Graham Norton & The Sunday Night Project

Jeg er syk i dag. Pollen allergien har virkelig slått meg ut, og det er jammen ikke gøy når man hvert 5 sekund må nyse. Så hva gjør man Atle når man er syk og kjeder seg? Jo, man ser på Graham Norton Show & The Sunday Night Project. Jeg er stor fan av britisk humor, og Graham Norton er min favorittkomiker sammen med Alan Carr & Justin Lee Collins fra The Sunday Night Project. Hvis dere ikke har hørt om disse to programmene, så anbefaler jeg deg å sjekke det ut på youtube, eller se på Graham Norton, fredager på tvnorge klokken 23.40.

Speed Dating!

Toaletthumor. Don`t you just love it?

 fridaynight_series
Justin Lee Collins & Alan Carr

Hva gjør dere når dere er syke?
Har dere hørt om Graham Norton & The Sunday Night Project?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

59 kommentar to “Graham Norton & The Sunday Night Project”

  1. Ida Says:

    Jeg er så glad for at jeg ikke har pollenallergi! Når jeg er syk pleier jeg å se på tv mens jeg ligger på sofaen.

  2. Veronika Hansen Says:

    jeg ser på «i gode og onde dager», er så lattelig at det nesten blir underholdene! god bedring vennen! har tatt to allergi tabletter, øyebråper og brukt nesepray i dag. hater pollen!!

  3. Line Says:

    Jeg sover leeeenge!

  4. veroh92 Says:

    hei:) likte bloggen din utrolig godt! sjekk ut min om du vil:
    http://www.verohworld.wordpress.com

  5. Aurora Says:

    we do not like POLLEN !
    er hjemme jeg og : p og ser på Hannah Montana : D

  6. Amalie Says:

    Når jeg er syk ser jeg på forskjellige serier feks sex and the city, prison break, top model osv 😀 Også sover jeg utrolig lenge da!

  7. Malin Says:

    Selvfølgelig hørt om dem. Ingenting slår britisk humor 🙂

  8. veronikaa Says:

    God bedring 😀
    jeg bare ligger der og ser på tv når jeg er syk jeg ):

  9. Sonia Says:

    SV: Haha, bra du er enig!
    Og pollen alergi suger! Jeg har hatt bjørkepollen hele livet, det er det som drar sommeren ned. Når jeg er syk ser jeg som oftest på Gossip Girl ❤

  10. Stine Says:

    Sv: Tusen Takk 🙂

  11. anette marlen Says:

    Når jeg er syk, noe som skjer veldig ofte hvis jeg hadde gått på skole, ser jeg på tv, filmer og laner data 😀

  12. Silje Says:

    Jeg ELSKER Graham Norton!! 😀 Masse god bedring!

  13. Linn Marie Says:

    jeg pleier alltid å se på Graham på fredagene, utrolig morsomt! God bedring 🙂

  14. Bent Erlend Says:

    Sv: Takk for det, Atle 🙂

    God bedring! 🙂

  15. Nanna Says:

    Du må passe på at hjertet ditt ikke stopper av alt nysingen da 😉

  16. Are Says:

    Alan Carr er dritmorsom! Hahaha. Tennis er dritgøy ja. Regner med vi skal spille engang!

  17. Signe Says:

    Jeg er aldri syk, faktisk, så det problemet har jeg ikke 😉

  18. helene Says:

    SV:Tusen takk! Det var kjempe koselig sagt:) hehe Uff, pollenalergi er ikke noe stas!

  19. Andreas Says:

    God bedring! Når jeg er syk ser jeg vell mest på tv eller sover(:

  20. aleks Says:

    hahaha

  21. AnnaDale Says:

    God bedring!

  22. Susanne Says:

    Det er det jeg tror også skjønner du! 😀

    Når jeg er syk så later jeg som at jeg gjør lekser, og drar for å shoppe. Funker helt fint for meg 8)
    Never heard of it!

  23. Constellations Says:

    Heyhey, Takk for kommentar 🙂

    Selv er jeg også nedkjempet av pollen allergi.. her sitter folk og furter fordi de har blitt litt forkjølet (forbi de ikke klarer å beholde klærne på selv om sola titter frem) mens vi pollen allergikere derimot, går igjennom den samme gjørma hvert bidige år!

  24. Rebekka-Jennie Says:

    Jeg blogger, ser på tv og sover 😉 Akkurat slik som idag 🙂

  25. Hanne Says:

    Graham Norton er genial! Han treffer akkurat min humor. Er et eller annet med Alan Carr jeg ikke «liker», men klarer ikke finne ut hva. Elllers treffer det vel humoren min det også.

    Når jeg er syk ser jeg alltid ringenes herre og/eller brokeback mountain. Eller så ligger jeg meg i sengen, hører på musikk og leser med en mugge saft vedsiden av meg

  26. Mona Says:

    Love `em both! Britisk humor er kjempemorsomt, og han Alan Carr er noe for seg selv.
    Kommer aldri til å glemme den episoden av Graham Norton med dårlige albumcovere :’) Too funny.

  27. Hanne Says:

    Aldri sett. Eller hørt om. Føler at jeg har gått glipp av noe? :p

  28. Marie Says:

    Åh, jeg vet akkurat hvordan det er å nyse hvert 5. sekund, ikke gøy. Når jeg er syk, pleier jeg å sitte i sengen med dataen, se på tv, lese .. 🙂
    God bedring ! 🙂

  29. Sigrid Kvåle Says:

    sv. ha ikkje sett den enda eg heller, men kjøpte dvden i stad før eg va ferdig med boka. No såg eg nettopp traileren, og det va litt dumt. kanskje eg aldri får lest ferdig boka før eg ikkje klara å venta lenger med å setta på filmen:p huff, så engasjert ein kan bli

  30. KAYSO Says:

    Jeg ligger og sløver, ser serier og spiser godis (hvis jeg klarer). Men sovings i allefall! =) God bedring!! 🙂

  31. ck Says:

    nice 😉
    du har et bittelite bittebittelite poeng der da, men tivoliene er ikke …… tivoli.

  32. Tonje Says:

    Huff, jeg misliker pollenallergi! Du får ha god bedring 🙂

  33. Sonia Says:

    SV: Ja haha, men da får vi heller håpe jeg ikke blir en kanin! 😀

  34. Nina Cathrine Says:

    @ninacathirine: ungkaren,,,tja,, heller ungkarskvinnen.. men er ikke helt keen på å blotte meg på TV på den måten..
    Real life er mer enn nok for meg..

  35. Benedikte Says:

    @nei, det e ikkje ofte! men det va litt stas:)

  36. Bjørn-Kristian Says:

    Sv: Jah godt noen kan dra 😦

  37. Serine Says:

    Het ikke det friday night project før? Uansett, kjempemorsomme program begge to 😀

  38. Lene Says:

    sv; hehe, nei desverre 😦

  39. Ceciliee Says:

    Britisk humor er jo det beste som finnes i hele verden!
    Det eneste jeg ler mer av tror jeg er personer som faller å slår seg og får gruuuse vondt. Det er jo litt morsomt!

    Når jeg er syk så ser jeg Scrubs og synes maks synd på meg selv.
    Så er det litt koselig at mamma kommer med mat og blader til meg.
    Det er litt fint å bo hjemme, egentlig:)

  40. susanne Says:

    Sv: kan ikke si jeg har gjort det ennå Nei 🙂

  41. Helene Says:

    Jeg er også «SYK» etter at en fysio har klemt dritten ut av meg, og ja penger er penger, grunnen til at jeg jobber 😉

  42. Marthe Says:

    go bedring 🙂

  43. Sara Says:

    Når jeg er syk gjør jeg … godt spørsmål, sist jeg var hjemme fra skolen mer enn en dag (og som skyltes noe annet enn skulking) var i sjette klasse. Så spør du meg, spør jeg deg. Sover vel.

    Jeg har aldri hørt om de, men HAHA !

  44. Arild Lund Says:

    hehe, aldri vært kristen så nja kanskje det 🙂

    off, jeg går på vaksine mot pollen allergien, den bør du prøve, den hjelper. Har ikke tatt den enda, for fastlegen min tar ALDRI telefonen så blir slått ut selv kjenner jeg. Dau trøtt til alle tider! Nysing, snyting og tårer i øynene, blæ.

  45. Henke Says:

    takk! eneste problemet er at jeg nettopp ble ferdig med den.. faen.

  46. Marita Says:

    Takk for det 🙂 Du må kjøpe deg masse Donald blar å lese når du e syk 😉

  47. Jan Erik Says:

    Sv: Haha, Rihanna live ødelegger det meste 😦

  48. Gøril Says:

    Graham Show er så INST morsomt. Jeg har prøvd å lete opp episoden med Mickey Rourke og .. Jessica Biel? Det skjedde så mye bra i akkurat den episoden. Og alle de andre, forsåvidt.

  49. Magnuss Says:

    sv; hehe. ikke akkurat sjekket opp noen. men hatt en del heftige flørter gjennom røret. både med gutter og jenter!:P

  50. Ann Mari Says:

    God bedring – pollen er slitsomt

  51. maddiiee Says:

    ahh jeg elsker graham norton!

  52. A n n e t t Says:

    Det burde du, jeg liker den i hvert fall. Men du bør egentlig lese bøkene og, de er dødsbra 🙂

  53. Iselin Says:

    Har aldri hørt om dem før, men de filmene der var utrolig artige! Syk for meg betyr soving, dårlige filmer og chips..:)

    Allergier er ikke noe kjekt, håper du føler deg bedre snart!

    God-bedring-klem til deg;)

  54. FINDUS Says:

    Har aldri hørt om Graham Norton eller Sunday Night Project før, men jeg lo godt av toalettspøken! 🙂 Vil også si takk for alle kommentarene du legger igjen på min blogg! Det er så hyggelig når folk viser interesse! Liker også din blogg veldig godt, forresten! 😀

    MVH Findus

  55. janne regine Says:

    jeg skal gifte meg med alan carr.. har bare sett friday night project men regner med at det er samme greia?

  56. Ida Says:

    The Graham Norton Show er favorittprogrammet mitt, jeg ser på det hver fredag!

  57. Cille Says:

    Sv: Takk takk:) Jeg digger Graham Norton! Sinnsykt morsom mann!:)

  58. Ann Says:

    Jeg bare elsker Graham Norton show! Han får meg til å le, og det er alltid artig å se på 🙂

  59. pangmag Says:

    Graham Norton on: http://www.noostar.com

Legg igjen en kommentar

