Sommerklær

Hei

Jeg liker jo sommeren, selvfølgelig! Men problemet med sommeren er at da er det nesten bare t-skjorte man går med. Jeg liker å ha flere lag med klær! Uannsett, jeg trenger nye sommerklær ihvertfall. Takk gud for at jeg skal til Spania i påsken, og at de har der min favorittbutikk , www.pullandbear.es . De har enormt kule klær, både for jenter og gutter. Hvorfor Pull and Bear ikke finnes i Norge skjønner jeg virkelig ikke.

But I need you guys !
Slenger inn litt bilder fra den britiske butikken www.asos.com

Hva synes dere ?
Har dere hørt om Pull and Bear?

Atle s.

5 kommentar to “Sommerklær”

  1. Grace Says:

    HVOR ligger Pull and Bear? 😮

  2. Helene Says:

    Å jeg ELSKER det merket! : D

  3. Iselin den kule :) Says:

    Som sagt før Atle: du har digg stil!:D og disse klærene var digge! du kommer til å bli strandas bad boy i Spania!
    xoxo<3

  4. StianK Says:

    Aldri hørt om Pull and Bear!

  5. Sara Says:

    ELSKER Pull and Bear, de har det faktisk i Sverige :)!

Legg igjen en kommentar

