Første ordentlige innlegg.

Da var jeg igang. Men hva skal man skrive om på første innlegg? Jo, hva jeg skal i kveld! Ikke hat meg for dette, men jeg elsker Charterfeber. Jeg selv er mye i syden, og jeg kan virkelig kjenne meg igjen. Jeg ser på meg selv som veldig god i engelsk, men det føles som om all den engelsken forsvinner ut av flyvinduet på veien ned til Spania. Da kan det bli uttrykk som : «That was just a little to take in» og «Are you from English?». 
Nei, det blir Charterfeber & Frustrerte Fruer i kveld !
Ha en flott kveld videre.

2629_74223221808_533831808_2001668_3953779_n
Mine heite små.

Atle s.

3 kommentar to “Første ordentlige innlegg.”

  1. Kristine :D Says:

    Hei ! 😀
    Denne bloggen var dritstilig da! Jeg skal lese den (:

  2. Maisa Says:

    Atle! I like yout bloggiblogg 🙂

Legg igjen en kommentar

