Kattepuser

Mjaaau
n547561712_2227092_4143445
n547561712_2227094_2856312
n547561712_2227103_3252347
n547561712_2227132_4413110

Litt søte? Det synes jeg!

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

38 kommentar to “Kattepuser”

  1. Line Says:

    Hihi kjempesøte!

  2. Helen Says:

    hehe…søte?:P neida:)

    kjedet dere dere eller?:P

    klem

  3. Nina Cathrine Says:

    Tenker bare russ jeg da.. uten russebukse….hmmmm

  4. Anna Says:

    KJEMPE søte!!:D ❤ ❤ ❤

  5. Joakim Radiomann Says:

    Så søte atte 😀

  6. Karoline Says:

    VELDIG søte!

  7. Hege Says:

    Så fine kattepuser!

    Du.. De Twittergreiene ja.. Jeg skjønner ikke en dritt.. haha.. Jeg laget, siden har jeg ikke vært der.. Sånn kan det gå!

  8. Grace Says:

    tihi, jeg som tok de første 😀

  9. Yvonne Says:

    Sv: Takk! 😀 Hyggelig å høre!
    Så søte puser ! haha 🙂

  10. Ingrid Says:

    Meow! Supersøtt.

  11. anette marlen Says:

    ntaw, kjempe søte : D

  12. Sigurd JL Says:

    haha:D joda, litt søte!

  13. Sara Says:

    Litt søte ja 🙂

  14. Sara Says:

    den lille kattepusen til høyre der var ganske søt.

  15. SILJE GUSFRE Says:

    Hehe! Takk for det du ;-p
    Jaja, er du gæren. Skal fortelle vetdu. Kanskje til og med litt bilder. Haha! Neida;-p

  16. Silje Says:

    Veldig søte! 😀

  17. Silje Says:

    Sykt bra blogg 🙂 stå på!

  18. Maria Says:

    Det var det jeg sa!:p Kattepuser er søte! Så det er ikke det verste å våkne opp som 😀

  19. Thea Says:

    SV; Takk takk, det var den også 🙂

  20. Dina Says:

    Nei så søte bilder 🙂

  21. EVANETICA Says:

    Der var pusebildet, ja! Haha, råsøtt ;D

  22. Anja Says:

    Så fin side du har 🙂 Herlige bilder!

  23. Mats «Gold» Danielsen Says:

    Veldig søte, forutenom at du selvfølgelig er søtest Atle må du nesten introdusere meg for de andre to søte kattepusene der 🙂

  24. Marte Says:

    hhaa aww så søte kattepuser ^^

  25. Lille:) Says:

    Tusen takk du! Liker bloggen din 🙂

  26. Mia Says:

    Joa, søte var dere 😉 Ble vel litt type 14 år igjen, men koselig likevel!

  27. Birgitte Says:

    og her var noen søte katter 🙂 elsker mira solbrillene!!

  28. Sigurd JL Says:

    sv; haha, jada jeg skal kose meg med avislesing:P

  29. Tuva Maritha Says:

    Hihi, ille søte jah 😛

  30. Heida Says:

    ser da ihvertfall morro ut da ;P hehe, kjempesøte 🙂

  31. Vilde Says:

    Haha, så søtt:D

  32. Bella Says:

    CUTE 😀

  33. Vilde Says:

    Så søtt ! Tror jeg må stjele ideen deres snart x)

  34. Iselin den kule :) Says:

    Så ut som en drit koselig og kuli fest eller treff eller te selskap eller hva du måtte kalle det:) tihi! skulle ønske jeg var med dere natt til 1!:D hadde hvert såå kuli!
    xoxo<3

  35. Cathrine Says:

    Aww! Haha, søte ja 🙂

  36. Julie Alexandra Says:

    Meget søte, hehe 🙂

  37. cluver Says:

    Absolutt vakre pusekatter 😀

Legg igjen en kommentar

