Fjols til Fjells

Det er påsketradisjon for meg å slenge meg ned på sofaen, nyte påskeegg fra Freia og se den ufattelige morsomme norske filmen «Fjols til Fjells». Leif Juster er Norges morsomste mann gjennom tidene, uten tvil Ingen over, ingen under. Hvis du ikke har sett denne filmen, SE DEN! 
1012_fjols_til_fjells
«Plasser Mona på rom nummer 13 så er saken biff!».
«Er saken biff?» «Saken er da slett ikke biff, den er nærmere sagt en stor skål med lapskaus!».

Jeg er ihvertfall et fjols når jeg drar til fjells, ihvertfall de få gangene jeg har gjort det. Er glad jeg har feriehus i Spania, for ski er virkelig ikke noe jeg mestrer.
Når det gjaldt videobloggene fra Spania, så hold fast dere. Den første kommer enten på Søndag eller Mandag. Spre budskapet, sett dere foran skjermene med en eske popkorn i fanget og kos dere, for Amalie & jeg har virkelig brukt lang tid på disse utrolige morsomme filmene. Jeg gleder meg selv jeg ! Her får dere en liten trailer jeg har skrapet sammen. Velprodusert? Ja visst:

Har dere sett «Fjols til Fjells»?
Gleder dere dere like mye som meg til videobloggene?

Atle s.

21 kommentar to “Fjols til Fjells”

  1. Joakim Radiomann Says:

    Takk Atle! TAKK!!! For at du minte meg på det 😀 Ser på nuuuh!

    …og jaa jeg gleder meg!

  2. Anna Says:

    Haha! Filmen virket litt old da, men holder faktisk på å laster den ned nå! Er den virkelig så morsom? 🙂

  3. Kai Says:

    Fjols til Fjells er den beste filmen jeg kan se på i påsken, syns den er utrolig morsom;P

  4. Terese Says:

    KNALLgenial trailer!

  5. CATHRINE Says:

    SPANIA?:o heldige jævel. Og du hadde det fint ?:-D

  6. Grace Says:

    ey ey

  7. Veronica S Says:

    Den filmen er så sinnsykt morsom. Sett den flere ganger, for vi ser den på sykehjemmet med pasientene og, de også elsker den. Ler så eg griner flere ganger.

  8. margrete Says:

    haha, genialt 😉

  9. Line Says:

    Neii, det ser jeg nok ikke på hehe. 😀 Gleder meg til v.loggene kommer ut da 😉

  10. Janne Says:

    Signerer den;)

  11. Marius Says:

    Haha cant wait ! Umulig og vite hva Atle finner på, og når det er en partner med i bildet er det bare å glede seg !

  12. Hanne Says:

    Du er heldig som slipper å jobbe i hvertfall! Jeg er heldigvis ferdig for denne ferien =)

  13. Linn Marit Says:

    Jo takk, jeg har hatt en kjempe flott påske hittil:) Og bedre skal den bli også:)

    Er det nå jeg skal fortelle deg at jeg aldri har sett fjols til fjells?:p

  14. Omana Says:

    gleder meg til videobloggen! 😀

  15. Ronja Says:

    Fjols til fjels er noen av de morsomste filmene jeg noen gang har sett 😛 Dumt jeg glemte å se den i påsken..

  16. xretardx Says:

    Joa, fjols til fjells er morsom 🙂

    Men jeg må forstsatt innrømme at harald heide og Rolv Wesendlund er de morsomste norske komikerne 😀

  17. Iselin den kule :) Says:

    Haha. eid trailer det her Atle:)
    xoxo<3

  18. siljebby Says:

    den filmen er seriøst KONGE 🙂 heftig påsketradisjon også 😉

  19. tonje marie Says:

    Jeg satt og så på Fjolls til fjells 😀 husker godt delen om biffen 🙂

  20. Emma Lovise Says:

    Har no sett igjennom heile bloggen din og eg synst at den er ganske bra ^^ Ka heiter den sangen forresten?

Legg igjen en kommentar

