Å tryne på vei ut av toget

.. er fullt mulig. Det er mulig for meg. Søte, snille meg, aner ingen fare i det jeg går ut av toget. Oj, der var det litt glatt, og jeg tryner rett på ræva. Tror halve kongsvinger toget bemerket seg dette og at bagen min fløy over gjerdet på togstasjonen. Det høres skikkelig dramatisk ut, og det var det !

Etter skolen i dag tok jeg sol med Ada & Henrik, og etter det var det tid for intervju av Ada. Kjære Veronika (www.veronikahansen.blogg.no), som går på Sørumsand vgs, medier og kommunikasjon har sånn lyd oppgave, og Ada ble det uskylde offer for et intervju med intelektuelle spørsmål. Jeg svarte på 4 spørsmål, altså om Ada. Tror jeg sa «Hun er en bra jente» minst 5 ganger. Men det er du jo da Ada!

Er det forresten galt av meg og le av gamle damer som faller på rompen og får vondt? For det gjorde jeg nemlig. Aha, kanskje det at jeg falt var en slags pay-back fra Gud at jeg selv tryna. Trodde du var elskende jeg!

Har dere falt og slått dere i dag? 🙂Atle s.

12 kommentar to “Å tryne på vei ut av toget”

  1. Bjørn-Kristian Says:

    Jeg har ikke falt i dag, men jeg syns synd på de som gjør det= /. Jeg var ikke langt unna et fall i dag da:P Var jo så jævlig glatt..

  2. Charl8e Says:

    Nei det har jeg ikke. Men kanskje fordi jeg går mer forsiktig enn alle andre. Hørte en kollega av meg datt på vei inn i ferjebåten! hehe.. Ho er også veldig rar i tillegg, så jeg forstår den 🙂

    En gang datt jeg så lang jeg var, da gikk jeg gjennom gågata i Fredrikstad. Det var flaut. :s

  3. Joakim Radiomann Says:

    Det er vel ikke så positivt å le av de stakkars, men må innrømme at det er veldig hardt å holde seg serioøs, så jeg ler temmelig godt selv!

    Jeg har heldigvis holdt meg på beina idag 😀 Var nære på å tryne to ganger, men så stabil som jeg er så gikk det flotters!

    Nice blogg du har forresten 🙂

  4. Veronica Says:

    SV: Jeg heier da på Venke og Vinnie:) Men ingen tvil om at Hanne sitt kor er bra:)

    Haha, jeg trynte’an ut av bussen jeg… DET er flaut også:P

  5. Susanne Vedvik Says:

    SV:Jeg forstår ikke stort så langt, føler ikke at det er en sammenheng. Hehe.

    Haha, kult at du spør om jeg har falt i dag. I dag morges da jeg skulle gå ut døren og til bussholdeplassen holdt jeg på å tryne noe skikkelig ned trappen utenfor. Det var isbelagt. Heldigvis fikk jeg reddet meg på beina igjen, men klarte å få ut noen skikkelig kraftutrykk rett foran Pappa, noe som egentlig var temmelig morsomt.

  6. Hanne Says:

    Nei, har heldigvis ikke tryna i dag.
    Og uansett, ikke noe farlig å le av gamle damer, selvom jeg syntes litt synd på hun jeg så tryna på onsdag da men =P

  7. verohans Says:

    karma karma karma, kjære deg<3

  8. Emily Says:

    Jeg har faktsik fallt idag. 2 GANGER til å med! Tenk det! Først så fallt jeg ned trappen ute på skolen ved byggfag, også da jeg skulle gå ned til stasjonen klarte jeg å snuble i et bananskall. Sånn som på tegnefilm liksom. Og ikke nok med det, men forrige helg trynet jeg ned trappen hos Lars og fikk det svære blåmerket på ryggen. :/

  9. Hedda Says:

    kom igjen a;) men sånn over til noe annet: har ikke tryna i dag nei, bare nesten! dessuten hadde jeg nok ledd litt selv om en dame hadde falt å slått seg så du er ikke alene der 😀

Legg igjen en kommentar

