kjedelig å måtte sitte inne når det er strålende vær, fordi det er så gale. Føler med deg=)
    Eg sluttet for 2 år siden å ta medisinen siden den ikkje funket, men nå virker det som eg har begynt å vokse det fra meg. Veldig greit!=D
    Forresten så hjelper deg mye med tette solbriller, da blir ikke øynene så jævlig=)

  55. Frøken Pudding Says:

    Kul blogg! Jeg er allergisk mot noe, men vet ikke hva. Spes. kult er det når øyeeplet er på vei ut…

  56. Cathrine Says:

    Allergi er kjipt… Tror ikke jeg er allergisk mot noe spesielt, heldigvis. heldig du er som har fått Mira sitt album allerede 😉 Jeg skal kjøpe det snart!

  57. Siri Malene Says:

    hei hå! jeg er veeldig allergisk.. men.. ikke i år, eller i fjor heller.. :p jeg tar vaksine!! og den hjelper noo jelvit bra!! har det helt herlig! merker nesten ikke pollen en gang! ANBEFALES! =)

  58. Maylinn Bjaaland Says:

    Jeg har pollenallergi ja, lærern min trodde jeg satt å gråt i timen, for øynene mine renner så! :/ 🙂

  59. Karoline! Says:

    Jeg har pollenallergi dessverre, men den er ikke kommet hit jeg bor enda 🙂

  60. Tuva Says:

    SV: Ja, eg og. Dei kan faktisk bli så tynne at det blir ekkelt! :S

    Heh, eg har ikkje pollenallergi, men kjenner en del som har det. Eg misunner dei ikkje for å sei det sånn.

  61. Are Says:

    Hahaha, ler av bildene.
    SV: Takk skal du ha 😀

  62. Mariell Says:

    Hater det. Sommeren er virkelig min yndlingstid, men pollen ødelegger jo litt.. Allergisk mot alt som er, så flere dager jeg ikke kan være ute. Den er k j i p . . .

  63. Theri Says:

    Jeg har visst pollenalllergi. Fikk påvist bjørkepollenallergi en gang jeg tok allergitest. Men jeg merker ikke så mye til den heldigvis. Så det er foreløpig bare svak pollenallergi da. Støvallergien min merker jeg mer til, selv om den ikke er så sterk den heller. 😛

  64. Maria Johansen Says:

    Hey buddie! Jeg har også pollenallergi!:) Haha, det suger..

  65. Karoline Madeleine Says:

    Jeg har også pollenallergi og det er forferdelig! Har det faktisk akkurat nå, sitter her med tett nese, gåsehud, det klør i svelget og jeg er uopplagt… ingenting funker! Så føler med deg 😉

Legg igjen en kommentar

