Bloggfest 2009

Hei
I dag er det lørdag, og jeg er i kjempeform! I dag består dagen av Tennistrening, Job Application, muligens Oslo og å kose seg hjemme. Jeg liker lørdager. No stress, bare kos!

Forresten, har alle dere andre  «bloggere» hørt om den bloggfesten som Ida Wulff og noen andre arrangere i Oslo den 18 april? Den finner sted på et kjempeflott lokale, men det er bare plass til 170 personer.  Ler mer om arrangementer på facebook her. Er det noen av dere som skal dit ? Jeg har veldig lyst, men vil ikke gå alene. Bloggdate anyone?

115054-2-1238174588530-n500
Lokalet. Kult eller hva?

Ha en strålende dag!

Atle s.

22 kommentar to “Bloggfest 2009”

  1. Joakim Radiomann Says:

    Men det er blogg.no folk er det ikke? Jeg er jo standalone blogger :p Er ikek med i noen familie så 😦

  2. Grace Says:

    Jeg blir gjerne med deg !

  3. Terese Says:

    Eg trudde det berre er for blogg.no bloggera?

  4. Kristine Aga Says:

    jeg og har kjempe lyst til å være med på den festen!! men dessverre så har jeg på følelsen at det kun er for litt mer omtalte og kjente bloggere? eller er det førstemann til mølla opplegg? i så fall er jeg lett med 🙂

  5. verohans Says:

    jeg blir med deg ❤

  6. atlesyversen Says:

    Jeg håper det ikke bare er for blogg.no folk ; p hvordan skal Toroborgen eller Marie Amanda ellers komme på festen?

  7. sarah Says:

    sv; haha, jaa. tøyde ikke ut jeg heller for å si det sånn. føler meg utroolig dum i dag, for jeg er så seriøst støl at jeg beveger meg i sakte modus. hihi, jaja. men forresten. LIKTE bloggen din! ; )) hihi. den vil jeg følge med på. Hørtes ut som en digg lørdag. Gos helg =)

  8. Joakim Radiomann Says:

    Så vidt jeg har skjønt er det bare blogg.no ja

    JESS! Vi får lage en WordPress-brukere bloggfest ^^haha

  9. Charlotte Aurora Says:

    De smaker bedre enn di ser ut og:-D Haha!

  10. KAYSO Says:

    dritkult lokale, og hadde jeg bodd i oslo eller omheng så hadde jeg blitt med på flekken! du må dra, ser det er mange ovenfor her som vil bloggdate deg for kvelden, hehe 🙂 Enjoooy og legg ut masse bilder, hehe!

  11. Charl8e Says:

    jeg tror det bare er for blogg.no bloggiser. Kan ikke vi autsidere gjøre en fest selv da? 🙂 WordPress, im on 😀

    Laurdag er en KOS dag ja. Jeg tror jeg skal take it esay i kveld jeg og. Lage litt nashos, se på korslaget (kanskje istid 1), og bare lese masse blogger! 😀 Im home alone!

  12. Charl8e Says:

    Sv: Yes, verdens søteste lille katt. Den er 1 år, og gravid. Faktisk var den gravid før den ble 1 år 😛

  13. Karen-Elise \ Den Lille Motespire Says:

    Sv: Oh, provocative! 😉

  14. Maria Stenersen Says:

    Hadde lett vært med om jeg hadde orket til oslo den helgen! Pappa bor jo der så :p

  15. kari Says:

    JA! MAtte suger…
    Lykke til med din tentamen! Jeg har fortsatt en liten stund på meg med lesing jeg da… HELDIGVIS!

  16. MonicaBeach Says:

    I’ll go with you:)

  17. sofie Says:

    Jeg er LETT (som ungdommen nå til dags sier) med på en bloggdate, lizzm!

  18. Ronja Mari Says:

    Den festen er da bare for blogg.no brukere. Så med mindre man er bruker av den bloggsiden så er det nok ikke mulighet for å kunne dra på den egentlig. I hvertfall slik jeg har forstått den egentlig. Men hadde den vært for ALLE så hadde jeg LETT dratt tror jeg:)

  19. Camilla Says:

    Jeg blir gjerne med deg 😀 Drit kult lokale! Ingen aldersgrense?

  20. Christoffer Says:

    Skal hjem fra London for å komme på festen og bårdar audition…. GLEDER MEG! Skal dit med Caroline så det blir vel til at vi henger der… ^^

  21. emmalinnea Says:

    Det er ikke bare blogg.no!:) Jeg skal! Skal du forresten Alte? Fikk du bestemt deg?

    http://www.emmalinnea.wordpress.com

Legg igjen en kommentar

