Jeg elsker naturfag

Kjemiske reaksjoner. Energiomforming. Brenselceller. Molekyler. Atomer. Protoner. Elektroner. Celleånding. Organisk bomull. Fotosyntesen. Hva er det som er så kjedelig med det? Min lideskap er uten tvil naturfag. Elsker lukten av eddik, svovel og brent gress. Koste meg kjempe mye med naturfagsprøven i dag, og etter det var vi kjempe heldige. Vi fikk lov til å gjøre et forsøk. Og for et forsøk det var. Det eksploderte nesten. Hvem kunne tro at spikere i eddik kunne være så creisii!
Dette ble skrevet med masse glede, et snev av lykke og en stor dæsh med ironi.
Her er noen bilder som oppsummerer en faktisk ganske bra dag:

dsc_0085
dsc_0089
dsc_0090
dsc_0093
dsc_0095
Nok en gang: Naturfag er elsk, og Ada er nørd! 🙂
dsc_0100
I dag var det sol, og det hater jeg! (ironi)
Hvordan har dagen deres vært?

Men vet dere hva mine heite lesere ? Dere har kanskje bemerket dere at jeg skal til Spania, nå om 2 dager. Men, i Spania har de jo ikke internett eller pc? Der tar dere feil, det har de!! Så jeg og Amalie skal prøve å få videoblogget fra Spania! Hvor gøy blir ikke det. Hvis vi ikke får til det, blir det vanlig blogging fra Spania, og film som oppsummerer en ferie som kommer til å bli bra når jeg kommer hjem.
Hva synes dere om denne ideen?

Atle s.

21 kommentar to “Jeg elsker naturfag”

  1. verohans Says:

    jeg hater naturfag, forstår absolutt ingenting, men latersom. alle resier fra meg. du til spania, cm dro til miami i dag, ada drar til et eller annet sted 😦 ha en fin tur heiten!

  2. pixie Says:

    bajs, skal til spania og bli bruun og varm ._. skulle neste ønske de ikke hadde internett for da hadde du ikke fått kontakt meg omverdnen, men er litt glad å for da har jeg noe å lese : p
    jeg vil være med til spania igjen D:

    btw det er din nabo, som ser deg fra vinduet sitt 🙂

  3. Charl8e Says:

    Er noe av dette sant? med tanke på at det er første april i dag noe som betyr aprilsnarr! 😛
    Jeg trår litt forsiktig siden det er den dagen! 😉

    Jeg har vunnet solpass, noe jeg er kjempe fornøyd med. Så da får jeg nyte solarium mens du koser deg i spania i varmen! 😛 (Selvom jeg lister litt med klaus)

  4. Susanna Says:

    jaaa, den var skikkelig fin! 🙂 den hadde liksom litt betydning, hvis du skjønner hva jeg mener? det var helt sykt at han døde på taket der. uff! ja, det var en fin episode. i kveld er det ugly betty da 😀 tror ikke jeg får sett det, når det går.. så jeg må enten se det i morgen eller etter jeg kommer hjem i kveld. får se litt. :p

  5. Hanne Says:

    Haha. Ja, huff. USA bånd er rett og slett ikke pent. Den lengste turen båndet mitt har dratt utenfor huset er opp på jobb for å ha det i halsen 😉
    Og forresten, jeg og ELSKER naturfag. Eller neida =)

  6. MonicaBeach Says:

    sv: haha good!

    du må begynne å legge igjen linken din når du kommenterer!

  7. MonicaBeach Says:

    hahaha nei ikke sånn! i navnet holdt jeg på si. der du skriver inn kommentar er det jo et felt som heter: nettadresse eller noe sånnt, den fyller ikke du ut! du fyller bare ut mail og navn.

    Jeg ler også av det:D hehe

  8. Tone Elisabeth Says:

    Det var med god grunn jeg valgte bort naturfag/biologi på vgs;P

  9. Joakim Radiomann Says:

    Bra idè, jeg venter i spenning 😀

  10. margrete Says:

    jeg er så glad for at je gikke har naturfag i åR!

  11. Gun-Britt http://tamlina80.ipublish.no/ Says:

    Har kun fodt smaka på 1 av di mange æ fikk telseint, men gud før en nydeli sjokolade.. nåkka langt aina ein dein kjedelie norske sjokoladn…

  12. NatashaNellya Says:

    Aaah, jeg er ikke nå fan av naturfag jeg, kan være interessant noen ganger men ellers er naturfag dritt kjedelig synes jeg ;p heldigvis har jeg ikke det iår!
    Dagen min har vært bra så langt, fikk 5 på en prøve som jeg hadde ikke lest på så jeg er superglad idag 😀

    Bra idè . hadde vært digg med videoblogg fra spania synes jeg so go for it hvis dere får det til .

  13. HildeAasen Says:

    haha, og sånn gikk det. Youtube er geniale!
    Fin blogg Atle!

  14. Elise Says:

    Haha, glad jeg er ferdig med naturfag!

  15. Tina Says:

    SV: Synes duu? Vel.. jenteklær er også dyrt. Vi har kanskje mer utvalgt, men ikke nødvendigvis et GODT utvalg ^^

    Virkelig? Jeg haater naturfag. Det er så mye rart der jeg ikke skjønner meg på. Akkurat som i matematikk (a)

  16. Michael Says:

    Naturligvis var hele Betakaroten storyen en spøk! ;)) Du var faktisk den første som gjennomskuet spøken og er derfor «belønnet» med litt ære i mitt nyeste innlegg 😀

    En videoblogg fra Spania ser jeg så absolutt for meg kan bli kult! Håper dere får det til 😉

  17. Omana Says:

    det hadde vært fett! 🙂 skulle fortsatt ønske jeg kunne være med da! 🙂
    – de kommer til å bli venner igjen, men om det kommer til å bli slik det var før, vet jeg ikke.. jeg syns heidi fortjener en sjanse og lauren burde gi henne det! Hva syns du? 😛

  18. Regine Says:

    Skal du til spania? lucky you!! og videoblogging høres gøy ut, alltid kjekt med videoer:) eller var det ein aprilspøk i går? aldri godt å vite 😛

  19. Grace Says:

    sv: Fest i Spania blir BRA 😀
    Hva heter det der du har leilighet ?

  20. Iselin den kule :) Says:

    Digg med Spania da Atle!:D du får ha en fin tur og god påske!;D
    og videoblogging er konge ide!:D’
    xoxo<3

Legg igjen en kommentar

