Å være på Mc Donalds og spise en salat er som å dra på horehus og bestille seg et glass melk

Jeg digger Else. Synes det er synd at hun nå er med på den utrolig dårlige «skolerevyen» som går på tv2, «Torsdag Kveld På Nydalen», men Else har gjort mye mer morsomt på p3tv. Sjekk det ut!

Så for å spørre dere, hva er deres mening som salaten på Mc Donalds?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

34 kommentar to “Å være på Mc Donalds og spise en salat er som å dra på horehus og bestille seg et glass melk”

  1. Joakim Radiomann Says:

    Hahahaha! Else er så rå. Digger henne 🙂

  2. mia h pedersen Says:

    haha! det så skikkelig vanskelig ut :-p

  3. Julie Amundsen Says:

    Det er visst like mye sukker i salatene på «Mækkærn» som i en Big Mac;o

  4. Hege Flåt Says:

    Jeg går ikke på MDonalds for å kjøpe salat hvertfall, det blir jo feil. Har til og med hørt at salaten på McDonalds er usunn, så hva er vitsen da? Da lager jeg heller en salat hjemme:)

    Sv: Hehe og det kjekkeste med den søte bamsen er at jeg har laget den selv:)

  5. chriistine Says:

    Haha, veldig morsomt!

  6. Linn Marie Says:

    hehe er jo ikke noe vits å dra på McDonalds om man skal ha salat xD Jeg spiser alltid hamburger når jeg er der, er jo en hamburgerkjede, så å spise salat der blir litt feil 😛

  7. Mia Says:

    Nei, jeg visste ikke at de solgte salat der jeg… og jeg har spist der hver dag i omtrent 9 måneder. Uff! Kan ikke tenke meg at den er noe god da. SALAT på MCDONALDS? Latterlig!

  8. Vilde Says:

    Jeg får ikke sett videoen.. Men haha, digger bare overskriften:D

  9. Jessica. Says:

    vel, jeg synes det er mer enn nok, da.

  10. Charl8e Says:

    Jeg spiser ikke salat på mcdonalds. Jeg har aldri gjort det, og gjør det vel heller aldri. Når jeg først bestemmer meg for å dra på McDonalds, erdet ikke fordi at jeg skal ha SALAT! 😛

  11. Heida Says:

    Jeg syns egentlig det er litt teit, er jo mye bedre å lage den selv =) tar kanskje litt lengre tid, men da veit du ihvertfall hva det er som er i den, så er det mye lettere å nyte den 🙂 3 av vennene mine blei jo syke av å spise på Mc D., så er ikke så fristende akkurat 😛

    btw, Else er rå 😀

  12. Sofie Says:

    har ikke prøvd salaten.. og er nok en stund til jeg gjør det og..

  13. anette marlen Says:

    haha, så utrolig morsomt!

  14. Cathrine Says:

    Har ikke prøvd salaten der 😛 Liker ikke McDonalds så godt egentlig x) Men den er vel… ok den? Hehe. What do I know?

  15. Lene Says:

    haha! Det så utrolig stressende ut!
    Har McDonalds salat? Pleie aldri gå på mcdonalds, men eg trodde de bare hadde hamburgere:P

  16. Marthe Says:

    hahaha det hadde ikke jeg greid!! :p
    går aldri på mcdonalds jeg, eller tok en russeknute der da ^^

  17. Vilde Says:

    Jeg har prøvd salaten, kunne vært mer fresh og fersk da ! Etter den gang har jeg bare laget salat hjemme ; )

  18. Janne Says:

    Jaa 😀 Gleder meg utrolig mye 😀
    Skal du? 😀

  19. Mats «Gold» Danielsen Says:

    Haha. FOR bra video.. ler enda..

  20. Sigurd JL Says:

    æsj, jeg spiser ikke på mc donalds..:P
    sv; tusen takk:D

  21. MARIE Says:

    Drar man på McDonalds drar man da ikke dit for å kjøpe en salat? Det er da like mye sukker i de nesten, huff.. haha 🙂

    sv: Så bra, jeg burde hatt litt av den innstillingen i dag føler jeg! 🙂

  22. T Says:

    McDonalds er stygt. Usj på McDonalds.
    sv: Jepp, Nemi makes my day!

  23. ingelinhansen Says:

    Hvis du ikke vil spise burger på McDonalds, så ikke gå dit!

  24. Victoria Says:

    Er ikke helt fan av den salaten nei 😉

  25. Edvard Says:

    Salat? YUM YUM!

  26. ingunn Says:

    «Å være på Mc Donalds og spise en salat er som å dra på horehus og bestille seg et glass melk» – yesss!

  27. Marcus & Victoria Says:

    Sjekk om du vant Bianco konkurransen hos oss på ViMa!!
    http://vima.blogg.no/1241462505_her_er_vinneren_av_ko.html

  28. Sonia Says:

    Hahahahahahaha 😀

  29. Terese Says:

    Spiser aldri der, så har ingen stor meining om det 😉

  30. Ina Hanken Says:

    sv. Var du helt seriøs med den kommentaren eller!?
    Jeg er jo superdårlig til å forklare! Eneste grunnen til at jeg blogger om dette er at jeg må fordi jeg har det som oppgave på skolen x)

  31. Anine Says:

    Har ikke smakt 😀 haha

  32. Amanda Isabell Says:

    Hahaha, jeg lurer på hvor mange jeg har vist den videoen til siden i går da jeg så den! Den er GENIAL!

  33. ThorHenrik Says:

    Else er rå hun. Men hun er ekstremt rå i Torsdagkveld fra nydalen. Det beste tv programmet ever. Synd du ikke liker det, men du trenger ikke disse det overalt. Alle har dårlig humor sånn er det bare, vi er forskjellige, det er mange som liker programmet, og Else er morsommere der i det programmet. Hvor mange sketsjer har du sett, du finner nok noe du liker der.

  34. Linn Emilie Says:

    hahha, lenge leve McD

Legg igjen en kommentar

