Jeg kommer i avisen

Ikke i VG, Dagbladet eller Aftenposten. Nei, i en mye mer kjent avis, en avis med det flotte navnet «Romerikes Blad»! Er det ikke gøy? Jeg kjenner tross alt intervjueren, men føler det er så bra at jeg blir lagt merke til! Og nei, innlegget skal ikke handle om min sexavhengighet. Det skal handle om bloggen min. Intervjuet kommer enten denne fredagen, enten neste fredag, eller fredagen der igjen. (joda)  Men, for dere som er så uheldige at dere ikke har tilgang til Romerikes Blad, fortvil ikke! Intervjuet blir også å finne på rb.no. Skal si ifra når den tid kommer.

Bloggfest bildene har kommet, så hvis dere vil se tusen bilder av Lars Tangen og de andre store bloggerne pose for kameraet som bare F, så be my guest og ta en titt innom den veldig flinke fotografen, Sindre (hundrings.blogg.no) sin blogg.
39128731240178117148
Caroline & Atle.

Takk til fotografen som klarte å unngå at jeg nok en gang ble seende ut som en fast beboer fra Tangerudbakken! Han fotografen vil jeg ha til å gå rundt og ta bilder av meg, for han var sykt flink!

I morgen dere. kommer forhåpentligvis den 3 videobloggen! Det går ikke unna om jeg får si det selv, men ikke klag på meg, klag på Amalie. Men kan bare forsikre dere om at alle skal legges ut. Det er bare et spørsmål om tid.

Også, dagens spørsmål: Har dere vært i avisen?Atle s.
Diamantia.com

 

Seduce.no

57 kommentar to “Jeg kommer i avisen”

  1. Sigurd JL Says:

    jeg har vært i avia:D
    sv; julekaker er digg!!

  2. Karoline Says:

    Hadde vært mye kulere om intervjuet hadde vært om sexavhengigheten din da! hoho..

  3. anette marlen Says:

    Jeg har vært i avisen ja, men ikke pga bloggen ;p Var vel heller fordi jeg var stooooor fan av BB-Anette ;p

  4. Ida Says:

    Så moro =)
    Ja, jeg har vært i avisa, i lokalavisa her, kalt lp, både på grunn av meg, og på grunn av andre mennesker!

  5. Johnny H. Fresh Says:

    Så utrolig koselig! gleder meg! Men ja jeg har vært det, pga dansingen min 🙂

  6. Marcus Says:

    Trooor jeg syklet forbi deg i Lillestrøm

  7. Line Says:

    Wow, heldiggris! 🙂 Ja, jeg har vært i lokalavisen mange ganger 😉

  8. andrea badendyck Says:

    haha, så utrolig kult !
    sv: tusentakk 🙂

  9. Sara Says:

    Syntes det burde vært litt om sexavhengigheten din også, jeg ! Men gøy da : D jeg var i avisen en gang … men det var bare fordi jeg ble årets fotballspiller. fænsie greier !

    utrolig fint bilde foresten 🙂

  10. Bella Says:

    Hallo, Romeriket blad er SÅ mye kulere enn VG da 😉 hihi

  11. Karine Marlen Says:

    Nei, jeg har ikke vært i avisen for noe stort, men jeg har vært på tv2.underholdning.no, teller det synes du? 😀

    Gratulerer, forresten 😉

  12. Joakim Radiomann Says:

    Uff. Vært i avisen for ofte… Til og med festet hele fjeset på forsiden. Det var ikke så morsomt etter en stund, selv om det var utrooolig artig i starten!

  13. Marthe Says:

    utrolig kult at du kommer i avisen ;D

  14. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    Sv: Tusen takk for det 🙂

  15. Johnny H. Fresh Says:

    sv: Hehe, ja ikkesant!

  16. OleHofsøy Says:

    Det hadde vært mye morsommere om det handlet om sexavhengighet, for det er ikke så vanlig, kanskje:) haha!

    Det er bra noen faktisk har den innstillingen da, har møtt på veldig mange flere som ikke har den innstillingen:p Takk for det!:)
    Er bare å spre ordet videre, er bare bra om flere deler sprer dette videre:)

  17. sivjulie Says:

    Hei!

    Jeg har også wordpress men jeg finner ikke ut hvordan man kan legge inn en egen header. Kan du si meg hvordan ? Kan du svare på min blogg ? For hvis du svare her så må jeg lete etter innlege igjen og lete gjennom alle kommentarene for og finne svaret! Takk på forhånd.

  18. sivjulie Says:

    http://sberntsen.wordpress.com er bloggen min forresten-

  19. Kine Says:

    Har vært i avisen en del ganger, ja :p Skal lese når du kommer i avisen, så du må huske å si ifra når det skjer!

  20. Janne Says:

    Jada, Atle. Hver uke fra jeg var 0 til 1 år og hatt fem sider i RB for noen år siden, ved konfen min ;D

  21. Mats «Gold» Danielsen Says:

    Ja, har vel vært der jevnt og trutt de siste månedene, men det er generelt småinteressante artikler om at utfordreren i utelivsbransjen ++ 🙂

  22. Linn Marie Says:

    Så moro. Har aldri vært i avisen annet enn sånn bursdagshilsninger 😛

  23. Cathrine Says:

    Jeg kan virkelig anbefale Les Miserables! Helt fantastisk 🙂
    Så søte dere var! Det så veldig gøy ut på festen. Gleder meg til å lese intervjuet. Har nok vært i avisen et par ganger (Lokalavisen vel og merke.)

  24. Iselin Pettersen Says:

    Haha 😀
    Har vel vært i avisen da jeg hadde bursdag eller noe. Men ikke noe mer enn det 😉

  25. Annanna Says:

    Takk for det ;D
    Og ja, jeg har vært i avisa. Utkledd som klovn på kunstløpskøyter. Og div fotballanledninger som norway cup. Woho!

  26. Henniie Says:

    RE;
    troo meg, jeg er ikke alene 😉

  27. Therese Says:

    Jeg har vært i avisen en god del ganger 😉 Alltid i positive sammenhenger da 🙂

    Sv: Ja, kjemi er dødsfarlig – og det visste jeg jo egentlig før det gikk galt også 😛

  28. Marie Says:

    Æsj, jeg liker ikke engelsk, og det er bare læreren sin skyld :p Book review er ikke morsomt =/
    Så kult at du kommer i avisen 😀 Hørte det var mye oppmerksomhet på de mest kjente bloggerne på bloggfesten ja .. :p

  29. mkeey Says:

    kult at du kommer i avisen ! jeg får vel lese
    det på nettet jeg da 🙂
    jeg har vært i avisen 🙂
    på tv har jeg vært og!

  30. Kristine Says:

    Sv: Tusen takk 🙂

  31. Stine Says:

    sv: Tusen takk! 😀 Så bra du likte den, hehe 🙂

  32. Synne Says:

    får lese det på nett da:-D
    si ifra når det kommer ut? 🙂
    fint bilde foresten, artig!

  33. Janne Says:

    Haha, aaw så søt du var ;P

  34. Terese Says:

    Tangerudbakken folka er jo berre SØTE!

    Eg har vert mange ganga i lokalavisa.. alt for mange når eg tenker meg om. Slekta mi såg meg ei stund oftare der enn i real life.

  35. tonje marie Says:

    SV: Det er derfor jeg legger den ut! 😀

  36. Ane Says:

    Takk for kommentar 🙂
    Morsomt at du skal bli intervjua om blogging da!

  37. Hege Says:

    Takk Atle! Du er super! Er man trønder så er man trønder. Da kommer det rett fra levra!

    Å ja, jeg HAR vært i avisen!

    Stort bilde av meg var det. Jeg spiller i korps å under bildet så sto det.. «her spille Byneset musikkorps» å så var det KUN bilde av meg!! Omg, jeg ble så flau! Å så var jeg den eneste på scenen med miniskjørt da.. Kan det være grunnen? Å ja, jeg fikk min del med mobbing, tro meg! Ille.. 😛

  38. Veronica S Says:

    Elsker tangerudbakken, de er så skjønne.

    jepp, vært i se og hør og eg;) hah, litt mer kjendisstatus en deg:P hahah:P

  39. Reidun Beate Says:

    Så morsomt at du skal bli intervjuet. 😀

    Selv har jeg aldri vært i avisen.. 😛

    sv: Tusen takk for det. 🙂

  40. Kari Bryge Says:

    Har vært i lokalavisen mange ganger, men på et så lite sted som bygda mi er det jo ikke så mange å skrive om, heha!

    Men kult, du får si ifra når intervjuet kommer : D

  41. Sarah Stephanie Says:

    Tusen takk:)
    Kult at du skal i avisen pga. bloggen:) Håper de fremstiller deg på en positiv måte, jeg har delte erfaringer med å være i avisen. Ja til og med i bikini i dagbladet en gang så det var ganske spesielt.

  42. Hanne Says:

    Har vært i avisen ja. Hadde en dobbelside faktisk i BA, bergens avisen, fordi jeg vant en konkurranse. Men er jo litt mer status å bli intervjuet pga. bloggen sin da! 🙂

  43. victoria Says:

    Du likte gordon filmene=) he he kul han=)

  44. A. Caroline J. Says:

    Hei kjære 🙂 Dette er gøy! Jeg er glad i deg og vi er freshe sammen, alltid!

  45. NatashaNellya Says:

    hvor artig 😀 du får si ifra når intervjuet kommer, vi har ikke romerikes blad her i trondheim(ikke som jeg veit av ihvertfall 😉 så jeg må nesten lese det på nette;p
    har vært i avisa før( Adressavisa) for 3-4 år sia , var når jeg gikk i 9ende trur jeg. jeg og ei klassevennine skulle intervjue jens stoltenberg faktisk.. hehe 🙂

  46. Svein Says:

    Japp! Vært i avisen mang en gang… I lokal pressen selvfølgelig 😛 TA og Varden og slikt. Hehe… 🙂

  47. CB Says:

    Liker bloggen din!
    > ja, jeg har vært i avisa.
    & by the way så digger jeg håret ditt. haha

  48. Omana Says:

    Så freshe dere er! 🙂 Var veldig hyggelig.. Hadde du det bra der? 😀

  49. Ingrid Says:

    Så fint bilde. 🙂

    Takk for sist forresten, lovte jo å stikke innom bloggen din. ;D

  50. Arild Lund Says:

    Jeg har vært i avisen mange ganger! Har samlet inn en del penger til veldedige formål opp gjennom årene så 🙂

  51. Thornquist, Morten Says:

    Takk for lørdagen, eller hva man sier! 🙂 Har vært i lokalavisen flere ganger, men aldri i forbindelse med blogg.

  52. Hundrings Says:

    Hei! Bra du bruker bildet, men kunne du sneket med fotografens fulle og egentlige navn? Det er en del av regelverket;) *pirke pirke*

  53. Ingelin Says:

    Jeg var i avisa når jeg var 7år! ;D Noe tryggtrafikk greier.

  54. Ina Caroliné Says:

    Sv; Tusen takk! 😀

    Jeg har vært i avisen for lenge siden ;-p

  55. Eilin Cecilie Says:

    Kult at avisen er opptatt av bloggere da! Fint bilde også! 😀

  56. tilfeldigelin Says:

    Woho, Romerikes blad leser jeg. Men ikke naa som jeg bor i Frankrike. Syns jeg gikk glipp av det.

  57. Ove Says:

    Grattis med innslaget i avisen. Har vell selv vært i endel forskjellige blader.. Alltid like spennende.

Legg igjen en kommentar

