Nå går det bare oppover !

dsc_0083
Det skal være snickers & twist!

dsc_0084
Og hvem ligger på 13 plass? Jo, det er meg !!

Jeg blir så glad! Utrolig mange folk var innom bloggen min i går, og det er super duper bra! Fortsett med det. Gi bloggen min til venninen din, kompisen din, lillesøsteren din, broren din, bestemoren din. Alle(!) du vet om, for da blir jeg glad.

Akkurat nå sitter jeg og ser på «Tyra Show» på tv3. Tyra Banks er en flott dame, men herregud så frekk hun er. På showet hennes henger hun ut jenter som liker å  kysse bare for moro skyld, og mødre som jobber som prostituerte på fritiden sin. Jeg synes det er fantastisk å ha en hobby, og hvis man er fornøyd med å tilbringe kalde netter på Skippergata, så skal ingen frata deg den hobbyen! Har dere sett talkshowet til Tyra?
tyrashow

Bare 3 dager nå. «Bare 3 dager til hva Atle?», spør dere kanskje dere selv nå. For noen år siden bestemte mine foreldre at nå var det nok. Hytta med utedo skulle selges, og vi skulle kjøpe feriehus i Spania. Den gang da trodde jeg de bare tullet med meg. Vi er da ikke millionærer? Men hus ble det, i Torrevieja. Så beklager hvis du blir sjalu, men mens dere blir våte og kalde på påskefjellet, skal jeg bli våt og varm på stranden i Spania. Og ikke nok med det; Min gode venn Amalie er også der nede nå, noe som gjør opplevelsen 100 ganger bedre! Nå skal brunfargen bearbeides!

i164832430_91000_2

Hvis dere kunne velge mellom Sydentur til varmere strøk, eller Påskeferie på fjellet, Hva ville dere valgt? Og hva skal dere da i Påsken?

Atle s.

30 kommentar to “Nå går det bare oppover !”

  1. Susanna Says:

    jeg skal på påskeleir, og jeg ville ikke ha byttet det mot spania. påskeleir er noe av det beste jeg vet om, og det blir koos 😀 bare tre dager igjen til ferieee!

  2. sarah Says:

    definitivt spania;) vi var på det stedet der dere har kjøpt hus i spania i sommer! digg;))
    gratulerer med det: D
    og najs at det går oppover med bloggen da!:-)
    hihi. bra. jeg sender linken din rundt btw.
    noen har lagd fanside til bloggen min da! syns nesten det er litt flaut hæhæ..

    og hobby i skippergata wtf? 😛

  3. Kai Says:

    Jeg syns Tyra er kul, men enkelte ganger går hu over streken:)

  4. NatashaNellya Says:

    SV: haha bare hyggelig du xD
    selvfølgelig hadde jeg valgt en sydentur til varmere strøk !hva faen skal jeg gjøre oppå fjellet i påske liksom?Jeg er med andre ord ikke en natur person så det sier seg selv ;p hehe
    Har sett på tyra show idag men det handla om mote osv så har ikke akkurat sett på den episoden du snakker om men at tyra kan være frekk til tider er jeg enig om;p
    I påsken blir det drekking, jobb , chillen og slappe av med venner 🙂

  5. sarah Says:

    og sv;
    kollektivtransport. jeg tar ikke mye tog, men her forleden når line og jeg skulle ta toget til sandvika, presterte det å måtte stoppe opp eeen hel time inne i en tunell. og ble stående. og på vei hjem hadde toget vært noen timer forsinket og stoppet 29273520 ganger på vei til drammen før vi var fremme. så ja…kollektivtransport kan være irriterende iallefall om man har dårlig tid.

    men det værste er jo når de som jobber der ikke er hyggelige da..

  6. Karoline K Says:

    Spania så evig !
    Og ja jeg har sett Tyra showet, syns og hun er litt frekk noen ganger!

  7. Charl8e Says:

    Jeg ville valgt varme i syden. Det kan alltids være varmt på fjellet og, men ikke så varmt 😉 Også er jeg så drittlei snø at jeg kan være foruten i 2 år 😉

    Jeg skal jobbe mandag, tirsdag og onsdag slutter jeg kl. 12 😉 Så blir det ferie.. 😉 kanskje det blir litt spa opplevelse i strømstad 😉

  8. Line Says:

    Tyra Banks er superbra! Syntes de tar opp veldig aktuelle temaer 🙂
    vet ikke jeg. sydentur til varmere strøk virker jo superduperherlig, men så er jo PÅSKETUR på fjellet i påskesola med kvikk lunsjen og alt bare en gang i året sak da 🙂 sommeren kommer i tur og orden den og! bra blogg. I think I bloglov youuu:)

  9. Kristine Aga Says:

    «…hobby, og hvis man er fornøyd med å tilbringe kalde netter på Skippergata,…» – øh. hahahaha 😀 jeg trakk i smilebåndene. Og for å si det sånn, det er bra gjort for min del i dag. Takk =)
    selvsagt går det bare oppover. Du er en utrolig søt gutt som faktisk klarer å skrive noe. Du presterer utrolig bra gjennomsnittlig i alle innleggene dine. Jada jada – du kan kalle det smisk om du vil, på min side av bordet er det kun ment som min mening. =)
    hva slags prøve? noe kjekt?
    jeg har historie -_-

    Jeg skal jobbe håper jeg 🙂 fylle dagene med så mye jobb og trening at jeg ikke trenger å tenke på noen eller noe 😉

  10. Line Says:

    Tyra Banks show er innmari bra! Elsker både henne og showet ;D
    Gjett om jeg er misunnelig på deg! frister veldig mye mer med Spania enn Oppdal.

  11. Joakim Radiomann Says:

    Jeg hadde LETT valgt varmere strøk (tenker jeg nå), men hadde det vært sommer her så hadde jeg valgt vinter!

  12. Solfrid Says:

    Frister veldig med Spania da, men nå er jeg så heldig og får være med til Mehamn langt i nord hvor min bestevenn er født og bodd sine første år. Så ville nok ikke byttet det mot spania nei ; )

  13. MonicaBeach Says:

    sv: enig med deg:)

    Tyra syns jeg ikke er slem. De mødrene var jo der fordi dette var JOBBEN deres, ikke fritiden. Det var ikke hobbyen deres, det var inntekten. Og jeg skjønner godt at døtrene er utrolig flaue over det 😦 hadde vært det selv. Dessuten syns jeg det er helt feil å drive med det når de ikke «klarer» å finne en annen jobb.

    Vi har også hus i spania, slettes ikke millionærer vi heller:)
    men jeg velger tur på fjellet, så sant det finnes skianlegg der. snowboard:)

  14. Katrine Says:

    sv: Er du fra romerriket eller?hehe, selv hater jeg lsk!hehe.

    åå,du er heldig! Jeg vil også ha feriehus i Spania! Var faktisk i Torrevieja i fjor høst 🙂 Håper du får det fint der! Selv skal jeg på fjellet, har hytte der.

  15. Tabita Says:

    SV: Hehe. takk 😉
    Har bodd i Torrevieja jeg. 🙂 Hadde ikke nølt med å velge syden tur du.. 😉 Hehe

  16. anja Says:

    Takk for det 🙂

  17. Omana Says:

    Ta meg med vær så snill! Jeg skal være kjempesnill og gjøre alt du vil! 🙂 Heller syden, enn fjellet!

  18. Amalie Says:

    SV: så gøy! du må fortelle meg hvis du greier å lure noen da ;D

    Jeg ville helt klart dratt til syden hvis jeg hadde mulighet til det 🙂

  19. Silje Gusfre Says:

    Ja, ikke sant? Haha! :-p
    Ha en fin kveld videre 🙂

  20. Mats «Gold» Danielsen Says:

    Så bra at det går oppover, i disse dager som de fleste ting går akkurat motsatt!
    Stå på, Atle! Når bloggpopulæriteten stiger enda litt høyere kan vi kanskje begynne å snakke at du trenger en Manager? 🙂

  21. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    Sv: Ja, de er nydelige!

    Påske på fjellet hadde jeg når jeg var liten – nå er det bare Karmøy. Men jeg tilbringer den enda på stranden! Men kunne godt tatt meg en tur ned til Mexico altså..

  22. Tonje Says:

    Helt klart varmere strøk, men fjellet kan være koselig i påsken 🙂 Det hadde ikke vært meg i mot og hatt en brunfarge på kroppen alle misunte ^^

  23. Michael Says:

    Thanks man, I will! =D Heldiige F som skal dra til syden i påsken forresten! Har selv vært på ferie i Torrevieja for noen år siden, sinnsykt bra plass! Gratulerer med chill sommerhus! 😉

  24. POLKADOTS&VODKASHOTS Says:

    Du er med i BOTY konkurransen på Polkadots&Vodkashots.
    Den med mest stemmer i slutten av denne måneden kommer videre i konkurransen 🙂

  25. Jannekake Says:

    Gratulerer da! Det er alltid gøy å se lesertallet stige 😀

    I påsken skal jeg til Hafjell 🙂 Tror det blir gøy. ^^

  26. Anette Says:

    Jeg velger begge deler, deilig med Spania men også med en hyttetur:)

    Kul blogg=)

  27. Kristine :D Says:

    I sommer skal jeg og familien få låne leiligheten til Arne og dem xD Så da blir det Spania på meg også 😀

  28. emmalinnea Says:

    Atle, fortell meg hvordan du får til å se hvor på blogglisten du ligger? Eller, skal jeg si wordpresslisten?:)

    http://www.emmalinnea.wordpress.com

Legg igjen en kommentar

