Mira Craig – Voldtektsdame?

Først litt om min dag. I dag var det skole, men det er kjedelig så det fortjener ikke en plass her i bloggen min! I kveld blir det naturfagslesing, gjøre ferdig samfunnsfagoppgave og ukens høydepunkt: WIPEOUT! Er det bare meg, eller er Wipeout lite genialt?

Nå over til Mira Mira!

Personlig ELSKER jeg denne dama. Hun er rå,f ull av selvtillit, særegen og tøff.
Men noen ganger må man vel begrense seg, eller hva?

På en kveld på byen tok vår kjære Mira kjæresten på fersken med en annen dame. Mira ble så sur at hun banket opp kjæresten foran denne damen. Egentlig er hun imot vold, men dette måtte hun bare gjøre! Hun har også slått ned en Amerikansk gutt i USA fordi han grafset henne på rompa. Han begynte da å gråte! Dakar.

Selvfølgelig er det dumt at gutter er utro og at de grafser deg på ræva uten lov. Men det er kanskje litt drastisk å slå dem ned? Og det blir litt for dumt når hun er utrolig stolt av det.  Og Mira Craig lurer på hvorfor norske menn er redd for henne?


Jeg er ihvertfall ikke redd Mira. Eller, hvis jeg møtte henne på byen en gang, ville jeg ikke ha begynt samtalen ved å gi henne et lite dask på rompa.

Liker dere Mira Craig, og hva synes vi om å banke opp folk?

Atle s.

41 kommentar to “Mira Craig – Voldtektsdame?”

  1. anja Says:

    Wipeout er genialt! 🙂

  2. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    Svar: Tusen Takk for det 🙂

    Mira er ok hun, og det er vel det hele også…

  3. verohans Says:

    å slå til noen som fortjener det, er helt greit 😉

  4. Ronja Mari Says:

    Altså klart Mira er en ufattelig rå dame, men liksom sånn som hun driver er ad ikke greit egentlig! Det å starte og banke en person fordi han tok deg på rompen? Whaat! Det er da ikke grunn nok til å skremme livet av en person. Var sikker harmløst ment uansett så ;p

  5. CATHRINE Says:

    MIRA ER DRITTRÅ!:p Var kanskje litt for mye at hun slo ned han som daska henne på rævva.

  6. Line Says:

    Wipeout ER genialt!

  7. A n n e t t Says:

    Vold løser ingenting. Mira har ett par kule sanger, men er ikke på min iPod..

  8. Shæggs Says:

    Voff Voff Voff! * STAGEDIVE*—-> EPIC FAILURE

  9. Rikke :) Says:

    Mira er helt grei… hører ikke så mye på hennes musikk må jeg si. 😛

  10. Mia Therese Says:

    sv; takker for tipset! Har vært inne på ideen om smykker selv, men problemet er at vi bor i en pitteliten bygd der sånt ikke finnes! :s

    Mira har jeg egentlig ikke noe formening om, hører ikke så mye på musikken hennes:)

  11. Joakim Radiomann Says:

    Wipeout er GENIALT!! Er absolutt mitt høydepunkt på mandagen iallefall, rett etter Tangerudbakken Borettslag!

    Drit fett å banke opp folk da, Atle! ^^ Haha, nei det syntes jeg faktisk er barnslig. Det er klart at det er jo ting som gjør at folk blir dritsinna, men jeg veit at jeg iallefall ikke takler banke-opp-folk. Er ikke venn med slike 🙂

    …og Mira har jeg vel aldri hatt noe mening om!

  12. Sofie Says:

    wipeout er tøft! Og enda mer morsomt er den amerikanske versjonen på youtube:D

  13. MonicaBeach Says:

    sv: ikke lenge igjeeen:D

    ukas høydepunkt(er) for meg er paradise! can’t wait:) wipeout er sykt morsomt det og, men jeg ser reprisen på søndager. hehe

    wow, mira tar av!

  14. Susanna Says:

    Ja! jeg kommer også til å slite så sykt på den prøven :/ blææ.
    ja ass. det er bare 5 måneder igjen! litt under det tror jeg. drar jo i august, men vet ikke når i august enda :p uææ! crazyy

  15. NatashaNellya Says:

    Aaah Wipe out er sykt artig!
    synes mira craig er helt okei jeg..hører ikke på musikken hennes da men ;p
    Å slå til noen som fortjener det er helt greit synes jeg ;p

  16. A. Caroline J. Says:

    Hey babe 🙂 Wipeout ser syykt skummelt ut og Mira Craig ble plutselig også litt skummel nå kjenner jeg.. Jeg hjerter deg kjære. Denne bloggen er pen 🙂

  17. Siri Says:

    Voldtekt er vel noe ganske annet enn å slå ned noen men? 😛 Jeg syns egentlig det er litt tøft at hun ikke finner seg i å bli behandla sånn 😀 Hvis man tenker på gutter så er det få som hadde syns det var rart hvis en gutt hadde banka opp en gutt som hadde vært utro med dama hans. Go Mira!

  18. Charl8e Says:

    Mira er ganske så grei i forhold til andre damekjendiser 😉

    Wipeout er DRITBRA! Sitter å ser på nå!! 😉

  19. Diego Says:

    … er HELT enig med deg, Atle – au!

  20. Tonje Says:

    Wipeout er så fantastisk morsomt! Jeg holder på å le meg i hjel hver gang jeg ser på det!=P
    Mira kan være litt hardhent til tider ja…

  21. SILJE GUSFRE Says:

    Nice blogg da 😉

  22. CATHRINE Says:

    sv: Ja! Diego er AWESOME

  23. Theri Says:

    Mira er råkul! Digger stilen hennes, og utstrålingen! At hun banker opp noen derimot er ikke like råkult, men om hun hadde gitt typen ett enkelt slag midt i trynet hadde jeg bare glist. En utro jævel fortjener faktisk en på tygga. Men bare en. 😛

  24. sarah Says:

    sv; jaaa. diigg sang:) hehe.

    sier det igjen jeg;
    :-)) liker bloggen din.

  25. Marianne Says:

    Sant egentlig. Jeg har ingenting imot eller for Mira Craig, hun er en syk stump da, det vet jeg. Og bank liker jeg ikke ^^

  26. Sara Says:

    Liker sangene hennes ! 🙂

  27. Trine Says:

    Takk for kommentar på min blogg.
    Nei, Wipeout er overhode IKKE genialt på noe spm helst måte.

  28. Line Says:

    Skulle egentlig ha fått med meg Sex og singelliv selv! Men var desverre for nysgjerrig til å ikke se reflektor D: Gahh.. nå angrer jeg.

  29. kari Says:

    Ja jeg elsker unger selv. Blir kjempe bra:D

  30. Kristine Aga Says:

    jeg leste det der. Jeg føler så delt for hele saken. Hun er en utrolig dame med mye selvtillig og flotte kurver. Jeg syns det på èn måte er litt kult at hun oppfører seg som en gutt i enkelte situasjoner – men at det er å yte vold mot andre…det blir litt for drøyt.
    =)

  31. Maria Bachmann Says:

    sv: tusen takk for det 🙂

    Har ikke sett så mye på wipeout egentlig, men de gangene jeg faktisk har tatt meg tid til det, har jeg hatt det utrolig morsomt! hehe.

  32. T Says:

    Eg ELSKER Mira Craig! Ho er knallkoselig.

  33. Kayso'n Says:

    hehe, vittig! Jeg takler ikke Mira, og nevnte det faktisk akkruat i sist innlegg, haha 😛

  34. Tina Says:

    SV: Tusen takk! 😀

    Jeg synes på en måte hun er et lite forbilde for kvinner fordi hun faktisk tør å stå opp for seg selv! Jeg skulle gjerne banka exene mine, men jeg har jo verken samvittighet eller styrke til det. :p

  35. Liss Says:

    Syntes det var tragisk av ho å skryte av det!
    Vold er vold uansett om det er en gutt eller jente som slår.
    Bra blogg:)

  36. Elaine Says:

    Synes Mira Craig er rå 🙂
    Men å banke opp noen er kanskje litt drøyt..? ;p

    Takk for kommentaren(e) på bloggen min btw ^__^

  37. Kine Says:

    Wipeout er genialt! Selv om jeg ikke har sett på det så mye :p
    Når det kommer til MIra så synes jeg hun er helt ok.

  38. Veronica S Says:

    SV: haha, tusen takk:)

    Mira er genial, men hun kunne spart seg å banket gutta. Men ellers synes jeg hun er en utrolig koselig jente. Møtte henne etter MGP finalen i 2008, da hun og Maria vant.

    Men, sånn at det er sagt, vold løser ingenting.

    Wipeout er dødsmorsomt.. haha. Og det kunne ikke vært bedre kommentatorer.

  39. Iben Kristensen Says:

    Jeg elsker Mira Craig!!! Hun er ett av mine forbilder. Ikke at jeg har tenkt å slå ned de mennene jeg møter på gaten da ;-D

  40. vilde Says:

    Jeg har egentlig ikke noe forgold til Mira.
    Syns bare det blir så utrolig teit å skryte av at hun har banka opp kjæresten sin, da drar hun likestillinga aaalt for langt!
    Men jeg kunne også slått neste person som tar meg på rumpa uten at jeg engang kjenner personen. Har ikke gjort det (ennå), men neste person som gjør det syns jeg burde passe seg.

Legg igjen en kommentar

