Bare bruk din mannlige intuisjon

I dag blir det lite bloggingz på meg. I kveld er det grillfest hos veronika, noe som blir utrolig kos. Jeg sitter forsåvidt her og gnir meg i øyene og tørker nesen fra alt det spennende og mystiske den skulle innholde.
I går meldte jeg meg inn i Sats. Hæ. Hørte jeg riktig nå Atle. Du meldte deg inn i Sats?  Ja, så nå kan bare Mr. SixPack ta seg en tur før badesesongen begynner for fullt.

Jeg har forresten funnet årets sommersang, og dere må gjerne si om dere er uenige eller fryktelig enige!

Årets sommersang eller ikke?

Ha en flott dag folkens. Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

24 kommentar to “Bare bruk din mannlige intuisjon”

  1. Grace Says:

    Ses hos Veronikaaa : )

  2. Hege Flåt Says:

    Så koselig med grillfest^^ Jeg har helt komt utav treningen min jeg, hehe. Burde kanskje ta meg en tur til elixia igjen snart:)
    SV: Ja, vi hadde det veldig koselig, med jentesnakk og sladdring. hehe:)

  3. anette marlen Says:

    Den var jævlig bra 😀

  4. Eli Hatlehol Says:

    sv: ja, det er herlig! 😀

    god kandidat til årets sommerlåt det der ja 😉

  5. qnhu Says:

    sv: tusen takk 🙂

  6. Ronja Says:

    Tusen takk 😀 skal sjekkes ut nå!
    Takk, du må kose deg på grillparty 😀

  7. Anja Says:

    sv: Takk! Jeg var skikkelig stolt over resultatet 😀

  8. KAYSO Says:

    Naaaaajs, lykke til på SATS! hehe, jeg er i skikkelig treningsmodus for tiden, aaamaaagaaad! hehe! Kos deg på grillfest, og når det kommer til sangen, vel tja jo, sommerlåt for noen, not for me 😛 knis 🙂

  9. Mariang95 Says:

    den var fin !

  10. FINDUS Says:

    Tja, sommerlåt, ja – men årets sommerlåt…?

  11. Silje Says:

    Kul sang! 🙂 Kos deg på grillfest!

  12. Line Says:

    Tja, ikke en låt for meg! ;P

  13. Marthe Says:

    oi så gøy med grillfest, må kose deg masse 😉

  14. Tonje Says:

    Var en flott sommerlåt det 🙂

  15. Joakim Radiomann Says:

    …noe med David Guetta blir ikke en sommerhit hos meg iallefall 😛 Men et OK forsøk iallefall da 🙂

  16. Marcus & Victoria Says:

    Loooove på den sangen! Den var diggbar, og jeg skjønner nå at sommeren blir chill

  17. patricia Says:

    utrolig søt sang 😀

  18. Sigurd JL Says:

    den sangen var bra!!:D
    sv; takk:D

  19. Kai Says:

    Digger Kelly Rowland, sangen er kul:)

  20. Maren Says:

    Samme tenkte jeg, når jeg meldte meg inn på Elixia! Hadde ikke trent på over et år! Men godt er det nå 😉 Så bare vent; snart gleder du deg til å gå på trening!

  21. Lorang Says:

    Den var bra;D

    Her er noen adre du burde sjekke ut;
    Seal – Amazing
    Empire of the sun – Walking on a dream
    FloRida – Right round

  22. Emma Says:

    Veldig bra sang (Y) 😀

  23. julie Says:

    me like

Legg igjen en kommentar

