Lady Gaga vs Kaptein Sabeltann

Jeg har havnet i litt av et dilemma folkens. Lady Gaga konserten de fleste snakker om tar sted den 30 juli på sentrum scene i Oslo. Så stor Lady Gaga fan jeg er, må jeg nesten få med meg dette! Lady Gaga er helt sykt bra Live, og jeg vil se henne igjen!!
dsc_0026
Lady Gaga – Sentrum Scene – desember

Men problemet er at denne datoen vil gjerne min tremening, som er 4 år, ha meg med til Kristiansand Dyrepark for å se Kaptein Sabeltann. Jeg er også stor fan av Kaptein Sabeltann! Sist jeg så Kaptein Sabeltann var jeg 4 år, og jeg gledet meg som en, ja, unge. I det showet skulle begynne, sovnet jeg! Men herregud, hva er vitsen å ha det så sent? Så jeg er veldig gira på å få sett verdens kuleste pirat igjen. Og hvordan i all verden sier man nei til en gutt på 4 år med blå dådyrøyne?

kaptein_sabeltann_560451p

Hva i all verden skal jeg velge?  Lady Gaga eller Kaptein Sabeltann?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

49 kommentar to “Lady Gaga vs Kaptein Sabeltann”

  1. Joakim Radiomann Says:

    Dette var et ALT for lett dilemma. Her står det imellom to stk. som har litt merkelig klesstil og som er dritkule, men der stopper likheten. FOR Lady Gaga er kul som person, men musikken er da vel ikke noe å elske? Kaptein Sabeltann er en slu liten rev, men kongemusikk!

    Hallo! Jeg hadde lett valgt Sabeltann! Hvis ikke, så tar jeg gjerne med meg din tremenning og ser på selv, for jeg vil mer enn gjerne se Kaptein Sabeltann 😀

  2. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    Sv: I agree! Og med mønster – kanskje i Louis Vuitton? 🙂

  3. tronds Says:

    Er enig med radiomannen, kaptein sabeltann er nok mitt valg også. Lady Gaga har flere konserter i år, reis på en av de i stede for. Hvor ofte får du se kaptein sabeltann MED tremeningen din ?

    Så valget er lett.

  4. Terese Says:

    LADY GAGA!

  5. Maren Says:

    jeg linket til deg nå, men må se på bloggen din senere, er på skolen:)

  6. Benedicte Says:

    Kaptein Sabeltann ^^

  7. Malene Says:

    sv: bra noen er det!

  8. veroh92 Says:

    uten tvil kaptein sabeltann:D han er awesome:D

  9. Elín P Says:

    Tusen takk for det:-)

  10. Elisabeth Says:

    Forstod det slik at du har sett lady gaga før, og da er jo svaret enda lettere! Kaptein Sabeltann såklart!! Det er en slager som aldri går av moten!
    og btw, jeg bruker aldri lønna min på tull.. hehe..

  11. Charl8e Says:

    Haha.. Det er ernte lett. Men det kan jo bli en tradisjon hvis du har med din tremening på kaptein sabeltann…. 🙂 Når han blir like gammel som deg, tar han med sin tremening på kaptein sabeltann! 😉

    Lady Gaga er jo fin chick.. men jeg tror nok jeg ville valgt sabeltann! En stor helt for små sjeler!

  12. Line Says:

    Jeg ville valgt Lady Gaga! ;D

  13. Silje Says:

    Vanskelig det der… Men LADY GAGA er jo ikke her så ofte! Kaptein Sabeltann bor jo tross alt i Norge. Og han kan du jo se neste sommer. Sammen med tremeningen din?

  14. Mats «Gold» Danielsen Says:

    Den er enkel; Kaptein Sabeltann! og takk for bidrag i spørsmålrunden 🙂

  15. Sara Says:

    Hahahah!

  16. Silje Says:

    Damn, hardt! Hm. Om det var opp til meg; Lady GaGa, ettersom jeg har sett Kaptein Sabeltann utrolig mange ganger.

  17. Cathrine Says:

    Lady Gaga! Så kan vi ha bloggdate! What do you say? 😉 Hehe. Men seriøst – Kaptein Sabeltann kan du jo se en annen gang i sommer? Lady Gaga kommer bare 30. juli! 😀 Bli med!!

  18. Renate Says:

    Lady gaga synst jeg ^^

  19. Ida Says:

    SV; Takk, du også! 😉

  20. Kjersti Says:

    Lady Gaga har du jo sett før!

    Kaptein Sabeltann, vel – go for it! 🙂

  21. Simon x ] Says:

    Du .. du burde kansje ta Kæpt’n Sabeltann? tremeningen din kommer til å bli VELDIG glad viss du velger Sabeltann 😉

  22. Tina Says:

    Da må du jo selvfølgelig velge kaptein sabeltann, det er ikke noe spørsmål engang 😀

  23. BlondeJulie Says:

    jeg syns du burde prioritere kaptein sabeltann, vist du har sett Gaga en gang før? Tenk å stort det er for 4 åringen da! 🙂

  24. Benedikte Says:

    Det er faktisk et veldig vanskelig dilemma :s

    SV; Okei, godt og høre 😀

  25. christine b Says:

    Grunden til at de sender det sent er vel for å skape spenning? Er jo ikke gøy å gå på en forestilling når det er lyst ute. Skal jo skremme litt eller? 🙂
    Har selv aldri vært å sett Kaptein Sabeltann, som kanskje er en liten skuffelse ettersom jeg bor i krsand, men har ALDRI hørt noen klage om en dårlig forestilling 😛
    Folk sier jo at Lady Gaga ikke er like flink live på scenen som det hun her på tv? Ikke vet jeg, men kan godt hende det stemmer.
    Men som sagt kan man jo gå på Kaptein Sabeltann hele juli 😛

  26. Veronica S Says:

    Kaptein sabeltann, siden du har allerede sett Lady Gaga. Hehe, kanke svikte en 4 åring, seriøst!!

  27. Emma Says:

    Kaptein Sabeltann, han er jo evig digg! 😀 haha.
    SV: ser på Home and away du også? Det er jo syykt digg, spesielt nå i det siste :-DDD

  28. Sonia Says:

    jeg ville valgt Kaptein Sabeltann, så gir du nevøen en stoooooor opplevelse 😀

  29. Sara Says:

    Altså, Kaptein Sabeltann går jo sånn hver dag i sommer, så hvorfor ikke bare bytte dato på piraten, så er problemet løst- og du kan dra på begge ?

  30. Sigurd JL Says:

    haha, ja hvordan velge? syns du skal gå for Lady Gaga, og finne noen andre som kan ta med han lille;D hehe
    sv; ja, jeg har vært i NY:D elsker den byen!
    london er en fin by da! forrige gang jeg var der var jeg så liten at jeg nesten ikke husker no..:P

  31. Martine Says:

    Kapteinsabeltann FTW! =D

  32. isabelle Says:

    fin blogg!

  33. lekrima Says:

    Den var vanskelig gitt, men husk på; Kaptein Sabeltann går i Kristiansand hvert år, Lady Gaga hender ikke så ofte..

  34. Grace Says:

    SABELTANN !

  35. Tina Says:

    Skal vi see..
    Du har opplevd begge LIVE, men Lady Gaga sist, derfor burde du jo bli med tremenningen din så han også for oppleve forbildet sitt. Men samtidig.. kunne du ikke funnet en annen dato for Kaptein Sabeltann, da? 🙂

  36. chriistine Says:

    Sabeltann!

  37. Stephanie Says:

    Kaptein Sabeltann! My ebedre enn Lady GaGa. : – D

  38. Christoffer - Retardert Says:

    GAGA! det er jo en sjanse for at hun gjør Future Love… og, DET, er verdt å få med seg!!!! ^^

  39. Gunnhild Says:

    Helt klart Kaptein Sabeltann 😉

  40. Ingrid Says:

    Kaptein Sabeltann, såklart! Ikke et vanskelig valg i det hele tatt.

  41. einaraleksander Says:

    Lady Gaga må bare oppleves!

  42. LAISAMINLY Says:

    Eg er litt tedd får kaptein sabeltann eg (A’ . Men LAdy gaga er digg : )

  43. hehe Says:

    eh, det der er vel ikke et problem?? VELG KAPTEIN SABELTANN!! den er den råeste personen i verden!! og forresten, jeg tror kanskje det starter så sent siden det er da det er mørkest.. er ikke forestillingene ute? bra blogg forresten;)

  44. The girl with the perfect life Says:

    Velg Kaptein Sabeltann!

  45. Elise Says:

    KAPTEIN SABELTANN, LETT!!! 😛

  46. Anno Says:

    Kæptn, så klart 😀

  47. Majaa Says:

    Det burde ikke være et spørsmål en gang :p
    Kaptein Sabeltann er den beste Piraten EVVER!!
    Han slår både Jack Sparrow og de der!

  48. benedikte Says:

    Kaptein sabeltann for satan! 🙂

  49. Linda Æm. Says:

    Tenk på guttungen sine minna fra den kvelden der!
    Når han kommer i barnehagen igjen, så e d garantert d han snakke om til alle! Kaptein Sabeltann!
    Trur du blir den store helten da 🙂 Så absolutt, Kaptein Sabeltann. Lady Gaga kan ikke måle sæi med en liten kid og Kaptein Sabeltann! 🙂

Legg igjen en kommentar

