På fredag kommer intervjuet & ting som kræsjer

I dag ble de flotte bildene av meg, liggende på et vått og møkkete gress, tatt til intervjuet som kommer i romerikes blad på fredag. Heldig som jeg var, hadde jeg en ikke så veldig flatterende kvise i dag, så den som klarer å peke ut hvor den er når dere får se bildene, vinner en premie! (dere som allerede har sett meg i dag kan desverre ikke delta) 
Hvorfor er det slik at når det skal tas seriøse bilder som alle kan se, har man en stor kvise plassert et eller annet sted på annsiktet?

Over til ting som kræsjer. Biler kræsjer og skaper kaos. Skyer kræsjer og skaper torden. Fulle folk kræsjer og skaper en haug med fulle folk. Pcen til Amalie kræsjer, og skaper frustrasjon!! Videobloggene våres har forsvunnet. Vi må altså da redigere dem på nytt. Dere aner ikke hvor UTROLIG KJIPT dette er. Men, da får dere bare vente litt til på de neste videobloggene. Tro meg, det er verdt det! 
Hater dere også ting som kræsjer?

(Forresten kjære lesere, enda en grunn til å fortsette å lese denne bloggen. «Er på G», som ungdom sier i dag, med en sponsor avtale med brun og blid! Det betyr konkurranse det!)

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

53 kommentar to “På fredag kommer intervjuet & ting som kræsjer”

  1. Marcus Says:

    Fett! Hvordan skjedde dette?

  2. Solveig Says:

    stilig blogg ; D

  3. Joakim Radiomann Says:

    Artig artig! Æ glær meg, men jeg har hatt mange pc-er som har krsja. Da bestemte jeg meg for å gå over til mac, og voila! slipper kræsjing 😉

  4. Marte Says:

    Slår aldri feil at noe uønsket dukker opp når man skal ta skikkelige bilder! Typisk=P
    Tusen takk for kommentar:] Eg er så heldig at eg flytter til England til høsten!=D

  5. Katrine Isabell Says:

    Romerikes ja;D Da må jeg lese. Hehe. Brun og Blid sponsing er jo fett,nettopp hatt det selv;p Digg med sool:) Annonserer vinneren av solbrillekonken på bloggen,og kontakter vinneren. LYkke til!:)

  6. Sigurd JL Says:

    ting som krasjet er kjipt..:S
    sv; takk!:D du å da!

  7. Marie Says:

    Jeg har hatt utallige datamaskiner/programmer på dataen som gjør at den klikker, det er like irriterende hver eneste gang. Og forresten, gratulerer med avtale med Brun og Blid, det blir bra!
    sv: Tusen takk for det! 🙂

  8. Marthe Says:

    hater ting som krasjer! :/

  9. Emma Says:

    SV: de sloss ikke, men de hadde jo masse vanngevær, egg, surmelk (;s) osv !

  10. anette marlen Says:

    Gleder meg til det kommer ut 😀 skal få morfar til å sende den avisen i posten til meg jeg!

    Jaaaa, hater ting som kræsjer, særlig dataer

  11. Sara Says:

    Nå har jeg anmeldt bloggen din ! 🙂

  12. Nathalie Says:

    Sv: Ja heldig er nå du da :p
    Har bare sommer 2-3 mnd i året her i nord vettu :p

  13. Tonje Lenore Says:

    så kult at du kommer i avisen 😀

  14. mathilde Says:

    æsj, kjipt med videobloggen..
    blir sikkert bra det i avisen ! 😀
    digger deg ……………. :DDDD

  15. MiaLAMPE Says:

    Nei, uff og uff. Livet suger en gang i blandt! Men men. La oss haape videobloggene blir ENDA BEDRE denne gangen da!

  16. Ronja Mari Says:

    Ah den kvisen ja du den kjenner jeg egentlig sinnsykt godt til, men det er slike små ting man kan bruke photoshop til. For den fjerner kvisen, det er bare fantastisk det da 🙂

    Ting som kræsjer er noe av det verste jeg vet! Klarer ikke å fordra det egentlig…

  17. Karoline Says:

    Hater alt som kræsjer!

  18. stinebmarie Says:

    Hater at ting kræsjer, og det skjer jo selvfølgelig ofte. Typisk det der. :p

  19. Danna-banana Says:

    Løp og kjøp, digger Shuffle så jævli bra allerede 🙂

  20. Nadda/Marykeds Says:

    Takk:D
    Ja, for jeg trenget et solkort… haha

  21. Are Says:

    Fiskegrateng smaker… fisk. Ikke godt! Jeg lå i solen så lenge den var her, helt til den ble borte bak norges største sky, og jeg lå der i bokseren og t-skjorte og frøys. Var så trøtt at jeg ikke orket å flytte på meg. Så da ble det bare å krype sammen som en ball og prøve å sove

  22. eeelin Says:

    takk får kommentar 🙂

  23. Linn Marie Says:

    hehe typisk det at det alltid er et eller annet når man skal sånne ting 😛

  24. simen Says:

    Tusen tak for kommentarer 🙂 Liker bloggen din godt.

  25. Kristin Says:

    Takk for det du=)

  26. Annie H Says:

    Sv; Åh, tusen takk 😀 Greit å vite at guttene liker klærne også ;-D

  27. Jenny ;3 Says:

    SV: Jaja, det går bra n___n Har litt småvondt nå og da, menmen .. også kan jeg endelig få karakter i skolegymmen igjen :D:D

  28. JulieFevang Says:

    Ja, de har veldig mye fint der :D.
    Tusen takk for kommentaren din, bloggen din ser veldig interessant ut, så jeg kommer nok til å lese :). *Smask*

  29. Sara Says:

    fulle folk kræsjer og skaper en haug med fulle folk !? haha.

    s: bra du er enig 🙂

  30. Charm Says:

    Sv:Har du sett stykke? Gleder meg,har store forventninger:)

  31. Karoline Says:

    Ja det var det absolutt:-)

  32. Ingrid Says:

    Kipt når ting kræsjer ja!

  33. Kjersti Says:

    Takk skal du ha! 🙂

  34. Kjersti Says:

    * takk for det! 😀

  35. Monica Yvonne Says:

    SV: Takk, det skal jeg 😀

    Vet du hva jeg hater mest at kræsjer? Avtaler! Hvis to forskjellige avtaler/hendelser skjer på en og samme kveld så klarer jeg ikke å bestemme meg!

    Så er helt klart enig i at kræsjing er noe av det verste som finns 😛

  36. Josefine Says:

    SV: Jo takk skal du ha! 🙂

  37. Lotta Says:

    Det med kvisa lurer jeg på selv, kommer det en viktig fest og du må se flawless ut, ja da kommer kvisa! Let me know om du finner ut av hvorfor det har seg slik 🙂 Ha en flott dag duselv 😉

  38. Benedikte Says:

    Høres kjent ut det med kvisa! Har nesten aldri, utenom at jeg får en når jeg absolutt ikke skulle hatt den 😀 Hater ting som krasjer, eller blir ødelagt, hater det rett og slett! 😀
    SV; Mm, jeg ser det på Surf the channel 🙂

  39. Magnuss Says:

    hehe!;D si fra om du trenger flere fengende tips. noen øl om dagen er btw godt for magen!:) som i dag. godt!

  40. Sara Says:

    oi 😀 Romerikets blad! så bra x)

  41. Hege Says:

    Du har vel stresset da sikkert. Da kommer de vet du. Typisk? JA!
    Søstra mi fikk sin aller første kvise da hun skulle ta skolebilde.. MIDT på nesa! Tror du jeg var flink til å mobbe eller? YES! ;D
    Den var ikke så stor da, bittebitteliten, men jeg så den vettu! Hehe 😉

  42. Susanne Vedvik Says:

    Ting som kræsjer er bare kjipt! Kjenner altfor godt til dem. Uff, jeg blir frustrert bare tanken på hvor mye som kan kræsje på en gang ;P

    SV:Takk skal du ha:) Det var superhyggelig å få femmer på den prøven der 😀

  43. Sofie Says:

    Jeg er ganske flink til å kræsje selv.. hvertfall hvis jeg er trøtt.
    Ellers så burde jeg arrangere et ordentlig lærer-kræsj.. sånn for å illusterer hvor mye de har gitt oss av oppgaver og innleveringer som kræsjer 24-7! Hmph!

  44. A n n e t t Says:

    Den kvisa er sikkert ikke så ille som du skal ha det til, vedder på at intervjuet ble bra 🙂

  45. Charl8e Says:

    Aha, gratulerer med bildet i avisa. Det er jo alltid litt stas, syns i hvertfall jeg. Nei, man kan jo lure når man har alltid en kvise i panna når det minst passer seg sånn. Det vil sikkert alltid være slik tror jeg.
    Heldigvis skal jeg ikke ta bilder som skal i avisa på noen som helst måte.

    Hvis man har en stor kvise i panna når man skal ta passfotobilde til passet, blir det godkjent da? 😉

  46. Charl8e Says:

    Og en ting til… ja, frustrasjon over ting som kræsjer er MONGO kjedelig!! :s

  47. Line Says:

    Kræsjing er absolutt noe av det verste jeg vet. Spesielt på pc. Meen nå har jeg mac, og da skjer ikke det 😉
    Gleder meg til videoen!!

  48. jeanette Says:

    ja jeg hater migrene!!! fin blogg du har..veldig besøkt er du =)

  49. Karolina Says:

    Gleder meg til videobloggene : D

  50. andrea Says:

    Ja, hater ting som kræsjer!!! Love your blogg 🙂

  51. Ingrid Says:

    Oh, konkurranse. Selv krasjet jeg med en stolpe i dag. Jeg liker ikke krasjing. :\

  52. Lars Nyman Says:

    Fet blogg. Ønsker jeg kunne vært slik som deg kømpis.

    Live hard and rock on!

    • atlesyversen Says:

      Hahahaha! Ja, det er deilig å være meg. Kom netopp hvem fra en svipptur til new york. var hos David Letterman bare denne gangen, rakk desverre ikke mer..

Legg igjen en kommentar

