Norske artister

Det har vært en utrolig stor oppsving for norske artister det siste året, og i begynnelsen av dette. Det synes jeg er helt fantastisk. Og jeg elsker å oppdage nye norske artister, og det er det jeg nettopp har gjort nå! Noen som har hørt om Chris Lee? Høres ikke veldig norsk ut, men det er han altså, og han er awesome !
Monkey – Chris Lee feat Jørg-1 & Onkl P

I like it ! Anyone agree?
Hvis dere har noen andre bra artister å anbefale, kjør på!

Forresten dere, jeg freaker snart ut. Hva i all verden skal jeg ha på meg på bloggfesten? Pynte meg veldig, eller ta en litt mer casual stil. Værsåsnill, jeg trenger deres hjelp!
Ha en kjempeflott dag videre !!

Atle s.
Diamantia.com

Seduce.no

40 kommentar to “Norske artister”

  1. Anka Says:

    Sia du like norske artista burde du høre rolfFa^^

  2. anette marlen Says:

    Oh, fet sang 😉

    Kjør det casual, men sørg for at det ser enkelt og avansert ut! 😛

  3. Giddy Says:

    Sv: Takker:D

  4. Marthe Says:

    kul sang 😉

  5. NatashaNellya Says:

    er ikke nå stor fan av norske artister jeg men sangen var fet ; )

  6. Rebekka-Jennie Says:

    Heldige deg som kan dra på bloggfest 😉
    Kle deg casual, er det beste 🙂

  7. R A M A Says:

    SV: Du er heldig! ; )

  8. Kristine Says:

    å, så heldig du er 🙂 kos deg da.
    sv: jaa, klarer ikke vente 😀

  9. Camilla Says:

    Jaja, Ida Wulff skreiv no nokka om invitasjoner og søknadsgreier. Men uansett det er min mening. Å du får ha din mening.

  10. Torbjørg Says:

    Sv: Hadde en utrolig herlig tid. Anbefaler å dra til Egypt altså 🙂

  11. Joakim Radiomann Says:

    Norske artister er flott, men jeg liker ikke den låta der no særlig. Chris Lee har klart å fange meg med EN låt… Thats it! 😛

  12. Maria Says:

    kul låt;)

  13. Malin Says:

    bra blogg

  14. Marte Volden Says:

    SV. Ikke jeg heller, jeg klarer ikke i det hele tatt, men det er litt gøy uansett, selv om det vokser seg noen blåmerker her og der. Ja, det er gøy å se på andre 🙂

  15. THEA Says:

    sv: Haha, bra du likte den da! 😀
    Tusen takk 🙂

  16. Marianne Says:

    takk 🙂 fin blogg forresten !

  17. Ida Hjelle . Says:

    Hehe , sug og svelg ja :p

  18. Veronica S Says:

    Han var flink da:)

    Myrna Braza og Maria Haukaas Storeng.

  19. Karoline Says:

    Syns faktisk sangen var ganske kul!

  20. Silje Says:

    Datarock er jo det beste norskebandet da!:) Aldri hørt om han fyren her jeg, hvor fant du han?=)

  21. Amalie Says:

    Mange bra norske artistar, det er sant!!
    Men vi har nok litt ulik musikksmak (:

  22. anja Says:

    Haha, bra sang! 🙂

  23. Hanne Says:

    Ah, elsker norske artister =) Virker så mye mer ekte.
    Tror jeg ville valgt noe mer vanlig, men samtidig pyntet egentlig. Ganske kjipt og komme dit stivpyntet og egentlig ganske kjipt andre veien og. Bare å tenke sånn at du tar på deg noe som er for pyntet for skolen, men samtidig ikke smoking =P Uansett. Kos deg masse på bloggfesten =)

  24. Mari Says:

    Kul sang, kul blogg! 😀

  25. sara Says:

    Jeg er ikke så glad i norske artister, siden jeg hører på rock/metal osv.. men norske artist, Dimmu Borgir, blir vell mer band det da. Å surferosa :]

    Sara – missstorholt.blogg.no

  26. Ingvild Says:

    Jeg syntes Kriminell Kunst er bra, vet ikke om du har hørt om de?

  27. Ms North Says:

    Tusen takk ;))

  28. Bjørn-Kristian Says:

    Sv: Hehe^^ Og jeg hadde mye å glede meg til, dama var, er og forblir fantastisk!!

  29. Martine Says:

    Det er alltid fint å pynte seg litt ^^

  30. Sigurd JL Says:

    den her sangen var fet da:D
    sv; det var en veldig fin kveld å:D

  31. Heidi Christine Says:

    sv : Hm , jeg vet nemlig ikke hva som er mest rett , for jeg er redd for å miste bestekompisen min også .

    Men jeg vet ikke selv .

    Fin blogg :- ) pen header 😀

  32. SigneMarie Says:

    Den var jo litt fengende da 🙂

  33. Karolina Says:

    Hakke hørt om Chris Lee, men den sangen var faktisk bra 😀

  34. A n n e t t Says:

    Den var ikke så værst nei, bra at Norske artister har fått en oppsving, ja. Ha en fin dag du og, og kos deg på bloggfesten! 😀

  35. merethe Says:

    kjempe bra blogg ! 😀
    fet sang (:

  36. Hilde Risholm Aasen Says:

    du kler sikkert alt,haha!
    kos deg på bloggfesten ja!

  37. Trude Says:

    Kul sang! 🙂 herlig design du har

  38. Kristin Says:

    Chris Lee er en av mine favoritter og har vært det lenge! Han hadde konsert på skolen min og etter det har vi faktisk hatt litt kontakt 😛
    Kult at du fant han og syntes han var bra da! 😀

  39. CHARLETTE Says:

    Liker sangen ! ^^

    Min bror heter faktisk Chris Lee
    han også ;P haha

  40. snehvit Says:

    har en norsk atrist å anbefale…roy matrtin contry/rock
    skal ha en konsert for artister for artister om noen vil stille opp,søk roy på facebook og få mer info..:-)

Legg igjen en kommentar

