Tennis & Nervøsitet

Her sitter jeg, luktende svette og tenker på hvor mange ganger jeg har driti meg ut på tennistreninger. Ikke misforstå, jeg er faktisk veldig god i tennis. Men, jeg har noen ganger litt uflaks. Vel, kanskje ikke jeg, men de jeg spiller sammen med. Jeg har skadet treneren 2 ganger ved å skyte en ball på han midt i sikringsboksen. Jeg har slått til en medspiller med rackerten min. Jeg har ødelagt rackerten min, ved å miste den. (Den traff ikke gulvet, den traff en liten jente. Herregud så dårlig samvittighet jeg fikk! Det gikk bra med henne da, heldigvis!) Jeg knuste nesten ruta i tennishallen. Jeg har gjort det meste. Har dere hatt noen skikkelig tennis-flauser?
2278890867_6acbfd33dd
Han til venstre er meg, han til høyre vil holde seg anonym.

Okei, frustrasjonsmoment. Kjære Veronika , svar på den jævla meldingen! Er så jævlig stresset nå, for skal det er Veronika & Caroline jeg skal dra på bloggfesten sammen med, men de tar svarer jo søren meg ikke på meldingen min. Jeg er så nervøs for bloggfesten. Er virkelig bloggere sosiale folk, eller er det folk som bare sitter hjemme og funderer på «Hva skal jeg skrive i dag» og kikker rundt på andre blogger og kommenterer. Jeg håper virkelig ikke det er slik, og jeg håper ikke de største bloggerne kommer til å sette seg rundt et bord, og ikke la noen andre sitte der sammen med de. Blir det barnehagen, barneskolen, ungdomsskolen all over again?  Når man ikke er kul nok for de andre.

Nei, nå må jeg bruke 2 timer på å finne ut hva jeg skal ha på meg, 2 timer til å fikse håret og 2 timer til å spraye meg full av parfyme. Betyr at når jeg kommer, er festen over!

Ønsk meg lykke til, og for å ikke bare snakke om meg selv, hva skal dere i kveld da heite?Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

15 kommentar to “Tennis & Nervøsitet”

  1. Anette Says:

    I kveld skal jeg på fest med venna mine 😀 Ha en fin kveld og lykke til 🙂

  2. anja Says:

    Lykke til, du må kose deg kjempe mye! I kveld skal jeg bare slappe av og se på film 🙂

  3. Joakim Radiomann Says:

    Bloggere er sosiale mennesker, iallefall de jeg har møtt hittil 🙂 Så det tror jeg ikke du skal være redd for. Jeg skulle egentlig ikke dit, så skulle jeg dit, men så skulle jeg ikke alikevel 😛 Mye rart!

    Kos deg ikveld, så skal jeg arrangere min egen alene-blogger-kveld! WOHEY!

  4. Linn Marie Says:

    sv. Ja det er deilig at det endelig er varmt 🙂 Eller.. det er ikke SÅ varmt i dag da 😛

    Så moro med bloggfest da:) Det klarer du vettu, lykke til, blir sikkert kjempemoro 😀 Jeg skal bare slappe av jeg, kan ikke drikke med medisinene jeg har fått av legen så da får det bli en annen helg 😛

  5. Lene Hille Says:

    fin blogg 🙂 kult med tennis 🙂

  6. Hedda Says:

    Lykke til! 🙂 Blir sikkert knallbra 😀 Tror forresten jeg går for Hellas, ja! 🙂 I kveld skal jeg se film med en gjeng jenter og bare slappe av og kose meg 😀 Du får ha det skambra på bloggfest:)

  7. Marthe Says:

    tennis virket veeeldig skummelt! :O

  8. Julie Kristine Says:

    Tusen takk 🙂 jeg gjorde det!
    I kveld var egentlig bloggfest planene, men nei. Orker ikke og har ikke planlagt noe som helst så, tror jeg skal være hjemme. Kanskje ta en tur til ei vennine eller kamerat seinere i kveld 🙂

    ha en fin kveld 🙂

  9. Rebekka-Jennie Says:

    lykke til 😉
    I kveld skal man kose seg med lasagne og film 😉

  10. Mari Says:

    Kos deg kjempe mye 😀

  11. Sanne Slåtten Says:

    SV: VI får håpe på det:)

  12. Lene Says:

    Konge bilde da:D heahe

  13. Ingrid Says:

    Haha, aldri spilt tennis, jeg :-p

  14. Lene Says:

    haha, tennis e gøy! Men eg kan kje komma på någen flauser:P

  15. Kjersti Says:

    Ah! Tennis e en herlig sport!

    spiller det. digger det! 😀

Legg igjen en kommentar

