Noen som kan låne meg 1000kr?

..for jeg har veldig lyst på en av unisex solbrillene fra Mira Craig sin uberkule solbrillekolleksjon!
sun_02
sun_04
sun_06

Fikk dere også lyst på?
(Merk;Videoblogg 4 kommer kanskje senere i dag)

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

59 kommentar to “Noen som kan låne meg 1000kr?”

  1. Rune Says:

    sv; ja, ikke sant ;D

  2. keno Says:

    det var kule briller ja 🙂

    kan hende de graver seg ned men tviler litt på det… de går sikkert bare i dvale 😀

  3. Silje Says:

    De var kule, ja! 🙂 Men har desverre ikke 1000 kr. Sorry! he he

  4. Rebina Says:

    ;P alltid gøy med bloopers 😉

  5. tronds Says:

    hva med 2000? så kan du kjøpe 2 par, greit å ha en i reserve 🙂

  6. Joakim Radiomann Says:

    Ja, saudern! Jeg sikla veldig på dem når hu var på God Morgen Norge og fortalte om dem. Jeg tror ikke jeg skal jøpe dem da riktignok, for jeg kjøper ikke dyre solbriller! Jeg mister dem så fort!!

  7. Joakim Radiomann Says:

    Sv; Jeg er med på spleising!!! 😀

  8. Terese Says:

    Mira er fantastisk!
    Har veldig lyst på dei blå.

  9. Sonia Says:

    SV: ja, det gjorde vi virkelig!
    syykt fete solbriller! ME WANT!

  10. Martine Says:

    lyst på x) Desverre kler jeg ikke så godt solbriller, de blir stikkende ut så veldig =(

  11. Runar Says:

    Hvis det går bra på mattetentamenen, så kan vi diskutere det 😉

  12. Veronica S Says:

    Hadde jeg hatt 1000kr hadde jeg kjøpt dem selv:P hehe. Synes Mira sin solbrille-kolleksjon er fantastisk, og elsker smykkene hun har også. Mira er en kul dame;)

  13. Grace Says:

    åå, fete !

  14. Sigurd JL Says:

    sykt fete solbriller:D
    sv; takk for at du syns det var bra skrevet:)

  15. Line Says:

    Hadde hatt mye penger, så hadde jeg helt klart kjøpt meg ett par. Nei, flere par!

  16. Ia Karita Says:

    Jeg vil ha!

    sv: Hehe, ja sant. Jeg og!

  17. Sara Says:

    H E R L I G E ! Så jeg lurer på det samme – noen som kan låne meg 1000kr ? De første og siste, må ha !

  18. Stine Says:

    Me want the blue ones 😀

  19. Ina Says:

    SV: Tusen takk for det 🙂

    Haha, hadde jeg hatt 1000 kr, ville jeg brukt dem selv 😀

  20. Maria Says:

    SV: takk 😀 Okei!
    – råtøffe briller. skulle gjerne hatt 1000kr selv til de brillene 🙂

  21. Kari Says:

    ja! likte spesielt de nederste =)

  22. Kari Says:

    ja! likte spesielt de nederste=)

  23. Martine Says:

    åh !, så kule de var !, de blå var mest stilig, men de svarte er vel kanskje mer anvendelige 🙂

  24. BenedikteS Says:

    De lyse blå var jo slett ikke ille 😀 Du har god smak!

    SV; Hmm, ja det er jo absolutt noe i det du sier! 🙂
    Videoblogg gjorde jeg en gang, og fikk høre alt jeg hadde sakt av vennene mine i en evihet, så det tror jeg egentlig ikke er helt min greie -.- Men, takk for tipsene! 🙂 mm, ja det er jo absolutt noe i det du sier! 🙂

  25. Anne-Sofie Says:

    hm. er jo litt blandet sanger da. :
    Akon – Be With You
    Britney Spears – If you seek Amy
    Don’t Trust Me – 3Oh!3
    KeSera – Si Yeah!
    Kesera – Party

  26. Julie Says:

    De blå takk^^

  27. Vivian Says:

    Utrolig lekre!
    Digget mest de svarte på det tredje bildet. *sikle* 🙂

  28. Micke Says:

    Tack ska du ha ^^

    Klem

  29. Jeanette S Says:

    Jeg vil ha de siste 😉 Niiice..

    Hihi taaakk 😀

  30. Veronica Says:

    Kunne også tenkt meg 1000kr ekstra, men hadde ikke brukt de på solbriller :p

  31. Helen Says:

    Hehe..kule solbriller ja:D er blakk som ei kirkerotte her for å si det sånn;)

  32. Kai Says:

    Fikk lyst på de siste solbrillene;P

  33. Helen Says:

    Kule solbriller..;) er blakk som en kirkerotte, så her får du ingenting:P

  34. Charlotte Says:

    Når du først skal låne penger, lån til et par til meg også da vel 🙂
    Så får du bli med meg på en øde øy=)

  35. Vilde Hjørnevik Says:

    SV: hvorofr blir uken din kjip? 🙂

  36. chriistine Says:

    Drit kule!

  37. Sandra Says:

    WoW, de var jo maks kule! Digger stilen din 🙂

  38. Tonje Says:

    Jeg skulle gjerne lånt de pengene selv, jeg 🙂

  39. Gunnar Says:

    Skikkelig kule solbriller. Dama var heller ikke så verst 😛
    …har lest bloggen din en god del, Atle. Bare aldri kommentert noe :O Artig blogg!:)

  40. Bjørn-Kristian Says:

    Sv: Da er vi flere!

  41. Maren Says:

    sv: jah, jeg skal nok ikke komentere mer på hans bilder nei :p

  42. Marthe Says:

    fikk kjempe lyst på 😀
    utrolig kul ny header 😉

  43. Mari Sunniva Says:

    sv: Så kjipt da 😦 Men da er vi to i alle fall!

    De to nederste var kjempefine!

  44. Andrea Charlotte Says:

    Jeg vet! 🙂 Black label society er bra generelt =)

  45. Mia Says:

    sv: Tusen takk! Du får ha en strålende uke du også 🙂

    rålekre solbriller!

  46. A n n e t t Says:

    Nice. Likte de 🙂

  47. Regine Says:

    oh,
    elsker brillene!!

  48. Omana Bender Says:

    de var greit fete 🙂

  49. katrine Says:

    sv: ja,vi bada 🙂

  50. CB Says:

    koster de bare 100 kr? det er bra da! liker ikke mira så godt, men tinga så ganske så kewle ut 😀

  51. Heida Says:

    Hadde virkelig ikke gjort noe å hatt et par sånne nei 🙂 ;P

  52. Cathrine Says:

    Kolleksjonen til Mira er FET! Digger både solbrillene og alt. Skal vi spille på lotto og dele premien? 😛

  53. Vilde Says:

    VIL ha de blåe ; ) Fint at det ble unisex når hun først skulle lage en kolleksjon !

  54. Elin w Says:

    Sv: Tusen takk:)

    Herlig brillekolleksjon, og heftig bra blogg!
    Kommer nok til å henge meg på denne bloggen ja:)

    Spank.

  55. Maria Says:

    Jeg kan ikke låne deg 1000 kr, siden jeg faktisk ikke har den summen i lommeboken, og for nå fikk du meg til å ville ha solbrillene! Noe som resulterer i tårer og snørr.. For jeg faktisk må spare penger til jeg skal på skole til høsten! Du er litt slem, synst jeg akuratt nå! Men om du spør meg om en time, så er du ikke det lenger. For da er jeg gått over i terapi for å glemme de fantastiske brillene jeg nettopp så!:D

  56. Theri Says:

    De var kule! Hadde jeg hatt 1000 kr å bruke på solbriller så hadde jeg nok kjøpt meg et par, men 1000 kr synes jeg er litt dyrt. 😛

  57. Caroline Says:

    Fete 😀 Hadde vært kjekkt med 1000 kr, ja 🙂

  58. Vy Ha Says:

    EHH? JAAA.. De var søren meg digge ass ❤

  59. DeadBarbie Says:

    mmm herlige. jeg finner ingen solbriller for tiden !!

Legg igjen en kommentar

