Svettelukt

Aaaah. Tennis trening er så deilig. Og den deilige følelsen etterpå, da man lukter svette som bare det, munnen er tørr som faen og håret står til alle kanter! I løøv it !

I dag var det siste tentamen for i år, nemlig matte. Det gikk så der, men jeg driter da vel faen i hva sannsynligheten for at den og den eleven liker matte eller norsk. Jeg synes folk kan like det faget man vil, og at sannsynligheten ikke skal spille noen rolle. Det kan jo være noen skap-mattenørder som sier de ikke liker matte, men sier sannsynligheten noe om det? Naai ai aaai.

Jeg må bli bedre til å ta bilder av hverdagen min. Bilder gjør virkelig bloggen visuell. Problemet er at kameraet mitt er bæsjedårlig, og jeg kan ikke redigere eller «photoshope» bilder av meg selv. Det etterlater jeg til medier & kommunikasjons vennene mine!

atle
jess.

I kveld skal jeg okkupere den ødelagte sofaen min (den er faktisk ødelagt, fjærene har sprengt eller noe slikt).
Hva skal dere i kveld heite?

6 kommentar to “Svettelukt”

  1. Rikke :) Says:

    Hei Atle.. er veldig enig med deg når det gjelder den sannsynlighetsgreia asså… fin blogg by the way 😛

  2. Ladyboy Says:

    Jeg har løsningen! Du får skrive at du forutsetter at de som har oppgitt at de ikke liker matte, egentlig er skapmattenerder og elsker det, slik at sannsynligheten for at en tilfeldig valgt elev er 1! Smart hæ?

  3. Bjørn-Kristian Says:

    Sant så sant, folk må få lov til å like det faget de vil=)

  4. Grace Says:

    skjer veldig lite i kveld 😦

  5. Charl8e Says:

    I går var det 2 timer fotballtrening. Torsdager er bare så bra 🙂
    Så var det criminal minds på tv senere! 🙂

Legg igjen en kommentar

