Baby baby you’re so fine

«Be my, be my valentine».
I dag har jeg blogget hele to ganger! Litt rart siden jeg sa til meg selv at pcen skulle jeg holde meg langt unna i dag, i og med at jeg har mattetentamen i morgen. Men det går så bra.
Jeg har funnet min favoritt til årets Eurovision 2009. Og nei, det er ikke Norge, selvom jeg håper vi vinner!
Nei, det er , hold dere fast: Ukraina.  Ukraina har alltid vært mitt favorittland i Eurovision, for sender de mest spesielle, fengende og bemerkelsesverdige sanger.
I år sender de Svetlana Loboda med «Be My Valentine». Og musikkvideoen er jo helt sinnsyk kul!! Enjoy

Atle s.

2 kommentar to “Baby baby you’re so fine”

  1. Grace Says:

    oi oi oi, har ikke tentamen og alt det der vi 🙂
    Du får ha masse lykke til 😀

  2. atlesyversen Says:

    Grace: Har dere ikke tentamen? Hater deg 🙂

Legg igjen en kommentar

