Videoblogg senere i dag?

Det må dere spørre Amalie om! Noen ganger så forsvinner hun rett og slett, og det å prøve å sende henne en melding er bortkastede penger. Amalie, fiks lyden på videobloggen!

I kveld skal jeg og noen venner sitte på brygga her i Fetsund, og la sommeren synke inn. Gleder meg.
Men skal seriøst få prøve å poste videobloggen i dag ! Hater å poste flere enn ett innlegg om dagen, så jeg nøyer meg kanskje med å bare redigere denne, for dette føltes veldig menigsløst. (ikke hat meg for at jeg har blitt så kjedelig!)

Skal dere la sommeren synke inn i dag?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

15 kommentar to “Videoblogg senere i dag?”

  1. anette marlen Says:

    Gjett om a 😀

  2. Veronika Hansen Says:

    jaa, sammen med deg og resten av folket 😀

  3. krislie Says:

    ja , med deg og alle andre 😀

  4. Helene Says:

    Jaa, har faktisk kjøpt solbriller idag ;P

  5. mathilde Says:

    høres koslig ut. Gleder meg som en gris til videobloggen kommer ! 😀

    spørsmålsrunde på bloggen min ! : -)

  6. Marcus & Victoria Says:

    Happy U! Du er denne ukens ViMa blogg hos oss!HURRA

  7. Rebekka-Jennie Says:

    Du har fått ny header:D Kuuult !

  8. Line Says:

    Jeg har latt sommeren synke inn veldig i dag. Har syklet den laaaange veie til butikken for å kjøpe meg is, og jeg har akkurat komme hjem etter en veldig koselig men litt for kort kveld med grilling, cider/øl og koselige folk!

  9. emilie Says:

    liker bloggen din!

  10. Marthe Says:

    elsker sommeren :D! mye styr med den videobloggen da :/

  11. Joakim Radiomann Says:

    Jeg lot vel ikke sommern synke inn kanskje :p

    Lykke til med vidbloggen. Æ glær mæ!

  12. ♥ amalie Says:

    atle, mobilen funker ikke pga. bilulykken! vidoenen ligger på youtube på søndag morgen med riktig lyd! har vært med caro i helgen og jeg har lagt inn videoen 2 ganger allerede i det siste også, men lyden blir ikke godkjent pga. copyright av eierne! arhhg

    MEN! legg den ut søndag morgen 🙂 da er den ute

  13. Martine Says:

    Sitte på brygga og la sommern synke inn hørtes digg ut! 😀 Jeg der i mot var på jobb i dag og fikk derfor ikke sett snurten av sollys inne i butikken =P Selv om det var kjempefint vær ute =(

  14. Grace Says:

    jaaaaa !

  15. Mariang95 Says:

    jaa 😀

Legg igjen en kommentar

