UNNSKYLD!

Når det først er ferie, så er det ferie. Men har så dårlig samvittighet for ikke å ha blogget. Dere skjønner, har hatt det helt herlig i Spania, og Amalie og jeg har laget 8 videoblogger fra ferien. De skal vi poste etterhvert på bloggene våres, og har bare en ting å si: GLED DERE ! Har aldri hatt det så morsomt, noen gang !! Nå er jeg for sliten. På veien ned til Spania hadde jeg en irriterende unge foran meg, nå hadde jeg en svært så snakkesalig pensjonist foran meg. Hvem som irriterte meg mest kan du tenke deg ut selv!
Har dere nytt påsken hittil da ?

Atle s.

7 kommentar to “UNNSKYLD!”

  1. Joakim Radiomann Says:

    Dette høres bra ut. Æ glær mæ!

    Jeg har vel ikke nytet påsken sånn veldig egentlig, med mindre å spise godis er å nyte?

  2. Helene Says:

    Påsken hittil har vært mer slitsom en nytefull. Fikk påskeferie to dager tidlige siden jeg skulle på treningsleir med fotballen. I går kom jeg hjem, og i dag har jeg begynt å nye påsken fullstendig ut : D

  3. Grace Says:

    Velkommen hjem 😀

  4. Grace Says:

    Legg inn video’en daaa!

  5. Theri Says:

    Tipper pensjonisten varmest irriterende jeg. Ungen går det jo ann å bare ignorere, og det går ikke med en gammel pensjonist. Ihvertfall ikke om han prater til deg. 😛

    Hittil er påska nytt til det fulle, men akkurat idag gikk trivselen litt ned. Guttungen brygger på noe, og typen har kasta opp i hele natt. 😦 Fysja meg.

  6. kine Says:

    Fikk null påske-egg. Syntes rett og slett litt synd på meg selv der.

Legg igjen en kommentar

