Videoblogg – dag 3 Atle & Amalie in Spain: Lars Tangen, gå og legg deg!

Da var endelig den tredje her, og jeg må bare si at Amalie er en engel! Det skal søren meg ikke være lett å laste opp videoer på youtube, så det er grunnen til at det har tatt litt tid. Du er best !
Men i denne videoen er det sminketips vi tar for oss. Kos dere!
Trykk HQ for bedre kvalitet.

Hva synes vi? Ble vi noe klokere når det gjelder sminking av gutter?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

101 kommentar to “Videoblogg – dag 3 Atle & Amalie in Spain: Lars Tangen, gå og legg deg!”

  1. ♥ amalie Says:

    i love your header and you 🙂 syns du ble fin jeg atle, gå sånn hver dag?

  2. Ane Says:

    haha, litt genialt da :p

  3. anette marlen Says:

    Hahaha, så absolutt flott! Eller ikke ;p

  4. inger-kristine Says:

    Sv: ja vet, trampoline kan vere ganske farlig. Men det er jo gøy for det da:D

    sminking av gutter ble komplisert xD hahahahahah, løye:D:D:D
    Du er litt kul (Y)

    (ååh stress med å publisere en kommentar på wordpress xP) heh

  5. Malin Emilie Says:

    haha så bra 😀

  6. Marthe Says:

    hahahaha genialt ;D

  7. camilla Lien Says:

    sv. Hehe, ja hadde det! 😀 Håper du har hatt en fin helg!

  8. Vilde Says:

    Haha ! Genial idè, flirer alltid til deres videoblogger 😀

  9. Marcus & Victoria Says:

    hihihihi! funni

  10. Caroline Maria Says:

    haha, bra : – )

  11. Matias Says:

    Du ligner på Perez Hilton

  12. Monica Yvonne Says:

    Hihi, jeg ble ikke særlig klokere på det nei 😛

  13. Line Says:

    Haha ja nå ble du fin!

  14. Silje Says:

    Ha ha! Herlig video! Så søte dere var!

  15. Ole Hofsøy Says:

    Jeg kan vel ikke skryte på meg at jeg ble så mye smartere nei, men takk for kommentaren! 😀

  16. Torbjørg Says:

    Sv: Tusen takk 🙂 Skal nok ha en herlig tid 🙂

  17. Joakim Radiomann Says:

    HAHAHA! Uff, sminke skal jo ikke brukes på gutter daaaa!

  18. mathilde Says:

    så fin du ble ! 😀

  19. Joakim Radiomann Says:

    Jeg HÅÅPER ikke han er et forbilde for deg ^^ haha!

  20. Emilie Waaler Says:

    SV: Takk for det^^

    Fin header 🙂

  21. Terese Says:

    Hahhahahhaha, du såg ut som en klovn 😀

  22. Katrine Says:

    Takk for det! You too:-)

  23. ceciliek. Says:

    ååhåhåhå!! Jaudå, gå sånn hver dag 😀
    Ingen gutter skal sminke seg, det er FY FY!

  24. Lina-Kathrin Says:

    Haha, tidi 🙂

  25. Jorunn Says:

    Sv: hehe,klart jeg kan,men er ganske dyr da!! hehe!!

  26. Monica Yvonne Says:

    Er du russ i år forresten?
    I så fall, planer om å ta mange russeknuter? 😉

  27. Karine Marlen Says:

    sv: tusen takk :DD

    haha, morsom video 😉

  28. Marcus & Victoria Says:

    Heheh, guttesminke fikk plutselig en HELT ANNEN BETYDNING!
    Marcus

  29. Elise Says:

    sv: hvite shutter shades og pilotbriller 🙂

  30. selma. Says:

    SV: jeg også elsker det 🙂
    Så Stylista er annbefalt 🙂

  31. Sigurd JL Says:

    haha, dere er litt morsomme da:D

  32. Ane Says:

    sv: tusen takk for den fine kommentaren 🙂

  33. Monica Yvonne Says:

    SV: Skal jeg sende litt i posten? 😉
    Oi, så lenge til også ja :/

  34. Kai Says:

    Det var et ekstremt lag med sminke må jeg si:P Kanskje putte på litt mindre neste gangxD

  35. Marie Says:

    Hahah, likte slow motion klippene.: ))

  36. Andreas Says:

    Haha, så morsomt!

  37. Malene Says:

    sv: var mening du skulle bli fristet av kanelbollene! søt videoblogg:)

  38. Evy Says:

    haha! herlig v.blogg! lo godt når dere snakka i slowmotion!

  39. Marcus & Victoria Says:

    SV: Sa ikke at det ikke er kult da! Men dette var i en annen divisjon

  40. Magnuss Says:

    Vet ikke hvor capsen er fra. Noe svensk greie:P hehe. Og nei – jeg ble ikke driti på av en måke i dag altså!:P haha!

  41. nataliejensen Says:

    Føler jeg ble mye klokere nå, synes alle gutter skal ta dette til seg x)

  42. Sonia Says:

    Hahaha! Så utrolig morsomt! Ler 😀

  43. Veronica S Says:

    http://www.youtube.com/user/mbraza eller http://www.myrnabrazafans.net der kan du lese om henne og se videoer, Ja hun er kjempebra;) om du liker soul da.

  44. Marina Says:

    Takk:) ha en fin kveld du også:)

  45. Tine Says:

    Sv: Ja, det hadde vel i bunn og grunn vært noe, det! Men jeg tror desverre ikke budsjettet mitt kan strekke seg så langt, i tillegg til at jeg ikke engang har noe budsjett. Du ble nå fantastisk fin med sminke, forresten, altså 🙂

  46. Emilie Says:

    sv: Ja, det var en kjempefin konsert. Men den var ganske trist på begynnelsen da..

  47. Hege Flåt Says:

    Haha, for en morsom videoblogg:D Jeg måtte le når du skal se deg i speilet og det kommer et «jente-hyl», haha^^,

    Sv: Tusen takk:D Nå ble jeg glad:)

  48. June Says:

    SV: Nthå, tusen takk! Fin blogg btw 🙂

  49. Rana Says:

    SV: Hadde vært utrolig deil med en polsk vaskehjelp altså! Vi har vaske dame hjemme men mamma har bedt hun om å ikke rydde rommet mitt. 😦 Slik at jeg skal gjøre alt selv, syntes det er slemt. haha

  50. Julie Says:

    sv: Det var minnekonsert for Ole Joar Ek, som døde i en bilulykke i fjor.

  51. Malin Says:

    ja – du sier noe der. men tror jeg vil vente.
    ha en fin dag, søta(L)

  52. Henke Says:

    ja, har vært veldig koselig også!

    haha, morsom video.

  53. patricia Says:

    Ha ha! Så bra 😀

  54. Sara Says:

    Sv: Tusen takk!! 🙂

    Haha, genial video 😉

  55. AnnaDale Says:

    Jeg ler !

  56. Lise Therese Says:

    SV: Tusen takk !:-D hehe, jeg også! 😀

  57. Linda Says:

    Haha 🙂
    Atle, du må lære deg å skrive http:// når du skal linke til deg selv når du kommenterer! Noen bloggplattformer skjønner ikke linken din ellers, å det dukker opp «siden kan ikke vises» 🙂

  58. rebecca Says:

    hah, nice 🙂

  59. Camilla Says:

    sv: Tusen takk 🙂 Åja, så kosligt ^^

  60. saratran Says:

    Haha, ble «kjempe» klok jeg 🙂

  61. Marte Says:

    Hahahah, morsom video! xD holdt på å le meg ihjæl når munnen din gikk skikkelig fort opp og ned hele tia når det gikk i sånn fort film, HAAHAHA:D

  62. M Says:

    sv: Den er kjempe fin! kjøpte den desverre for liten ..

  63. VildeOk Says:

    hahaha, så fin du ble! x-)

  64. Sara Says:

    » heeejaahhh » – lars tangen ?
    haha. syntes du var fin jeg, hvis du hadde vært jente lizåmmh.

  65. Victoria Says:

    sv: så kost 🙂 når drar dere nedover da ? 😀

  66. ceciliek. Says:

    FLAKS?? Så ikke kampen du skjønner jeg 😛

  67. Amina Says:

    SV: tusen takk ! 😀

  68. SINNSYKE André Solvang Says:

    Det var jeg som overdrev stønninga litt siden jeg filma, og stønninga er pga at ho bøyde seg ;p

  69. Martine Says:

    hahaha! =P

  70. Ida Says:

    SV: takk

  71. Josefine Says:

    SV: Hat? Nja. Ekkelt? Ja! 😛

  72. Margrethe Syversen Says:

    SV: jopp.. første og andre klasse bøkene! to bøker på en 5 timers tentamen tomorrow.

    btw.villt etternavn du hadde :p

  73. Nathalie Says:

    Herregud hvor jeg ler!! bra!!:p

  74. Sara Says:

    Ja, det er det, men hindrer meg (desverre) ikke til å ta det.
    Den har vært veldig (hva heter det?) masse nye folk, omplasseringer og slikt i det siste. Ha-lo, se på den da.

  75. Susanne Says:

    Hahaha, digg x’D

  76. Linn Marie Says:

    hahaha så jævli bra xD Uffamei gutter skal ikke ha sminke haha 😛

  77. Therese Says:

    Sv: LSK var jo best hele kampen, helt til de siste minuttene hvor RBK dessverre fikk to mål… Og yeah, Stabæk var ikke akkurat bra i dag 😛

  78. Omana Bender Says:

    I love it! 😀

  79. Monica:) Says:

    haha, å gud..Jeg trodde dette var særiøst helt til kommentaren med at han ikke vet hvordan han ser ut kom opp! JEg planla hvordan jeg skulle kommentere på det uten å være for slem å alt..haha! Dødsbra!=p

  80. Monica:) Says:

    sv:Hvor i Spania skal du?:)

  81. Ronja Mari Says:

    Atle du ble da ganske så kjekk der altså ;p
    Bare ikke gå sånn hver dag med mindre er lars tangen eller noe 😉

  82. chriistine Says:

    Haha,kjempe fint !

  83. Kristoffer Says:

    Ehm..litt stusselig videoblogg må jeg si. Hvorfor skal Lars Tangen gå og legge seg????

    • atlesyversen Says:

      Wow. Spør et ekorn etter den har sett videobloggen, og til og med ekornet kunne svart på det 🙂

  84. Victoria tveit Says:

    Syns du har litt tassen blogg jeg atle! Skønner ikke hvorfor du sier at lars tangen kan legge seg, for hans bogg er jo mye bedre…

    • atlesyversen Says:

      Kjære deg 🙂 Hvis du hadde tatt deg den flotte frihet og se på videobloggen skjønner du kanskje hvorfor innlegget har tittelen «Lars tangen, gå og legg deg!». Den er mye bedre , okei 😛 Smaken er som baken, og den er delt i to.

  85. Charl8e Says:

    Jeg syns sminking av gutter baserer seg på det unormale! :s

    Hvis du ikke er SKIKKELIG SKIKKELIG GAY!

  86. Lars Tangen Says:

    Hei! Hva mener du at jeg skal gå å legge meg? Jeg kan gått gå å legge meg hvis du blir med xd Haha barekødda

    Jeg syntes du kan la vær å nevne meg i innleggene dine, bare fordi jeg er mer populær en deg!

    Koz fra Lars!!

  87. Vilde Says:

    hahaha, så bra!:D

  88. Maren Says:

    Veldig kledelig 🙂

  89. Sigurd JL Says:

    sv; ja du kan tolke det som om jeg har drukket for mye, men det kan hende jeg har skrevet noe om linn:P (www.linnchristensen.blogg.no)
    fordi jeg har iphone, og noen fant ut at jeg kanskje har satt fingern ned et hakk til høyre enn det jeg egentlig skulle:P for da blir kubb til linn.. men jeg veit ikke:P
    åj det ble masse, skjønte du no? haha!

  90. NatashaNellya Says:

    Hahah herlig videoblogg !
    nice header også da 🙂

  91. ♥ amalie Says:

    du er kvalm lars! 🙂

  92. Kristina Says:

    Takk for komentar og jeg syntes du ble veldig fin med sminke jeg =)
    Ha en fin kveld!

  93. Victoria(ViMa) Says:

    Hei Atle 🙂
    Takk for alle de hyggelige komentarene!!<3 Blir like glad hver gang!!
    Fin blogg du har!!
    Klemmer fra Vicky

  94. Sarah Stephanie Says:

    Herregud, det er den morsomte videobloggen jeg noen gang har sett:D Lo ekstra godt når du var kommet på bade, så deg i speilet og sa «Heeeeijaaa» på ekte Lars Tangen språk:p

  95. Krister Johansen (K LABELS) Says:

    hæhæh 😀

  96. Iselin-den-kule Says:

    Nå har du vikrlig tatt deg vann over hodet Atle!:) men du ble jo like snasen som alltid du;D haha.:P

  97. BarskeKim Says:

    av en ellerannen merkelig grunn kommer jeg ikke til å følge sminketipsene deres…xD

  98. Benedicte Says:

    Haha, det er jo akkurat sånn jeg sminker meg jo ::DD

Legg igjen en kommentar

