Bloggfesten & Søndager

I går var jeg, Veronika og Caroline på den store bloggfesten i Oslo. Det var kjempe koselig, og det var så gøy å møte på folk som faktisk sa at de hadde lest bloggen min. Det som virkelig var skummelt, var å møte de virkelig store bloggerne. Men eey, nå kan jeg skryte av at jeg har møtt Tor Olav, Ida Wulff og Zathx! Hadde forresten en liten samtale med Trine Grung, og hun var jo kjempekoselig. Men jeg må si, at de hyggeligste menneskene, var «småbloggerne». De var på en måte lettere å prate med. Men alt i alt, en kjempefin kveld!

Nå er det søndag, og hva er vel ikke bra med søndager? Leksejobbing (eller er det bare meg?) og tvtitting (det vet jeg ikke bare er meg!)  Jeg synes noen ganger at søndager er bortkastet, og jeg er nå ikke langt ifra å sende et brev til tvnorge, nrk1, tv2 og tv3 og klage på søndagsunderholdningen som går på tv! Noen som blir med?
Denne søndagen skal jeg være litt gæærn, og ikke bare gjøre lekser og se på tv. Jeg skal faktisk i BURSDAG. Jeg liker bursdager. Gratis mat og kake. Man kan vel ikke si nei til det ?
n533831808_1474909_6461
Se på dette fantastiske bildet jeg tok. Profesjonell fotograf next?

Hva skal dere denne flotte søndagen?

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

91 kommentar to “Bloggfesten & Søndager”

  1. Cecilie Says:

    jeg er helt enig når det kommer til hvem som var koseligst å snakke med. Eller var jo egentlig kun de det gikk ann å snakke med :p

  2. Marie Says:

    Jeg tror jeg så deg i går! 😀 (ok, nå høres jeg ut som en stalker eller noe, ikke meningen.) Du så bare opptatt ut mange av gangene, så jeg turte ikke gå bort.

    Brevet til tv-kanalene hørtes forresten veldig smart ut, det er aldri noe å se på før langt på natt på søndagene. 😦

  3. www.AstridKM.blogg.no Says:

    SV; Huff, kjedelig. :- /
    Jaja, jeg får trøste meg med at været er dårlig her hjemme da. ^^

  4. Bjørn-Kristian Says:

    Sv: Hehe, det er bra:)
    Og bloggfesten gikk da veldig bra ja=)

  5. Joakim Radiomann Says:

    Så bra det var fett der inne! Var ikke langt unna at jeg tok turen innover, hadde jeg bare fått lov!

    SØndag er da full av morsomheter på TV! Fotball fra 1630 (hvis man trekker ifra kvinnefotball) og helt til 2345. Kunne ikke vært bedre. Jeg ELSKER søndager 😀

  6. Susan Says:

    Ha en fin dag videre du også 🙂

  7. Johnny H. Fresh Says:

    Hyggelig du Atle 🙂 Hilser ogsånt!

  8. Line ballerinaa Says:

    jeg skal spsise vafler jeg:D

  9. Lill Says:

    Jeg er enig med brevet til tvkanalene, det er aldri noe å se på tv på søndag.

    Fint bildet.

  10. Hedda Says:

    I’m in! Ha en fin dag videre du også:D

  11. Johnny H. Fresh Says:

    sv: haha, du kødder! Musikken var laim bare! Men det var jo litt koselig og da.. men jaja..

  12. Julie Cappelen Says:

    så gøy! kunne ønske jeg hadde vært der..

  13. Malin Says:

    veldig veldig enig. Og det kjedeligste er at de nesten alltid sender urgamle og gørrkjedelige filmer på kvelden! irriterende

  14. Andreas Says:

    Sv: Takk! Fett bilde! Idag skal jeg bae slappe av 🙂

  15. Nadda/Marykeds Says:

    ATLEEE

  16. Ida Says:

    SV; Hehe, jeg har nok også noe skolearbeid som må gjøres. Men du får ha lykke til med ditt skolearbeid. 🙂

  17. Nadda/Marykeds Says:

    Nei, så søtt! Takk, og lige måde : D skal følge med på din og! har faktisk vært på din sånn ca 29 ganger, ikke tull engang.

  18. idaxtina Says:

    Jo, de er det. Bare jævlig og gå med! Gøy på bloggfest ja?=)

  19. Camilla Says:

    Høres ut som du hadde det gøy da 🙂

  20. Silje Says:

    SV: Takkdu 🙂 Fin blogg du har da!!:)

  21. Line Says:

    Jeg er med på å sende brev til kanalene! Det er jo bare repriser, reprise og atter repriser! Pluss andre dårlige programmer.

    I dag skal jeg reise til leiligheten min i Kristiansund igjen. Skole på mandag vett! ;P

  22. camilla Lien Says:

    sv: Takk for det, ha en kjempe fin dag du også, kos deg i bursdag 🙂 Og du er ikke alene om leksejobbing på søndager!

  23. Gry Amelia Says:

    Jeg skal på trening og besøke en venninne 😉 Sier helelr aldri nei til gratis usunn god mat!

  24. Emilie Says:

    jeg skal og i bursdag i dag! høres ut som en kjekk bloggfest 🙂 du har bra blogg! 😉

  25. Krister Johansen (K LABELS) Says:

    Skulle ønske jeg hadde bodd litt mer sentralt, slik at jeg også kunne fått dratt på denne berømte bloggfesten. Sucks to live in finnmark! Søndag er forresten en fin dag det.

    SV: Ja, det kommer til å bli awesome :- D

  26. jeanette Says:

    Ja det er en bra ting å gjøre…ikke bare en varm kopp te som fungerer sånn,men også all varm mat forbrenner fortere! Det fordi kroppen klarer å jobbe fortere med varmen som kommer enn det kalde som tar lenger tid å fordøye =)
    Men veldig viktig med en bra frokost! Jeg spiser grove rundstykker hver morgen!
    Alt for å holde formen =)

  27. Tina Says:

    Hei, og takk for kommentaren 🙂

    Lett er jeg med på å sende brev til tv-kanalene, det går jo ingenting bra på tv på søndagene!!

  28. gry tone:) Says:

    Kjempe bra at du liker russebuksen min! =D
    i dag får eg besøk av 2-3 venner og vi ska se Raske Menn, Fastest hits! anbefales! liker egentlig ikke søndager, men i dag er det Brann kamp så det gjør det litt bedre:)

  29. Anna Lena Says:

    Takk for kommentaren! 😀
    Idag skal jeg om Malene pugge på matteprøve til i morgen, haha, skikkelig drygt! ;p

  30. Susanne Vedvik Says:

    SV: Da er vi like heldige begge to. Det er nydelig å sitte ute nå – er synd jeg har så blank skjerm på den bærbare, jeg ser ingenting på den i solen. He he

    Jeg skal ha jentekveld i dag sammen med ett par venninner noe jeg tror blir superkos. Jeg skal også nyte solen så mye som mulig i dag. 🙂

  31. Karoline Says:

    Hyggelig å hilse på deg i trappa! Hoho

  32. Solveig Says:

    Sv: Takk for det! 🙂

  33. NatashaNellya Says:

    jeg joiner lett på å sende brev til kanalene, alt de sender på tvn er jo repriser etter repiser liksom! kjedelig …
    Idag skal jeg sitte barnevakt for ei vennine av mamma 🙂 må begynner å samle inn cash til russetiden vettuh :p

  34. Marte.S Says:

    Sv; takk, det samme 😉

  35. Marthe Says:

    sier aldri nei til en bursdag! :p
    idag skal jeg snart trene og deretter blir det jobb, og litt senere photoshoot =)

  36. JehonaM. Says:

    SV: 10 biler ja . hehe ;p

  37. Anette M Says:

    sv: haha.. ok.. hatt det i flere dager da..

  38. Christine Andresen Says:

    sv:takk, god bedring til deg og 🙂
    jeg skal bare slappe av idag. bli frisk:-)
    kos deg! fin blogg!

  39. Camilla Says:

    Hej hej. Ja vi har haft en strålande dag, hoppas du också haft det. Ha en fortsatt bra dag.

    Camilla

  40. Julie Says:

    Ja, søndager suger balle;o

  41. trille Says:

    Hehe, det brevet kunne jeg helt klart ha vært med på. Jeg sluttet å se på tv-kanalene for lenge siden, er jo bare ræl, søppel og reklame. Ja til dvd, hurra. 🙂
    Tror på deg når du sier at det var lettere å prate med «småbloggerne». 🙂 Bra initiativ den bloggfesten da. 🙂

  42. Mats «Gold» Danielsen Says:

    Det kan man ABSOLUTT ikke si nei til 🙂 Gratis kake er pluss i hverdagen.

  43. Krister Johansen (K LABELS) Says:

    Sv: Hm, håret mitt er bare langt og tjukkt. Stålull ville noen ha kalt det. Håret er langt, men ekstra langt i nakken – en slags hockeysveis, men ikke av den gammeldagse fæle typen. Av og til har jeg det framover, av og til bakover. Framover stilen er best though. Gleder meg til å få endret litt på det – har ikke vært hos frisøren på over fire måneder… 😮 Jeg som vanligvis pleier å ta en tur pr. mnd :- D

  44. jane2u2.blogg.no Says:

    sv: takk i like måte:)

  45. Eidem Says:

    Ser at jeg ikke er den eneste som må jobbe med lekser i dag hehe…men jeg har også en 3 t lang bussreise foran meg.. jippi:P stilig blogg og bilde:) du og resten av dere får ha en fortsatt fin dag:)

  46. Tiril Elise Solvoll Says:

    Sv: Takk.

  47. anja Says:

    I dag har jeg jobbet med matte, noe som suger hardt. Ellers sitter jeg å venter på 5.runde i tippeligaen 🙂

  48. Charlotte Says:

    Takk du =), han er ganske sjarmerende og vet AKKURAT hvor og når den sjarmen skal brukes =P.
    Kjekt å høre noen har kost seg i helgen ihverfall *misunelig* =). Ha en fin uke =)

  49. Hilde Risholm Aasen Says:

    neimenn, nå må du slutte å være så negativ til wow :L
    jeg digger spillet, det er faktisk ikke kjedelig i det hele tatt :-o!!!!!!!

  50. Isabell Says:

    Takk 😀
    Ha en fin dag du også ^^

  51. Kine Says:

    Klag på fredager og lørdager i samme slengen, det er aldri noe å se på da heller!

  52. Henke Says:

    ja, det er jo sant! men alikevel, kunne jo bare kjøpt en random nøkkelring til 10kr og da. haha

  53. Maiken Says:

    Jeg blir med å sende mail om dårlig TVprogram på søndager. Kjip dag fra før av, egentlig. Har vært på jobb idag. Nå forbereder jeg meg til eksamen. Får den utdelt imorgen og innlevering på onsdag. gleder meg til å bli ferdig med den!

    Var bra igår, altså?

  54. Jeaneth Says:

    takk, du oxo =) spis litt kake for meg på bursdagen =D

  55. marte Says:

    ooh deilig eller hva 😀 Sitti ute med ipoden, pepsi max og se og hør i dag jeg også 😀 DEILIG !

  56. Trine Says:

    Hei.
    Nei den boka har jeg faktisk ikke lest. takk for det!

    Denne søndagen har gått med på å kappes med svie i øynene og nesa, ja pollen vet du, og blogget litt, samt vasket hele huset. Så nå skal jeg ut i det fine været!

  57. annikken sørlie Says:

    tusentakk for kommentar!:)

    kjempe fint bilde du tok!Ja kanskje du har en fremtid som fotograf?

  58. Julie Says:

    Kos deg masse i dag du også:)

  59. Ingvild Says:

    SV: jaa, jeg vet! kjempe fin blogg! 🙂

  60. Rune Says:

    Heisann!
    Jeg var på bloggfesten vettu! Så vi møttes helt sikkert =) Kul blogg du har, helt enig i at småbloggerne var lettere å nsakke med as 😛
    Lejonhjarta er jo det ALLE snakker om da, så det var sikkert noen andre som fortalte deg om hvor kul den er. HAHA, neida, det må nok ha vært meg selv som drev med reklamering 😉

  61. Beate Says:

    Re: Hehe, men det er ikke kjedelig å kose seeg 🙂

  62. Oda Says:

    Helt enig, de «småbloggerne» var utrolig hyggelige:). Jeg vet ikke om jeg fikk hilst på deg i går? Men det var hvertfall koselig å møte andre med bloggere:D.

  63. Silje Says:

    Jeg blir med å skrive brev!! 😉

  64. Cecilie Says:

    Sv: Du skulle sagt hei! 🙂

  65. Sofie Says:

    Takk for kommentar 😀
    Fin blogg!

  66. Sigurd JL Says:

    jeg ville vært med!! faen, blir nesten litt sur for at jeg ikke kunne være med:P

  67. Cathrine Says:

    En venninne av meg var på festen 🙂 Artig å høre at alle koste seg. Skulle gjerne vært der selv om jeg var hjemme da.
    Husker vi også måtte lese bøker i engelsken, men den hørtes jo bra ut. Takk for tipset 🙂

  68. vilde Says:

    sv: det var det 😉

    jeg blir med på den brev-tingen!!

  69. Grace Says:

    Jobba i hele dag gitt 😛

  70. Vilde Says:

    Fine bilder! Bursdager er digg:D

  71. Live Says:

    Fine bilder 🙂

  72. Tina Says:

    Kan tenke meg de «mindre bloggerne» er lettere å prate med, ja. Synes det er litt sånn teit at selv mange blir skikkelig diva og oppfører seg som kjendiser bare fordi de har en populær blogg.

    Jeg er dønn med! Har sittet alene på hybelen og gjort lekser og sett tv hele helga. Underholdningen er så dårlig at jeg har sittet og lett etter filmer for å laste ned hver dag. Haha 😀

    SV: Jaa, den er nydelig! 🙂

  73. anette marlen Says:

    Jeg blir gjerne med på å sende klagebrev.

  74. ine Says:

    sv: takk i lige måde 🙂

  75. Linn Marie Says:

    Usj ja helgeunderholdningen på tv er helt sugent. Eneste som er verdt å se på i helgen er Senkveld med Thomas og Harald. Ellers er det vel egentlig ingenting å se på før hverdagene. Man er kanskje heldig viss det kommer en bra film på tvn, men det gjør det jo forsåvidt aldri 😛 Bare de samme gamle filmene som går på rundgang, dritt.

    Takk for god bedringshilsen 🙂

  76. Sandra Helen :) Says:

    SV; tusen takk 🙂

  77. Sofie Alice Says:

    Så gøy 🙂 Musikken dems er kjempefin, har jeg funnet ut.

  78. emmalinnea Says:

    Koselig å hilse på deg igår, Atle!:) Dumt at vi nesten ikke fikk snakket sammen though:/

  79. Lene-Marie Says:

    SV: ja det fnker helt sikkert. Mye mer økonomisk også i lengden. Bare har litt vanskeligheter med å gi opp det potetgullet altså:P

  80. Marie Says:

    Jeg liker ikke søndager.
    Kjempebra bilde 🙂

  81. Terese Says:

    Heldig du som var på bloggfesten!

  82. veronica Says:

    Jeg liker heller ikke søndager, de er så utrolig gørre, også itilleggså er det ikkenoe å se på tv! Jeg er med på å sende brev!
    og, forresten, kjempe braa bilde!

  83. Therese Says:

    du er nok ikke den eneste som jobber med lekser på søndag, selv om det ofte ender opp med at det skjer litt andre ting. Søndag skal ikke være en stress dag 🙂

  84. Therese Says:

    Kan ikke si jeg så deg i går, men det var en veldig bra bloggfest! 🙂

  85. phanpy Says:

    Designet ble dritbraaa !! 😀
    SVAR: TUSEN TAKK! : D

  86. Camilla Says:

    SV: Ble ikke noe seier på Godset igår:( Men de spilte den beste kampen denne sesongen etter min mening:)

  87. pjusk92 Says:

    Helt enig, søndager er noe dritt 😛

  88. MADELEINE Says:

    Veldig koselig å møte deg 😀

  89. Christina Says:

    sv.
    ja, solbrillene må fram når solen er ute !
    helt definitivt

  90. isabel Says:

    ATLE! Jeg liker bloggen din, fun lixom. høhø.
    jo, også trykka jeg på linkene!!! 😀 vær stolt av meg. 😛

  91. Astrid Says:

    Søndager suger. Eneste som er på tv er jo repriser -.-

Legg igjen en kommentar

