Gjettekonkurranse

Spørsmål  nummer 1: Hvor sitter jeg og blogger akkurat nå ?  (Hint; Det går fint ann å gjøre to ting på en gang)

Spørsmål nummer 2 : Kan du finne en feil på dette bildet?
dsc_0103
klarer du den blir jeg imponert !

Premien er heder og ære! Eller kanskje et lite suvenir fra Spania. Tenker vi Toblerone Atle?

I dag har jeg ikke så god tid til å blogge. Jeg må pakke, legge inn sanger på mobilen, pakke mer, legge inn enda flere sanger på mobilen, så kan jeg slappe av. Hva skjer med at det er så fint vær her hjemme i Norge nå? Kjente at solen virkelig tok i dag. Er nesten ingen vits å dra til Spania! Vel, her kan man vel ikke akkurat ligge på stranden og kose seg med Smirnoff Ice kan man vel ?
Ønsk meg en god tur alle sammen, så ønsker jeg dere en riktig god Påske !
(Husk å kikke innom bloggen i ferien og. Kan hende det blir noen juicy badingsuit bilder eller videoblogg!)

Atle s.

19 kommentar to “Gjettekonkurranse”

  1. verohans Says:

    god tur atle ❤

    1: på do!
    2: skolen i bakgrunnen?

    😀

  2. Susanna Says:

    ææh, kult! 😀 hvor lenge blir du i spania? 🙂

  3. MonicaBeach Says:

    sv: vi er ikke fattige, og er ikke jeg som får skylda:) Er en annen i familien, og jeg vil ikke høre om det hele tiden, det er slitsomt og tungt.

  4. Katrine Says:

    God tur og god påske 🙂

  5. Tone Elisabeth Says:

    SV: Ja, jeg synes den var bra:)

  6. NatashaNellya Says:

    1. Do? kjøkkenet? rommet ditt?
    2. andre har ikke på seg sobriller ? haha x )

    Men du får ha en god tur til spania og god påske 🙂

  7. Line Says:

    Hmm… kjøkkenet? (spise og blogge samtidig^^)
    ooog at det er en hvitaktig skygge i speilet som kanskje ikke skulle vært der:P? hih håper på toblerone assaaaa:D

  8. Kine Says:

    1: I sofaen? :p (tv og data)
    2. du sitter med boblejakke i stekende sol!

    God tur! 😀

  9. Charl8e Says:

    God tur. Have fun!

    Du sitter ute et sted.

    Du sitter blant jenter kanskje :O?

    Haha!

  10. Tina Says:

    SV: Takk for det!

    Du får kose deg masse i påsken! God tur 🙂

  11. Mats «Gold» Danielsen Says:

    God tur, Atle! Planlegger selv en sydentur innen et par dager, blir deilig å komme seg litt vekk. Forøvrig ikke veldig imponert over at du blogger mens du driter, men hver sin smak ^^

  12. Sara Says:

    God tur ! 🙂

  13. LindaMei Says:

    1. Foran Pc’n
    2. Du har ikke hårgele
    *hakke peiling på åssen jeg får sånne smil, så ingen smil, sorry*

  14. Grace Says:

    håper du koser deg 😀

  15. karoline Says:

    I kirka? på bussen? 🙂

    God tur!

  16. Anja Says:

    Du har på deg boblejakke! :- )

  17. shara Says:

    får vi ikke vite hva som var galt?

  18. Lene Says:

    Jeg gjetter…… Boblejakka ;P

Legg igjen en kommentar

