Tårer ble til is og sol

Har en ting å si unnskyld for. Unnskyld for at jeg ikke har «blogget» i dag. Har vært opptatt med å vente på at den treige, men alltid sexy Amalie skal laste opp den nye videobloggen! Ja, du hørte riktig. Hun har fikset det! Jøss. Jenter og elektronikk altså. Kanskje den kommer litt senere i kveld, så da må dere ta en ekstra titt innom.

Har ikke vært verdens beste dag i dag. Min gode venn Line havnet på sykehus i går, etter at hun skadet seg i en rideulykke.  Dette har jeg ikke lyst til å legge ut så forferdelige mye om på bloggen, men det går bra med henne og det er det viktigste! Man får litt sjokk når gode venner havner i ulykker. Det har skjedd altfor ofte det siste! Så dagen begynte da med at jeg og Marlene begynte å strigråte. En flott begynnelse.

Men dagen ble bedre, og jeg fikk spist is hele to ganger!
Og som jeg lovte, jeg har faktisk blitt bedre til å ta bilder. Det betyr automatisk ikke at bildene blir bra, men jeg prøvde ihvertfall!

dsc_0108
Kristoffer, Meg, Rikke, Susanna og Marlene.
dsc_0111
Marlene & Meg. Bad hairday? No kidding!

Har dere kost dere i solen og spist is i dag?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

44 kommentar to “Tårer ble til is og sol”

  1. Line Says:

    Uff da, god bedring til venninen din 😉
    Gleder meg til videoblogg ;D

  2. anette marlen Says:

    Jeg har kost meg i solen og spist is jaa 😀

  3. Malin Says:

    uff, trist med venninden din, men bra det ordner seg 🙂

    jeg har kost meg i solen, men ikke spist noe is. 😀 får bli i morgen istedet. håper solen holder seg 😀

  4. Marthe Says:

    så bra at det går bedre med henne 🙂 bildene ble jo fine de! jeg har kost meg mye i solen, med untak av at jeg var hos frisøren. har kjøpt inn is, men ikke fått spist den enda ;p

  5. Karoline Says:

    God Bedring til venninen din! Ikke gøy når sånt skjer =/
    Jeg har ikke spist is idag, det har vært greit med sol i Bergen, men forsatt en smule kaldt for is.

  6. Beate Says:

    sv: Joda, norske talenter er en fin kveld det. ha en fin kveld du også. 🙂

  7. Vilde Says:

    sv: Tusen takk! Trampoline er alltid gøy 🙂
    btw: Skikkelig fin header!

  8. karoline Says:

    Helt enig!:D

  9. Ane Says:

    Jeg har også spist is to ganger i dag! 😀

  10. Lene-Cecilie Says:

    SV: Oi, det innlegget var ikke ferdig, har publisert det med en feiltagelse :p

  11. Silje Says:

    SV: Ja! Deilig med sånn skikkelig energi-boost musik av og til! 🙂 Og som du så, så har jeg kost meg i sola og plukket hvitveis 🙂 … Trist å høre om veninnen din, men bra det gikk bra! Også er det bra at du fikk kosa deg med to is og sol! 🙂

  12. Aurora Says:

    Jaa : D Jeg og vennina mi Susanne har spist is. Fint at det går bra med veninna di på sykehuset da ; )

  13. Terese Says:

    Kjempe fin ny hedder du har fått deg 🙂

  14. Johanne Says:

    Ikkje eg heller, vertfall ikkje rommet og badet mitt!:)

  15. Emily Says:

    Så fin siden din har blitt! Hva har skjedd med Line??

  16. Sunniva Says:

    Det har ikke jeg gjort. Er ikke særlig varmt her ennå :/

  17. Kristine Says:

    uffa, synd å høre om venninnen din, godt at det gikk bra! har selv mistet en kompis i bilulykke,og vet hvilket sjokk det kan være. ha en fin helg!

  18. Ane Says:

    sv: ja, jeg gruer meg og! :p men blir nok gøy 😀

  19. Linn Marie Says:

    Uff håper det går bra med venninen din da 🙂
    Ahh jeg har så lyst på is om dagen jeg og, men har aldri fått dratt meg til butikken 😛

  20. Bjørn-Kristian Says:

    Sv: Funnyfunny:P

  21. camilla Lien Says:

    sv. Ja, men det ble heldigvis ikke sånn ordentlige gnagsår, fant jeg ut etterpå :p Høres deilig ut! Håper det går bra med veninnen din! 🙂

  22. Linn Says:

    oi, god bedring til venninnen din!
    har kost meg i solen, sovnet ute 🙂 men ikke spist is hehe.

  23. Helene Says:

    Jeg har kost meg ute i solen på skolen i dag : )
    men is spiste jeg for første gang i år i går : P

  24. Magnuss Says:

    hehe;) alltid bra det, men glemte plakaten hjemme:P

  25. bjørg kristin Says:

    jeg har kost meg i solen og spist is.. utrolig digg nå som sommeren er rett rundt hjørnet 🙂

    spørsmålsrunde på bloggen min, still gjerne et spørsmål, da blir jeg kjempe glad 😀 god helg

  26. Therese Melina Says:

    så bra 🙂 er herlig når sommeren kommer, får så mye mere energi 🙂

  27. KAYSO Says:

    Aaajj… sånt er ikke spesielt gøy nei, men godt å høre at det går bra med henne! jeg har vært på jobb i hele dag, og måtte ha en supernap når jeg kom tilbake, so no sun og icecream on me 😛

  28. trine Says:

    unnskyld for at jeg var så nysgjerrig på deg og marlene i dag, det var virkelig ikke med vilje, men jeg ble så forskrekka at nysgjerrigheten tok helt overhånd. jeg håper venninnen din er tilbake til sitt vanlige igjen veldig snart. 🙂

    && ha en fin helg!! :))

  29. Joakim Radiomann Says:

    Selvfølgelig har jeg kost meg i sola. Den er jo så løøøvly!! Is hører alltid hjemme på en slik dag 😀

  30. ANNISA Says:

    Ha en fin kveld:)
    SVAR: Tusen takk. Den ble ganske koselig etter hvert. Og det er utrolig hyggelig at du kommenter på bloggen min.

  31. juliane Says:

    så trist det med venninna di, men bra at det går bra! 😀 fin blogg! : )

  32. aina corinne Says:

    wicked blogg atle

  33. Eva-Mari Says:

    SV: Takk for det, du også 🙂

  34. Veronika Hansen Says:

    så kos 😀 håper det går bra med line!

  35. Ina Says:

    sv: takk takk:)
    Sol er herlig!;)

  36. Hundrings Says:

    Det er fordi jeg har prøvd å vise frem hvor dårlig toppbloggerne egentlig er. I senere tid har jeg egentlig funnet hvordan det hele fungerer… Tror jeg.

  37. Stina Says:

    Tusen takk for kommentaren på bildene mine 🙂

  38. Jack Diamond Says:

    Klart jeg husker deg, jeg glemte jo navnet ditt tre ganger!

  39. Sigurd JL Says:

    DIGGER DET NYE DESIGNET DITT! SYKT FETT!
    sv; haha, neida aldri si aldri:P

  40. Kim Andrè Skoglund Says:

    Lars er bare herlig!
    Digger han, derfor leser jeg bloggen hans!
    Ja jeg kjenner han.

  41. Sigurd JL Says:

    sv; haha skal du sitte og vente? morsom du!:D

  42. Tina Strømsvik Says:

    SV: Takk : ) Du og!

  43. Vilde Says:

    Ja, jeg har spist min første softis i dag ! : D
    Fine bilder, og stili header du har fått !

  44. idajfs Says:

    du er bedre enn meg 🙂 men man lærer av og klage litt på seg selv 🙂

Legg igjen en kommentar

